Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Nie chce odpałic...  
Autor Wiadomość
KOPII 
Użytkownik



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 40
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 14
Skąd: CWA
Wysłany: 2011-10-17, 16:55   [D2 97 4.2PB/LPG ] Nie chce odpałic...

Witam Koledzy...
Od kilku dni nie wiem co jest ,bo Adela nie chce odpalic ... myslalem ze cos z pompa... bo byla wymieniana niedawno i myslalem ze znowu magicy zle włozyli .. dolałem paliwka zeby bylo ponad pol zbiornika i dalej nic ... przekrecam kluczyk pompa chodzi... odkrecilem przewód od listwy paliwowej .. podaje ... swiece suche ... co to moze byc ??

Pozdrawiam
_________________
;]
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-10-17, 17:10   

Vaga podłącz ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
xixo 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 21
Skąd: Ustka
Wysłany: 2011-10-17, 19:03   

pompa moze podawac zbyt male cisnienie, dlatego swiece sa suche. Mialem podobny przypadek... niby pompa dawala ale nie wytwarzala odpowiedniego cisnienia
 
 
KOPII 
Użytkownik



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 40
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 14
Skąd: CWA
Wysłany: 2011-10-17, 20:51   

Vaga dziś podlaczalem.. i nic nie wykazał..mogło sie coś tam rozszczelinic przy pompie i przez to nie domaga czy kolejna pompa do wymiany?
_________________
;]
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2011-10-17, 21:46   

Podłącz manometr przy listwie. W parę minut będziesz wiedział czy pompa podaje właściwe ciśnienie. Zaoszczędzisz może wiele roboty szukając w niewłaściwym miejscu.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-18, 13:24   

we wcześniejszych modelach było tak że aby odpaliła pompa musiał być
poprawny sygnał z rpm, aby ecu włączyło wtryski potrzebny był poprawny
sygnał z czujników położenia wału i wałka

podłączenie vaga i zczytanie błędów z ecu i ewentualnie z immo powinno pomóc
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
KOPII 
Użytkownik



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 40
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 14
Skąd: CWA
Wysłany: 2011-10-18, 17:16   

A czy na zaworze powrotnym na listwie wtryskowej powinno sie pojawic paliwo czy nie ?
_________________
;]
 
 
pioery 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8
Wiek: 37
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 10
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-10-18, 18:12   

Potwierdzam,żeby auto odpaliło musi mieć około 4 bar ciśnienia na listwie,u mnie było 1,1 bar i zmieniłem pompę na QUP pochodziła miesiąc i znowu to samo ,podtarła sie i jutro ją odnosze na gwarancji,pozdro
 
 
KOPII 
Użytkownik



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 40
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 14
Skąd: CWA
Wysłany: 2011-10-22, 14:33   

Wymieniałem pompe na nowa.... popłynołemz cena prawie 600 zl i nadal nic ..nawet nie zagada... paliwo w listwie jest ..na powrocie jest aswiece nadal suche .. czy moze miec to powiazazanie z instalacją gazowa ??
_________________
;]
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-10-22, 17:08   

Zobacz czy odpali na gazie , powinieneś mieś taką możliwość . Najczęściej trzeba przytrzymać przełącznik od gazu w momencie uruchamiania .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
lucek1142 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: a8 D2 FL,4.2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: katowice
Wysłany: 2011-10-22, 18:01   nie pali

