Autor |
Wiadomość |
-pawlo111
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 56 Skąd: RKL
|
Wysłany: 2015-08-10, 06:07
|
|
|
czyli wywala na 6 garze to psuje się przyjrzeć wtryskiwaczowi na 6 garze |
_________________ Podpis zastrzelony przez regulamin. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-08-10, 07:41
|
|
|
Na to wychodzi, może się przycinać, może dawać za mała lub za dużą dawkę.
Jedź do gazownika niech zobaczy co się dzieje |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-08-10, 07:44
|
|
|
Zamienić wężyki jak i wtyczki z sąsiadującym wtryskiem lpg. |
_________________
|
|
|
|
|
Jogoss
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2015 Posty: 33 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 2015-08-11, 22:27
|
|
|
Witam. Posiadam podobny problem. Jeździłem na Pb na początku bo gaz nie trybil. Jak przeciagnelem ja tak ostrzej na biegach wywalalo zaplony to podlaczalem obd2 na bluetooth z telefonem Kasowalem błędy i było ok. Ale jak zrobili mi gaz ( nowy map sensor i nowe wtryski ) jeżdżę na lpg wywala często zaplony różne gary po 3 4 na raz. No i Kasowalem je tym obd2. Teraz to już w ogóle lipa bo chodzi nie równo na Pb jeżdżę i wywala 4 . Skasuje i dodam gazu i znów to samo. Oczywiście wywala cat |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2015-08-12, 06:39
|
|
|
Pawlo111 ma racje , zostaw elektrykę silnika i zabierz się za wtrysk 6-tki . Jogoss ta sama historia jak zwykle - Zakręć gaz ,pojeździj na benzynce ,doprowadź silnik do porządku -ma cykać jak książka pisze ,a dopiero w tedy doprowadź instalację LPG do porządku . |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
wawrzon28
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DSL
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Wiek: 39 Dołączył: 09 Gru 2013 Posty: 22 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: 2015-08-26, 07:23
|
|
|
Witam. Podepne sie do tematu u mnie sa bledy po odczytaniu brak zalonu na 1 2 3 4 czy mozliwe ze to modul? Na zimnym silniku jak sie zagrzeje jest juz lepiej.
Moje błędy to
16684
16685
16688
16687
16686
Pomocy czy to moduł?
Świece wymienione. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-08-26, 08:17
|
|
|
Raczej coś nie halo z całą prawą stroną
moduły sterują:
czarna wtyczka-1,4,6,7
brazowa wtyczka- 2,3,5,8
Wyklucz LPG tak Jak wyżej było pisane. |
_________________
|
|
|
|
|
wawrzon28
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DSL
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Wiek: 39 Dołączył: 09 Gru 2013 Posty: 22 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: 2015-08-26, 09:19
|
|
|
Czy cała prawa strona jest na jednym module?
Na pb i na lpg problem jest taki sam. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-08-26, 09:31
|
|
|
wawrzon28 napisał/a: | Czy cała prawa strona jest na jednym module?
Na pb i na lpg problem jest taki sam. |
Karol Ci napisał. Jeden moduł odpowiada za zapłon 1,4,6,7 a drugi 2,3,5,8
Takie przypadki wypadania zapłonów na jednej stronie może być spowodowane problemem np w instalacji gazowej, mapsensor, uszkodzenie ECU, świece,
Poszukaj na forum, było kilka przypadków z wypadaniem na jednej głowicy. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
wawrzon28
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DSL
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Wiek: 39 Dołączył: 09 Gru 2013 Posty: 22 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: 2015-08-26, 09:46
|
|
|
Dzięki za podpowiedź. Poszukam, mam od miesiaca ta 4.2 i jeszcze nie wiem co gdzie i jak. Wcześniej mialem 2.5 tdi to ja w jednym palcu mialem obcykana. |
|
|
|
|
|
|
|
wawrzon28
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DSL
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Wiek: 39 Dołączył: 09 Gru 2013 Posty: 22 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: 2015-08-26, 10:21
|
|
|
Zapomniałem jeszcze o jednym błędzie 17535 |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-08-26, 14:40
|
|
|
wawrzon28 napisał/a: | Zapomniałem jeszcze o jednym błędzie 17535 |
Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka bogata (rich mixture)
Sprawdź czy w przewodzie podciśnieniowym na listwie wtryskowej, tej co idzie do przepustnicy, nie ma paliwa.
Ale na moje oko wygląda na to że coś podlewa paliwo. Problem z gazem, listwą wtryskową.
Wykasuj błędy, zakręć butle z gazem, odłącz akumulator na kilkanaście minut. Następnie pośmigaj troszkę na samej benzynie. Tylko i wyłącznie. Zrób kilkanaście, kilkadziesiąt kilometrów na benzynie.
Jesli błędy nie powróca to ewidentnie jest problem z gazem. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
|