Moze komus przyda sie moj przypadek,opisalem objawy kilka postow wczesniej.
Odpalilem auto-rozpialem klemy /chodzilo o wymazanie dlugoterminowych korekt na paliwie ktore wypracowal sobie sterownik/-nastepnie wymienilem tez swiece /mozna bylo je wyczyscic,byly czarne i mokre od PB,no ale krecilem i probowalem go odpalic dosc dlugo wiec normalne/
Zapalil,nie dalem mu sie przelaczyc na gaz /po prostu wylaczylem gaz/-chodzilo a to aby silnik wypracowal sobie nowe korekty.
Przejdzilem ok 100 km na PB-kilkakrotnie butowalem go do odciecia-czasami przerywal przy pelnym obciazeniu.Na drugi dzien /ciagle tylko na PB /wyskoczyl mi Check-diagnoza na komputerze za uboga mieszanka na obu rzedach cylindrow oraz dodatkowo blad czujnika temp.Dodam ,ze na PB silnik pracowal subiektywnie / na sluch /niepoprawnie-po przelaczeniu na gaz zupelnie inna praca silnika.
Zmierzylem cisnienie paliwa ,wynik 2,5 bara -powinno byc ok 4
Wniosek wszystkie problemy wynikly z tej pompy.Okazalo sie ze niepotrzebnie wymienilem czujnik na wale /coz bede mial w zapasie./
Profilaktycznie wymienilem tez czujnik tem
Mam nadzieje ze to koniec tych problemow.
Aha pompe postanowilem kupic z koszem uzywke.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum