Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Zagotowany płyn  
Autor Wiadomość
prąd maszyn 

Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 31
Dołączył: 26 Sie 2021
Posty: 11
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2021-11-20, 16:19   [D2 95 4.2PB/LPG ] Zagotowany płyn

zagotowało mi płyn w a8 v8 abz czy to już koniec silnika i trzeba nowy ładować co lepiej głowice zrobić koszt 1000zł robocizna czy cały silnik wymienić lepiej
_________________
Rafał
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2021-11-21, 02:14   

Hmm, jaki był powód zagotowania? Temperaturę ponad 120 stopni przy tej pogodzie nie prosto uzyskać.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
prąd maszyn 

Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 31
Dołączył: 26 Sie 2021
Posty: 11
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2021-11-21, 08:48   

jak tylko 120 się pojawiło to zjechałem z drogi i zgasiłem płynu nie wyrzuciło może uszczelki pod głowicami poszły wcześniej normalnie 90 trzymał na równo
_________________
Rafał
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2021-11-21, 12:12   

Ciekawe, może pompa wody się zepsuła albo termostat zablokował.
Płyn jest? Króciec od chłodniczki oleju cały?
Wcześniej jeszcze test na obecność CO2.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
prąd maszyn 

Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 31
Dołączył: 26 Sie 2021
Posty: 11
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2021-12-01, 15:21   

czy 1000 zł za wymianę uszczelek pod głowicami to dobra cena bo szukam w okolicy warsztatu ale jak mówię co za auto to każdy niby nie ma czasu albo terminy zajęte
_________________
Rafał
 
 
Udesky 

Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24a
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 01 Wrz 2019
Posty: 41
Skąd: SCI w ZGY
Wysłany: 2021-12-02, 21:10   

Gdyby to były uszczelki pod głowicą to by Ci uciekał płyn. Zrób test na obecność CO w płynie.
Sprawdzałeś termostat, czy wentylatory działają? A może to wina wiskozy?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2021-12-05, 10:43   

Posprzątałem, wydzielone posty przeniesione do nowego tematu: https://a8team.pl/roboczogodziny-vt29836.htm
_________________
Black Cars Matters
 
 
prąd maszyn 

Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 31
Dołączył: 26 Sie 2021
Posty: 11
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2021-12-05, 19:09   

płynu dużo ubyło chłodzącego
_________________
Rafał
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.