Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Wymiary przepływomierza D2 prefl ABZ 4,  
Autor Wiadomość
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-02-01, 10:08   

pepi napisał/a:
ja nadal twierdze że to działa w taki prosty sposób że studzi ten drut którego opór się zmienia a zarazem napięcie wraz ze wzrostem studzenia przepływu powietrza


możesz tak twierdzić ale z tego co czytałem o przepływomierzach to zarówno
drutowe jak i membranowe działają jak opisałem, niemniej jakbyś znalazł
coś innego (może jest jakiś producent) daj znać, chętnie się dokształcę
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2021-02-01, 12:46   

mi coś świta że w przypadku forda coś tak gdzieś czytałem ale tylko mi świta
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2021-02-01, 13:34   

Pepi, doczytaj drugie zdanie w opisie przepływomierza masowego!
Jednym elementem jest ten chłodzony przepływającym powietrzem a drugim kompensacja która uniezależnia wynik od samej temperatury powietrza. Kompensacja nie jest poddawana przepływowi ani grzaniu a jedynie mierzy temperaturę dolotową. Pozostaje tylko wynik pomiaru przepływającej masy, niezależny od temperatury. Inaczej to by to się wszystko uwikłało.

W celu wymuszenia przepływu nabyłem odkurzacz do liści który niby ma mieć 13 m3 przepływu na minutę, chińskie 3 kW mocy.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2021-02-01, 20:56   

ja wysiadam nie twierdze że tak nie jest
ale sens jego działania jest bez sensu podatny na zabrudzenia i co wtedy [pomiar z kosmosu np moje audi na mrozie pokazuje 2 krotnie większe odczyty <boisie>
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1299
Skąd: Lublin
Wysłany: 2021-02-01, 22:42   

Taka tabelka wartości przepływki wyszła mi ze wsadu 4D0907558T (niby poliftowe 4.2 310HP) bez uwzględnienia offsetu 200kg/h.
https://www.mediafire.com...ation.xlsx/file
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2021-02-02, 17:23   

gtfan napisał/a:
Taka tabelka wartości

Narysowałem z tego wykres i jakoś nic mi nie przypomina. Zakres jest tylko do 320? hmm

Odebrałem odkurzacz z paczkomatu teraz muszę zrobić stanowisko testowe :>
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1299
Skąd: Lublin
Wysłany: 2021-02-02, 21:15   

LibreOffice chyba nie potrafi poprawnie zapisać pliku xls :/
Spróbuj któryś z poniższych linków
https://www.mediafire.com...ation.xlsx/file
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1dfLOn_shiHDg4nrqAukLdeq98xYMY9n0h62Z7L9bDtE/edit?usp=sharing
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2021-02-17, 01:16   

Zrobiłem prosty wykres z tego pliku ostatniego pliku do steru ...558T.
To jest do 310 konnego AUW a przepływ wyskalowany do 2000 kg/h Wydaje się, że jest podwojony. Tak chyba być musi. Prócz tego występuje przesunięcie o powietrze mierzone wstecznie. Daje jednak fajny pogląd na kształt krzywej.
Teraz z racji mrozu nie robię nic przy samochodzie. Powoli składam jakiś kod układu linearyzującego
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.