Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Problem z odpalaniem na zimnym  
Autor Wiadomość
gredy 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 21
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-10-13, 21:16   

Masy które znalazłem ,lewa strona pod podłużnicą z tej samej strony na silniku ,w bagażniku od strony aku. Nie wiem gdzie sa masy od całej instalacji ,przypuszczam że gdzieś w wewnątrz auta. Wie ktoś gdzie szukać ?? Jutro jak nie będzie efektów po czyszczeniu mas. Zaleje całkiem nowe paliwo, choć wątpię żeby to było przyczyną :/
 
 
Śmiechu 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2 QUATRO
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 27 Maj 2015
Posty: 27
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2015-10-13, 21:45   

gredy, http://www.qap-auto.com/f...20APU%20ARG.pdf
 
 
gredy 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 21
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-10-14, 05:56   

Śmiechu napisał/a:
gredy, http://www.qap-auto.com/f...20APU%20ARG.pdf

Dzięki wielkie <okok>
Panowie wie ktoś gdzie szukać podpięcia mas od nadwozia do przekaźników, sterowników ,itp ,itd ?? Przypuszczam ze są gdzieś wewnątrz auta a nie chcę wszystkiego rozbierać na ślepo i szukać :/
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-10-14, 06:19   

tył auta lewa strona
nogi pasożyta
podszybie prawa strona gdzie ecu
a reszta pod deską
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-10-14, 06:53   

Weź Vaga i sprawdz bledy (czy te od czujnika temperatury nie zniknęły) bo moim zdaniem wymieniles nie ten czujnik temperatury co trzeba. Ten pod rurą dolotową jest czujnikiem do zegarów. Ten ktory podaje temperature do ECU jest z przodu na glowicy kierowcy pod przewodem odmy laczacym dwa dekle i ma kolor niebieski.

Jak czujnik ma rozwarcie to na zimnym silniku nie odpalisz auta, bo sterownik leci po mapach awaryjnych ktore dawkują paliwo jak na rozgrzanym silniku do 80 stopni
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
gredy 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 21
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-10-14, 07:34   

Czy ten czujnik o którym mówisz (z przodu silnika) na pewno czujnik ma zwiazek z paleniem??
Odpinalem go I właśnie od niego wskazówka od temp silnika spadala,no i na fisie nie było poboru paliwa ,czyli 00.0.
Myślalem ze odpowiedzialny jest tylko za wskazana temp silnika.
Na tą chwile paliwo wypompowane ,zalane nowe, zrobiona dodatkowa masa do instalacji masowej. Czekam na ostygnięcie i sprawdzenie zy coś to dało. Kolor starego paliwa ,jak herbata jakaś <blee>
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-10-14, 10:09   

Bugalon napisał/a:
moim zdaniem wymieniles nie ten czujnik temperatury co trzeba. Ten pod rurą dolotową jest czujnikiem do zegarów.

Błąd 16500 dotyczy czujnika G62.


A znajduje się o tutaj:


Więc dobry czujnik wymieniony..

Można to sprawdzić w temp. pokojowej. Oporność pomiędzy oboma pinami przy 20°C ma być pomiędzy 1.5 - 3.0 Kohm. Wg. elsy to on podaje wartość do ecu silnika, a jeśli jest walnięty po sterownik jedzie na wartości zastępczej.


A błędy co masz z 1 postu tematu dotyczą mieszanki. W tym przypadku wg serwisówki jest 5 możliwości:
- zbyt duże ciśnienie paliwa
- zły pomiar z przepływomierza
- paliwo w oleju silnikowym (zbyt krótkie dystanse)
- nieszczelność wydechu aż do katalizatora
- nieszczelne wtryskiwacze

Ciśnienie paliwa powinno być 3.6bara, po zdjęciu podciśnienia powinno być 4.2bara. Następnie wyłączasz zapłon i patrzysz do ilu ciśnienie spadnie po 10min, powinno być co najmniej 3bary, jeśli jest poniżej 3 to du..a. Jest wtedy 2 możliwości:
- przeciek w linii zasilającej zbiornika paliwa
- zawór zwrotny w koszu nie trzyma

Jeśli po sprawdzeniu masz wsio ok to pozostają 2 możliwości:
- uszkodzony regulator ciśnienia
- cieknące wtryskiwacze
_________________
 
 
gredy 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 21
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-10-14, 15:20   

Dzięki wielkie za wszystkie podpowiedzi <okok>
Problem chyba jest rozwiązany :) Nie chce zbyt wcześnie celebrować sukcesu,ale w tym momencie ayto stało 3godz i nie miało problemu z odpaleniem <chura>
Przyczyna była wspominana w tym wątku ,ale chyba nikt nie brał jej na poważnie,włącznie ze mną . Dopiero nie majac juz innych pomysłów postanowiłem upuścić paliwa (50l) i zatankować nowej pb.
Różnice było czuć od razu po odpaleniu,autko inaczej się zachowywało ;) Czyli to co mówiłem, że po dotankowaniu 8ka lepiej pali,nie miał na to wpływ ilości paliwa ,tylko jakości. Mam nadzieje że rano nie będzie problemu juz :)
Jeszcze raz dzieki za pomoc <brawo>
Pozdrawiam Grzegorz
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-10-14, 20:20   

raczej nie to <bezradny>
 
 
gredy 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 21
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-10-14, 22:45   

pepi napisał/a:
raczej nie to <bezradny>

Hehe ze niby ,czemu nie to. Masz jakies lepsze informacje ,niz Ja??
Ciekaw jestem twojego zdania ,co to bylo??
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-10-14, 22:55   

3mam kciuki.
Jeśli pomoże to może na następny raz będziesz robił tak jak ja z tankowaniem w baniaczek 5cio litrowy. I zmień stację na jedną a pewną.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-15, 04:10   

Sęk w tym że pewnych tam to nie ma bo nanwet na pewnych sie zdarza ujostwo wlać.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-10-15, 06:24   

nadal w jednego nie rozumiecie że w kraju to praktycznie to samo jest paliwo bez znaczenia jakie logo na stacji :]
Takie mamy realia
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-10-15, 06:51   

Nie pepi, nie to samo, bo na jednej stacji ktos ma faktycznie to co jest z cysterny lane do zbiorników a ktos inny ma to co zalała cysterna + masa własnych ciekawych dodatkow :)

Dzieki Krzychu za screeny. Dalbym se lape uciac ze ten czujnik z tylu jest od zegarow. W każdym Vagu jaki do tej pory robilem to wlasnie czujnik niebieski byl od ecu a zielony/zolty od zegarow. Widac tutaj jest odwrotnie :)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
gredy 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 21
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-10-15, 09:48   

U mnie ,raczej nie bylo problemu zatankowanego jakiegos szlamu. Prédzej w jakim czasie to paliwo sié wymienialo. Pierwsze klopoty okolo pól roku temu siè pojawily, mialem polowe zbiornika. Dolalem do pelna. Przyszlo lato ,duzo mniej pb ubywalo ,tankowania nie czesto. Paliwo sie starzalo. U mnie pompa caly czas pracuje ,miédli to paliwo,przez listwy (,które sà goràce) proces starzenia na pewno jest przyspieszony :/ Majàc pelny zbiornik I tylko dolewajàc ,pb siè nie wymienia,przez co mialem takie klopoty.
Dla mnie to przestroga , zbyt malo jazdy na.samym paliwie I czéste dolewanie malych ilosci.
Sorki za znaki z tel pisze :/
Pozdr Grzegorz
Ps. Tanio sprzedam 50l paliwa <amasz> hehe
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.