|
Autor |
Wiadomość |
Ravez
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 09 Lis 2014 Posty: 18 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2015-09-02, 21:31
|
|
|
Dzieje się tak i na PB i na LPG, niezależnie czy silnik ciepły czy zimny - zaczyna powoli trzepać budą, silnik dostaje drgawek, po 5 - 10 sek odpala się CAT.
Cały układ paliwowy od baku, aż do wtrysków włącznie został wyczyszczony.
Moduły są sprawne, wszystkie cewki są sprawne i dokręcone, świece wymienione 100km temu.
Szczelność układu sprawdzone, wydaje się być wszystko w porządku.
Zastosuję się do tych uwag odnośnie przepustnicy, silniczka krokowego i okablowania bo tego nie ruszałem póki co.
I jeszcze raz daję info - telepanie i CAT występują głównie kiedy stoję, tak jakby na jałowym biegu - chyba tylko 2/50+ razy wyskoczyło mi to podczas normalnej jazdy.
W momencie ruszenia ze świateł lub nieco przegazowania auta w 90% przestaje telepać autem i CAT samoistnie znika. Raz na jakiś czas nie pomaga to i muszę wyłączyć auto i włączyć go po kilku sekundach i znowu jest spokój.
Ostatnie +/- 50km auto jeździło tylko na PB i jest to samo, nawet mam wrażenie, że bardziej jest to odczuwalne niż na LPG ale być może to tylko przypadek. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-09-03, 05:14
|
|
|
Sprawdź okablowanie, wygląda to tak jak by jakiś kabel był uszkodzony i raz miał styk a raz nie.
U mnie były podobne objawy i przerwany był przewód przy sondzie lambda. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2015-09-03, 09:00
|
|
|
Ravez napisał/a: | Moduły są sprawne, wszystkie cewki są sprawne i dokręcone, świece wymienione 100km temu |
wykręć śruby od jednej cewki z nie działającej głowicy i na odpalonym aucie unoś ją aż zacznie przeskakiwać iskra (dzwięk jak byś strzelał z kapsla od FRUGO ) i sprawdzisz czy tam jest całkowity brak spalania czy po prostu sonda wysyła złe sygnały do dawkowania.
A i sprawdz połączenie masy do głowicy taki brązowy przewód . |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-09-03, 09:06
|
|
|
KOMPRESJA wkoncu ??
Korekty chwilowe na jalowym i np 1500 obr
????? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |