Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Wymiana koła zamachowego  
Autor Wiadomość
Buniek4200 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 81
Skąd: Toruń
Wysłany: 2012-03-17, 21:00   [D2 95 4.2PB/LPG ] Wymiana koła zamachowego

Witam. mam pytanie czy jak wymienia się koło zamachowe w silniku 4.2 abz 300km skrzynia 4hp24a cml to trzeba ustawiać jakoś silnik to znaczy wał pod jakimś kątem bo ala fachowcy mi mówią ze trzeba to jakoś ustawić bo jak nie ustawie i wszystko poskrecam to silnik nawet nie zrobi pół obrotu i się popsuje ale nie chce mi się w to wierzyć bo co ma koło zamachowe do położenia wału.
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-03-17, 22:27   

wydaje mi sie ze nie trzeba ustawiac wzgledem wału bo przecierz kolo zamachowe chodzi non stop a wał tylko podczas jazdy także na chłopski rozum nie trzeba ustawiac
_________________

 
 
Buniek4200 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 81
Skąd: Toruń
Wysłany: 2012-03-18, 10:01   

No tak tez tak mi się wydaje ze nie trzeba nic ustawiać. i ci ala mechanicy powiedzieli ze tak ustawia się tylko silniki 4.2 . 2.8 w audi. moim zdaniem to jest jakiś pic.
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2012-03-18, 13:28   

jesli chodzi Ci o wieniec z zebami pod czujnik wału i pod rozrusznik to posiada On asymetrycznie rozmieszczone otwory i nie da sie go przykrecic inaczej niz był ;-)
dodam ze musi być od 4hp24 bo 5hp24 jest inny

wazna jest natomiast kolejność montażu konwertera :mrgreen:
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-03-18, 13:42   

Buniek4200 napisał/a:
ci ala mechanicy

pogoń ich i podjedź gdzieś do warsztatu bo może ta wymiana wyjść dużo drożej niż w rzeczywistości ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.