Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Problemy z układem paliwowym.  
Autor Wiadomość
Ravez 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 09 Lis 2014
Posty: 18
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2015-09-02, 21:31   

Dzieje się tak i na PB i na LPG, niezależnie czy silnik ciepły czy zimny - zaczyna powoli trzepać budą, silnik dostaje drgawek, po 5 - 10 sek odpala się CAT.

Cały układ paliwowy od baku, aż do wtrysków włącznie został wyczyszczony.

Moduły są sprawne, wszystkie cewki są sprawne i dokręcone, świece wymienione 100km temu.

Szczelność układu sprawdzone, wydaje się być wszystko w porządku.

Zastosuję się do tych uwag odnośnie przepustnicy, silniczka krokowego i okablowania bo tego nie ruszałem póki co.

I jeszcze raz daję info - telepanie i CAT występują głównie kiedy stoję, tak jakby na jałowym biegu - chyba tylko 2/50+ razy wyskoczyło mi to podczas normalnej jazdy.
W momencie ruszenia ze świateł lub nieco przegazowania auta w 90% przestaje telepać autem i CAT samoistnie znika. Raz na jakiś czas nie pomaga to i muszę wyłączyć auto i włączyć go po kilku sekundach i znowu jest spokój.

Ostatnie +/- 50km auto jeździło tylko na PB i jest to samo, nawet mam wrażenie, że bardziej jest to odczuwalne niż na LPG ale być może to tylko przypadek.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-09-03, 05:14   

Sprawdź okablowanie, wygląda to tak jak by jakiś kabel był uszkodzony i raz miał styk a raz nie.
U mnie były podobne objawy i przerwany był przewód przy sondzie lambda.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-09-03, 09:00   

Ravez napisał/a:
Moduły są sprawne, wszystkie cewki są sprawne i dokręcone, świece wymienione 100km temu

wykręć śruby od jednej cewki z nie działającej głowicy i na odpalonym aucie unoś ją aż zacznie przeskakiwać iskra (dzwięk jak byś strzelał z kapsla od FRUGO :D ) i sprawdzisz czy tam jest całkowity brak spalania czy po prostu sonda wysyła złe sygnały do dawkowania.
A i sprawdz połączenie masy do głowicy taki brązowy przewód .
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-09-03, 09:06   

KOMPRESJA wkoncu ??

Korekty chwilowe na jalowym i np 1500 obr

?????
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.