Autor |
Wiadomość |
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2011-08-18, 22:40
|
|
|
glinka napisał/a: | Masa napisał/a: | pisałem w innym temacie ale napisze jeszcze tu bo juz nerwy puszczają a mianowicie chodzi o to ze mojej audi gdy ją rano odpalam wspomaganie chodzi leciutko ale gdy sie nagrzeje chodzi dosc cieżko wymieniłem juz dwie pompy (jedna chinski zamiennik, obecnie uzywany oryginał 120 bar) nic nie pomogło zregenerowali maglownice (która rozleciała sie po miesiącu warsztat oddał kase )dzis odebrałem auto z innego warsztatu z nową maglownicą po regeneracji i znowu to samo (miałbym wyjątkowego pecha zeby dwa magle były zle zregenerowane) moze wy macie jakies pomysły mam servotronic i w jednej i drugiej były sprawne ja juz niemam pojecia o co kaman płyny były rózne, czerwony, obecnie zielony febi |
jedyne co mi namysl przychodzi to jeszcze wymienic pasek i sprawdzic napinacz paska |
ale czy wtedy pasek nie powinien piszczec??? ja jeszcze mysle o przewodach od zbiornika wspomagania moze sie zatkał (jest tam jakis zaworek??) |
|
|
|
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2011-08-19, 19:24
|
|
|
Masa napisał/a: | glinka napisał/a: | Masa napisał/a: | pisałem w innym temacie ale napisze jeszcze tu bo juz nerwy puszczają a mianowicie chodzi o to ze mojej audi gdy ją rano odpalam wspomaganie chodzi leciutko ale gdy sie nagrzeje chodzi dosc cieżko wymieniłem juz dwie pompy (jedna chinski zamiennik, obecnie uzywany oryginał 120 bar) nic nie pomogło zregenerowali maglownice (która rozleciała sie po miesiącu warsztat oddał kase )dzis odebrałem auto z innego warsztatu z nową maglownicą po regeneracji i znowu to samo (miałbym wyjątkowego pecha zeby dwa magle były zle zregenerowane) moze wy macie jakies pomysły mam servotronic i w jednej i drugiej były sprawne ja juz niemam pojecia o co kaman płyny były rózne, czerwony, obecnie zielony febi |
jedyne co mi namysl przychodzi to jeszcze wymienic pasek i sprawdzic napinacz paska |
ale czy wtedy pasek nie powinien piszczec??? ja jeszcze mysle o przewodach od zbiornika wspomagania moze sie zatkał (jest tam jakis zaworek??) |
nie koniecznie bedzie piszczał .w przewodach nie ma zadnych zaworkow |
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-08-24, 00:03
|
|
|
Kurcze mam to samo co Masa i też już chciałem oddawać magiel do regeneracji. A tu proszę ja ciebie takie historie :shock:
Ja już się przyzwyczaiłem i jakoś jeżdżę, ale tez chętnie bym to naprawił, tylko że nie wiadomo co jest przyczyną.
Masa, jak byś coś próbował z paskiem i by pomogło to dawaj znaki.
Pozdro |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-08-24, 12:25
|
|
|
a ja mam jeszcze taki pomysł - na zimnym jak chodzi leciutko
wyjmij przekaźnik od servotronica i porównaj siłę wspomagania
z tym co się dzieje jak się nagrzeje
jeżeli będzie to samo to może to być wina właśnie servotronika
po nagrzaniu może nie działać ten modulik sterujący znajdujący się na maglu
wtedy wspomaganie jest ale takie słabsze |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-08-24, 18:11
|
|
|
maciu napisał/a: | a ja mam jeszcze taki pomysł - na zimnym jak chodzi leciutko
wyjmij przekaźnik od servotronica i porównaj siłę wspomagania
z tym co się dzieje jak się nagrzeje
jeżeli będzie to samo to może to być wina właśnie servotronika
po nagrzaniu może nie działać ten modulik sterujący znajdujący się na maglu
wtedy wspomaganie jest ale takie słabsze |
Myślałem o tym swego czasu i faktycznie masz racje, że warto by było to sprawdzić :-> |
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2011-08-29, 12:09
|
|
|
maciu napisał/a: | a ja mam jeszcze taki pomysł - na zimnym jak chodzi leciutko
wyjmij przekaźnik od servotronica i porównaj siłę wspomagania
z tym co się dzieje jak się nagrzeje
jeżeli będzie to samo to może to być wina właśnie servotronika
po nagrzaniu może nie działać ten modulik sterujący znajdujący się na maglu
wtedy wspomaganie jest ale takie słabsze |
a gdzie jest ten przekaznik od tego servotronika ?? chyba nie chodzi o ten w maglu? |
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-08-29, 18:26
|
|
|
Masa napisał/a: | a gdzie jest ten przekaznik od tego servotronika ?? chyba nie chodzi o ten w maglu? |
W skrzynce pod nogami pasażera. U mnie po wyjęciu go na zimnym, wspomaganie jest po prostu słabsze, ale jest. Natomiast po nagrzaniu kiera chodzi zdecydowanie ciężej tak jak by w ogóle nie było wspomagania :roll: Ale związek jest dosyć duży... Chyba trzeba będzie przejrzeć servotronic |
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2011-08-30, 19:22
|
|
|
Mucholejkolator napisał/a: | Masa napisał/a: | a gdzie jest ten przekaznik od tego servotronika ?? chyba nie chodzi o ten w maglu? |
W skrzynce pod nogami pasażera. U mnie po wyjęciu go na zimnym, wspomaganie jest po prostu słabsze, ale jest. Natomiast po nagrzaniu kiera chodzi zdecydowanie ciężej tak jak by w ogóle nie było wspomagania :roll: Ale związek jest dosyć duży... Chyba trzeba będzie przejrzeć servotronic |
a powiedz mi moze jaki numer on ma zebym mogł go znalesc albo jakas fotka |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-08-31, 07:28
|
|
|
jak się do niej dobierzesz to powinna być tam rozpiska co gdzie siedzi |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-08-31, 10:41
|
|
|
maciu napisał/a: | jak się do niej dobierzesz to powinna być tam rozpiska co gdzie siedzi |
Dokładnie. Oprócz rozpiski na deklu od skrzynki, jest wyraźna naklejka na samym przekaźniku - SERVOTRONIC ;-) Będziesz widział na pewno, wystarczy zdjąć dekiel |
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2011-08-31, 19:47
|
|
|
A wiec tak dokopałem sie do tej skrzynki(nawet nie wiedziałem ze takie cos jest) i na odplonym silniku wyjmowałem i wkładałem ten przekaznik i różnica była ale niezbyt duża czyli przekaznik działa tylko teraz pytanie czy jezeli sie nagrzeje to moze zle chodzi?? |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-08-31, 21:02
|
|
|
test był na nagrzanym? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2011-08-31, 21:26
|
|
|
maciu napisał/a: | test był na nagrzanym? |
test na nagrzanym zrobie jutro bo dzis juz zaczoł padac deszcz dam znac co i jak |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-08-31, 21:38
|
|
|
zrób test wtedy jak wspomaganie będzie chodziło najciężej |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2011-09-01, 22:10
|
|
|
zrobiłem test n ciepłym silniku i jest róznica jak wyjmuje przekażnik ale nadal jest cieżej jak sie nagrzeje kurcze niemam pojecia o co kaman |
|
|
|
|
|