Autor |
Wiadomość |
KOPII
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 40 Dołączył: 11 Wrz 2009 Posty: 14 Skąd: CWA
|
Wysłany: 2011-10-17, 16:55 [D2 97 4.2PB/LPG
] Nie chce odpałic...
|
|
|
Witam Koledzy...
Od kilku dni nie wiem co jest ,bo Adela nie chce odpalic ... myslalem ze cos z pompa... bo byla wymieniana niedawno i myslalem ze znowu magicy zle włozyli .. dolałem paliwka zeby bylo ponad pol zbiornika i dalej nic ... przekrecam kluczyk pompa chodzi... odkrecilem przewód od listwy paliwowej .. podaje ... swiece suche ... co to moze byc ??
Pozdrawiam |
_________________ ;] |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
xixo
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 21 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 2011-10-17, 19:03
|
|
|
pompa moze podawac zbyt male cisnienie, dlatego swiece sa suche. Mialem podobny przypadek... niby pompa dawala ale nie wytwarzala odpowiedniego cisnienia |
|
|
|
|
KOPII
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 40 Dołączył: 11 Wrz 2009 Posty: 14 Skąd: CWA
|
Wysłany: 2011-10-17, 20:51
|
|
|
Vaga dziś podlaczalem.. i nic nie wykazał..mogło sie coś tam rozszczelinic przy pompie i przez to nie domaga czy kolejna pompa do wymiany? |
_________________ ;] |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2011-10-17, 21:46
|
|
|
Podłącz manometr przy listwie. W parę minut będziesz wiedział czy pompa podaje właściwe ciśnienie. Zaoszczędzisz może wiele roboty szukając w niewłaściwym miejscu. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-10-18, 13:24
|
|
|
we wcześniejszych modelach było tak że aby odpaliła pompa musiał być
poprawny sygnał z rpm, aby ecu włączyło wtryski potrzebny był poprawny
sygnał z czujników położenia wału i wałka
podłączenie vaga i zczytanie błędów z ecu i ewentualnie z immo powinno pomóc |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
KOPII
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 40 Dołączył: 11 Wrz 2009 Posty: 14 Skąd: CWA
|
Wysłany: 2011-10-18, 17:16
|
|
|
A czy na zaworze powrotnym na listwie wtryskowej powinno sie pojawic paliwo czy nie ? |
_________________ ;] |
|
|
|
|
pioery
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8
Wiek: 37 Dołączył: 11 Wrz 2010 Posty: 10 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-10-18, 18:12
|
|
|
Potwierdzam,żeby auto odpaliło musi mieć około 4 bar ciśnienia na listwie,u mnie było 1,1 bar i zmieniłem pompę na QUP pochodziła miesiąc i znowu to samo ,podtarła sie i jutro ją odnosze na gwarancji,pozdro |
|
|
|
|
|
|
|
KOPII
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 40 Dołączył: 11 Wrz 2009 Posty: 14 Skąd: CWA
|
Wysłany: 2011-10-22, 14:33
|
|
|
Wymieniałem pompe na nowa.... popłynołemz cena prawie 600 zl i nadal nic ..nawet nie zagada... paliwo w listwie jest ..na powrocie jest aswiece nadal suche .. czy moze miec to powiazazanie z instalacją gazowa ?? |
_________________ ;] |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-10-22, 17:08
|
|
|
Zobacz czy odpali na gazie , powinieneś mieś taką możliwość . Najczęściej trzeba przytrzymać przełącznik od gazu w momencie uruchamiania . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
lucek1142
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: a8 D2 FL,4.2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Paź 2010 Posty: 22 Skąd: katowice
|
Wysłany: 2011-10-22, 18:01 nie pali
|
|
|
Witam
To ja sie dołączem z takim problemem:od paru dni auto palilo rano coraz trudniej-po zapaleniu silnikiem trzęsło jakby nie palil na wszystkie gary.MAlo tego,byl taki słaby ,że nawet przełączenie tipa z "P" na "D" potrafilo go zadlawic.Wreszcie przestal palic w ogole.Dokladnie to zapala ,kilka sekund pracuje bardzo nierowno na bardzo niskich obrotach i gasnie.Vag pokazal bład czujnika wału.Wymienilem-nic nie pomogło.Paliwa ma prawie full-pompe wykluczam.Jeszcze jedno -nawet zak zapalil to bardzo czuc etylina za autem-klade to na karb niewlasciwej pracy silnika na tych niskich,trzęśacych obrotach.Pytanie do praktykow:
1.Przeczytalem duzo postow z podobnymi objawami jak u mnie,czy ktos w modelu poliftowym wyeliminowal trwale i jednoznacznie ten problem?Jesli tak to jak?co bylo przyczyna?
