Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2 Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 03 Lis 2011 Posty: 81 Skąd: Toruń
Wysłany: 2012-03-17, 21:00 [D2 95 4.2PB/LPG
] Wymiana koła zamachowego
Witam. mam pytanie czy jak wymienia się koło zamachowe w silniku 4.2 abz 300km skrzynia 4hp24a cml to trzeba ustawiać jakoś silnik to znaczy wał pod jakimś kątem bo ala fachowcy mi mówią ze trzeba to jakoś ustawić bo jak nie ustawie i wszystko poskrecam to silnik nawet nie zrobi pół obrotu i się popsuje ale nie chce mi się w to wierzyć bo co ma koło zamachowe do położenia wału.
wydaje mi sie ze nie trzeba ustawiac wzgledem wału bo przecierz kolo zamachowe chodzi non stop a wał tylko podczas jazdy także na chłopski rozum nie trzeba ustawiac
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2 Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 03 Lis 2011 Posty: 81 Skąd: Toruń
Wysłany: 2012-03-18, 10:01
No tak tez tak mi się wydaje ze nie trzeba nic ustawiać. i ci ala mechanicy powiedzieli ze tak ustawia się tylko silniki 4.2 . 2.8 w audi. moim zdaniem to jest jakiś pic.
jesli chodzi Ci o wieniec z zebami pod czujnik wału i pod rozrusznik to posiada On asymetrycznie rozmieszczone otwory i nie da sie go przykrecic inaczej niz był ;-)
dodam ze musi być od 4hp24 bo 5hp24 jest inny
wazna jest natomiast kolejność montażu konwertera :mrgreen:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum