Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB ] problem ze wspomaganiem  
Autor Wiadomość
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2011-08-18, 22:40   

glinka napisał/a:
Masa napisał/a:
pisałem w innym temacie ale napisze jeszcze tu bo juz nerwy puszczają a mianowicie chodzi o to ze mojej audi gdy ją rano odpalam wspomaganie chodzi leciutko ale gdy sie nagrzeje chodzi dosc cieżko wymieniłem juz dwie pompy (jedna chinski zamiennik, obecnie uzywany oryginał 120 bar) nic nie pomogło zregenerowali maglownice (która rozleciała sie po miesiącu warsztat oddał kase )dzis odebrałem auto z innego warsztatu z nową maglownicą po regeneracji i znowu to samo (miałbym wyjątkowego pecha zeby dwa magle były zle zregenerowane) moze wy macie jakies pomysły mam servotronic i w jednej i drugiej były sprawne ja juz niemam pojecia o co kaman płyny były rózne, czerwony, obecnie zielony febi


jedyne co mi namysl przychodzi to jeszcze wymienic pasek i sprawdzic napinacz paska


ale czy wtedy pasek nie powinien piszczec??? ja jeszcze mysle o przewodach od zbiornika wspomagania moze sie zatkał (jest tam jakis zaworek??)
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2011-08-19, 19:24   

Masa napisał/a:
glinka napisał/a:
Masa napisał/a:
pisałem w innym temacie ale napisze jeszcze tu bo juz nerwy puszczają a mianowicie chodzi o to ze mojej audi gdy ją rano odpalam wspomaganie chodzi leciutko ale gdy sie nagrzeje chodzi dosc cieżko wymieniłem juz dwie pompy (jedna chinski zamiennik, obecnie uzywany oryginał 120 bar) nic nie pomogło zregenerowali maglownice (która rozleciała sie po miesiącu warsztat oddał kase )dzis odebrałem auto z innego warsztatu z nową maglownicą po regeneracji i znowu to samo (miałbym wyjątkowego pecha zeby dwa magle były zle zregenerowane) moze wy macie jakies pomysły mam servotronic i w jednej i drugiej były sprawne ja juz niemam pojecia o co kaman płyny były rózne, czerwony, obecnie zielony febi


jedyne co mi namysl przychodzi to jeszcze wymienic pasek i sprawdzic napinacz paska


ale czy wtedy pasek nie powinien piszczec??? ja jeszcze mysle o przewodach od zbiornika wspomagania moze sie zatkał (jest tam jakis zaworek??)



nie koniecznie bedzie piszczał .w przewodach nie ma zadnych zaworkow
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-08-24, 00:03   

Kurcze mam to samo co Masa i też już chciałem oddawać magiel do regeneracji. A tu proszę ja ciebie takie historie :shock:

Ja już się przyzwyczaiłem i jakoś jeżdżę, ale tez chętnie bym to naprawił, tylko że nie wiadomo co jest przyczyną.
Masa, jak byś coś próbował z paskiem i by pomogło to dawaj znaki.

Pozdro
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-24, 12:25   

a ja mam jeszcze taki pomysł - na zimnym jak chodzi leciutko
wyjmij przekaźnik od servotronica i porównaj siłę wspomagania
z tym co się dzieje jak się nagrzeje

jeżeli będzie to samo to może to być wina właśnie servotronika
po nagrzaniu może nie działać ten modulik sterujący znajdujący się na maglu
wtedy wspomaganie jest ale takie słabsze
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-08-24, 18:11   

maciu napisał/a:
a ja mam jeszcze taki pomysł - na zimnym jak chodzi leciutko
wyjmij przekaźnik od servotronica i porównaj siłę wspomagania
z tym co się dzieje jak się nagrzeje

jeżeli będzie to samo to może to być wina właśnie servotronika
po nagrzaniu może nie działać ten modulik sterujący znajdujący się na maglu
wtedy wspomaganie jest ale takie słabsze


Myślałem o tym swego czasu i faktycznie masz racje, że warto by było to sprawdzić :->
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2011-08-29, 12:09   

maciu napisał/a:
a ja mam jeszcze taki pomysł - na zimnym jak chodzi leciutko
wyjmij przekaźnik od servotronica i porównaj siłę wspomagania
z tym co się dzieje jak się nagrzeje

jeżeli będzie to samo to może to być wina właśnie servotronika
po nagrzaniu może nie działać ten modulik sterujący znajdujący się na maglu
wtedy wspomaganie jest ale takie słabsze


a gdzie jest ten przekaznik od tego servotronika ?? chyba nie chodzi o ten w maglu?
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-08-29, 18:26   

Masa napisał/a:
a gdzie jest ten przekaznik od tego servotronika ?? chyba nie chodzi o ten w maglu?


W skrzynce pod nogami pasażera. U mnie po wyjęciu go na zimnym, wspomaganie jest po prostu słabsze, ale jest. Natomiast po nagrzaniu kiera chodzi zdecydowanie ciężej tak jak by w ogóle nie było wspomagania :roll: Ale związek jest dosyć duży... Chyba trzeba będzie przejrzeć servotronic
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2011-08-30, 19:22   

Mucholejkolator napisał/a:
Masa napisał/a:
a gdzie jest ten przekaznik od tego servotronika ?? chyba nie chodzi o ten w maglu?


W skrzynce pod nogami pasażera. U mnie po wyjęciu go na zimnym, wspomaganie jest po prostu słabsze, ale jest. Natomiast po nagrzaniu kiera chodzi zdecydowanie ciężej tak jak by w ogóle nie było wspomagania :roll: Ale związek jest dosyć duży... Chyba trzeba będzie przejrzeć servotronic


a powiedz mi moze jaki numer on ma zebym mogł go znalesc albo jakas fotka :)
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-31, 07:28   

jak się do niej dobierzesz to powinna być tam rozpiska co gdzie siedzi
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-08-31, 10:41   

maciu napisał/a:
jak się do niej dobierzesz to powinna być tam rozpiska co gdzie siedzi


Dokładnie. Oprócz rozpiski na deklu od skrzynki, jest wyraźna naklejka na samym przekaźniku - SERVOTRONIC ;-) Będziesz widział na pewno, wystarczy zdjąć dekiel
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2011-08-31, 19:47   

A wiec tak dokopałem sie do tej skrzynki(nawet nie wiedziałem ze takie cos jest) i na odplonym silniku wyjmowałem i wkładałem ten przekaznik i różnica była ale niezbyt duża czyli przekaznik działa tylko teraz pytanie czy jezeli sie nagrzeje to moze zle chodzi??
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-31, 21:02   

test był na nagrzanym?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2011-08-31, 21:26   

maciu napisał/a:
test był na nagrzanym?


test na nagrzanym zrobie jutro bo dzis juz zaczoł padac deszcz dam znac co i jak
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-31, 21:38   

zrób test wtedy jak wspomaganie będzie chodziło najciężej
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2011-09-01, 22:10   

zrobiłem test n ciepłym silniku i jest róznica jak wyjmuje przekażnik ale nadal jest cieżej jak sie nagrzeje kurcze niemam pojecia o co kaman :/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.