2.Zastanawiam sie czy nie jest tu problemem niezalanczanie sie ssania?Jesli tak to co nim steruje-czujnik temp?Jesli tak to gdzie on sie znajduje w modeli poliftowym,ktoredy go wymienic?Moze ktos posiada jakis nr oryginalny takiego czujnika
3.Zastanawiam sie jeszcze nad jednym rozwiazaniem:jesli problemem jest brak ssania wynikajacy z uszkodzonego czujnika temp to moze sprobowac uruchomic go na samostarcie?
4.Ostatnie pytanie :co jeszcze moge sprawdzic,sprobowac aby zdiagnozowac problem.
Acha rzecz oczywista wylalem i przeczyscilem swiece.Zastanawiam sie jeszcze czy mozna w tym aucie bezpiecznie sprawdzic iskre??Nie spale przy tym cewek czy tam cewkomodulow ???
Bede zobowiazany za wszelkie sugestie |
|
|
|
|
ricov6
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rysiek
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2009 Posty: 112 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-10-22, 19:12
|
|
|
koledzy problem jest skomplikowany, spróbujcie palcem otworzyć przepustnicę i zakręcić silnikiem kiedyś mi pomogło przy alfie 166 3.0 |
|
|
|
|
|
|
|
lucek1142
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: a8 D2 FL,4.2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Paź 2010 Posty: 22 Skąd: katowice
|
Wysłany: 2011-10-23, 10:18 nie pali
|
|
|
......jeszcze jedno pytanie:na forum jak widze jest sposo osob ktorym auta zle pala,badz nie zapalaja w ogole,badz strasznie szarpia silniki po zapalaniu w zwiazku z tym:
-czy problemy te wystepuja odkad pojawili sie nizsze temperatury?
-czy kazdy ktory ma ten problem/przypadlosc posiada LPG czy sa tez z takimi objawami auta tylko na PB?
-problemy o ktorych tutaj czytamy zwiazane z pompa paliwa-tzn auto nie ciegnie paliwa ponizej polowy czy tam 3/4 zbiornika-czy problem ten wystepuje po wymianie pompy /czyli po prostu zle wlozona do kosza,czy tam zly model pompy /albo tez oryginalna pompa w ten sposob sie zuzywa,ze wymaga wiekszego stanu paliwa aby dzialac?czy po prostu ktoregos dnia przestaje po prostu dzialac???
Bardzo prosze aby wypowiedzieli sie koledzy ktorzy borykaja sie ,badz borykali z tymi problemami. |
|
|
|
|
KOPII
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 40 Dołączył: 11 Wrz 2009 Posty: 14 Skąd: CWA
|
Wysłany: 2011-10-23, 15:05
|
|
|
Własnie gaz wogóle nie reaguje ... przytrzymuje guziczek ale nic sie nie zapala ... |
_________________ ;] |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2011-10-24, 17:19
|
|
|
Też miałem podobny przypadek. Jeżdziłem do wieczora i było wszystko OK , a rano nawet nie zamruczała ,aż do wyczerpania aku.Świece też były suche , iskra była a paliwo z przewodu doprowadzającego też dawało. Okazało się że nie ma sterowania listwą .prąd nie dochodził do przekażnika ,a bezpiecznik był sprawny. tego dowiedziałem się po z ciągnięciu obudowy z ECU . W wiązce z ecu do przekażnika ,1 kabelek rozszedł mi się w palcach .po zastapieniu go innym wszystko wróciło do normy . Po wykasowaniu błędów dotyczących składu mieszanki między innymi . już żaden błąd nie powrócił do dziś wszystko gra jak w zegarku .opisywałem ten przypadek w innym dziale. Dodam że kabelek był niebieski cieńki . |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|