Witam
To ja sie dołączem z takim problemem:od paru dni auto palilo rano coraz trudniej-po zapaleniu silnikiem trzęsło jakby nie palil na wszystkie gary.MAlo tego,byl taki słaby ,że nawet przełączenie tipa z "P" na "D" potrafilo go zadlawic.Wreszcie przestal palic w ogole.Dokladnie to zapala ,kilka sekund pracuje bardzo nierowno na bardzo niskich obrotach i gasnie.Vag pokazal bład czujnika wału.Wymienilem-nic nie pomogło.Paliwa ma prawie full-pompe wykluczam.Jeszcze jedno -nawet zak zapalil to bardzo czuc etylina za autem-klade to na karb niewlasciwej pracy silnika na tych niskich,trzęśacych obrotach.Pytanie do praktykow:
1.Przeczytalem duzo postow z podobnymi objawami jak u mnie,czy ktos w modelu poliftowym wyeliminowal trwale i jednoznacznie ten problem?Jesli tak to jak?co bylo przyczyna?
2.Zastanawiam sie czy nie jest tu problemem niezalanczanie sie ssania?Jesli tak to co nim steruje-czujnik temp?Jesli tak to gdzie on sie znajduje w modeli poliftowym,ktoredy go wymienic?Moze ktos posiada jakis nr oryginalny takiego czujnika
3.Zastanawiam sie jeszcze nad jednym rozwiazaniem:jesli problemem jest brak ssania wynikajacy z uszkodzonego czujnika temp to moze sprobowac uruchomic go na samostarcie?
4.Ostatnie pytanie :co jeszcze moge sprawdzic,sprobowac aby zdiagnozowac problem.
Acha rzecz oczywista wylalem i przeczyscilem swiece.Zastanawiam sie jeszcze czy mozna w tym aucie bezpiecznie sprawdzic iskre??Nie spale przy tym cewek czy tam cewkomodulow ???
Bede zobowiazany za wszelkie sugestie
 
 
ricov6 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rysiek
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 112
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-10-22, 19:12   

koledzy problem jest skomplikowany, spróbujcie palcem otworzyć przepustnicę i zakręcić silnikiem kiedyś mi pomogło przy alfie 166 3.0
 
 
lucek1142 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: a8 D2 FL,4.2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: katowice
Wysłany: 2011-10-23, 10:18   nie pali

......jeszcze jedno pytanie:na forum jak widze jest sposo osob ktorym auta zle pala,badz nie zapalaja w ogole,badz strasznie szarpia silniki po zapalaniu w zwiazku z tym:
-czy problemy te wystepuja odkad pojawili sie nizsze temperatury?
-czy kazdy ktory ma ten problem/przypadlosc posiada LPG czy sa tez z takimi objawami auta tylko na PB?
-problemy o ktorych tutaj czytamy zwiazane z pompa paliwa-tzn auto nie ciegnie paliwa ponizej polowy czy tam 3/4 zbiornika-czy problem ten wystepuje po wymianie pompy /czyli po prostu zle wlozona do kosza,czy tam zly model pompy /albo tez oryginalna pompa w ten sposob sie zuzywa,ze wymaga wiekszego stanu paliwa aby dzialac?czy po prostu ktoregos dnia przestaje po prostu dzialac???
Bardzo prosze aby wypowiedzieli sie koledzy ktorzy borykaja sie ,badz borykali z tymi problemami.
 
 
KOPII 
Użytkownik



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 40
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 14
Skąd: CWA
Wysłany: 2011-10-23, 15:05   

Własnie gaz wogóle nie reaguje ... przytrzymuje guziczek ale nic sie nie zapala ...
_________________
;]
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2011-10-24, 17:19   

Też miałem podobny przypadek. Jeżdziłem do wieczora i było wszystko OK , a rano nawet nie zamruczała ,aż do wyczerpania aku.Świece też były suche , iskra była a paliwo z przewodu doprowadzającego też dawało. Okazało się że nie ma sterowania listwą .prąd nie dochodził do przekażnika ,a bezpiecznik był sprawny. tego dowiedziałem się po z ciągnięciu obudowy z ECU . W wiązce z ecu do przekażnika ,1 kabelek rozszedł mi się w palcach .po zastapieniu go innym wszystko wróciło do normy . Po wykasowaniu błędów dotyczących składu mieszanki między innymi . już żaden błąd nie powrócił do dziś wszystko gra jak w zegarku .opisywałem ten przypadek w innym dziale. Dodam że kabelek był niebieski cieńki .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.