|
Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-07-27, 13:10
|
|
|
PIPPEN napisał/a: | Odkrecenie tych dwoch wkretow mnie przerosło kto tam śruby wymyślił jeszcze mam je zardzewiale .ma ktoś pomysł jak to odkręcić. |
To jest bolączka. Ja jedną nacinałem i płaskim śrubokrętem odkręciłem. Potem zapodałem nowe wkręty. WD-40 i śrubokręt udarowy. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-07-27, 16:01
|
|
|
Nie wiem jak tam wszedłeś udarowka . Jest tam tak mało miejsca ze szok ani grzechotka ani srubolem ani kleszczami szok. Jak je jakoś wyciągnę to zaraz wkręty założę na klucz a nie śrubokręt. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-07-27, 17:48
|
|
|
PIPPEN, myślałem ze chodzi ci o te pierwsze co są na maskownicy. A tobie chodzi o te 3 co są centralnie pod podszybiem ? Już po zdjęciu maskownicy trzymające obudowę klap obiegu zamkniętego ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-07-27, 17:52
|
|
|
Uu te pod podszybiem to kiszka.. Trzeba takie zaślepki wyciągnąć a najlepiej całe plastykowe podszybie. Roboty trochę jest. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-07-27, 19:42
|
|
|
Kurde już tam nie widzę aby jeszcze były jakieś zaślepki chodzi o te dwie śrubki już z osłony wentylatora co są tak w tyle. Odkrecilem dwie z przodu tej osłony ,dwie z boku z takimi okrągłymi plastikami i zostały mi te dwie z tylu ta głęboko co są. |
_________________
|
|
|
|
|
bazzzyl
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 328 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-22, 23:06
|
|
|
I u mnie pojawił się podobny problem.
Najpierw były to sporadyczne przerwy w pracy dmuchawy, ale teraz to wygląda tak.
Po odpaleniu auta nawiew chodzi ok, ale po pewnym czasie (powiedzmy 10 min) nawiew stopniowo zwalnia (pomimo wzrostu obrotów na klimatroniku) aż do całkowitego zatrzymania. Nie muszę chyba mówić co się na szybach dzieje w bardziej wilgotny dzień. Mam solardach, więc obstawiam szczotki.
Niestety nie mam warunków do majsterkowania. W warsztacie zrobią to od ręki? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |