Autor |
Wiadomość |
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-02-01, 10:08
|
|
|
pepi napisał/a: | ja nadal twierdze że to działa w taki prosty sposób że studzi ten drut którego opór się zmienia a zarazem napięcie wraz ze wzrostem studzenia przepływu powietrza |
możesz tak twierdzić ale z tego co czytałem o przepływomierzach to zarówno
drutowe jak i membranowe działają jak opisałem, niemniej jakbyś znalazł
coś innego (może jest jakiś producent) daj znać, chętnie się dokształcę |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2021-02-01, 12:46
|
|
|
mi coś świta że w przypadku forda coś tak gdzieś czytałem ale tylko mi świta |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2021-02-01, 13:34
|
|
|
Pepi, doczytaj drugie zdanie w opisie przepływomierza masowego!
Jednym elementem jest ten chłodzony przepływającym powietrzem a drugim kompensacja która uniezależnia wynik od samej temperatury powietrza. Kompensacja nie jest poddawana przepływowi ani grzaniu a jedynie mierzy temperaturę dolotową. Pozostaje tylko wynik pomiaru przepływającej masy, niezależny od temperatury. Inaczej to by to się wszystko uwikłało.
W celu wymuszenia przepływu nabyłem odkurzacz do liści który niby ma mieć 13 m3 przepływu na minutę, chińskie 3 kW mocy. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2021-02-01, 20:56
|
|
|
ja wysiadam nie twierdze że tak nie jest
ale sens jego działania jest bez sensu podatny na zabrudzenia i co wtedy [pomiar z kosmosu np moje audi na mrozie pokazuje 2 krotnie większe odczyty |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2021-02-01, 22:42
|
|
|
Taka tabelka wartości przepływki wyszła mi ze wsadu 4D0907558T (niby poliftowe 4.2 310HP) bez uwzględnienia offsetu 200kg/h.
https://www.mediafire.com...ation.xlsx/file |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2021-02-02, 17:23
|
|
|
gtfan napisał/a: | Taka tabelka wartości |
Narysowałem z tego wykres i jakoś nic mi nie przypomina. Zakres jest tylko do 320? hmm
Odebrałem odkurzacz z paczkomatu teraz muszę zrobić stanowisko testowe |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2021-02-17, 01:16
|
|
|
Zrobiłem prosty wykres z tego pliku ostatniego pliku do steru ...558T.
To jest do 310 konnego AUW a przepływ wyskalowany do 2000 kg/h Wydaje się, że jest podwojony. Tak chyba być musi. Prócz tego występuje przesunięcie o powietrze mierzone wstecznie. Daje jednak fajny pogląd na kształt krzywej.
Teraz z racji mrozu nie robię nic przy samochodzie. Powoli składam jakiś kod układu linearyzującego |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
|