Autor |
Wiadomość |
rambo a8
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: a8
Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 6 Skąd: bielsko biała
|
Wysłany: 2009-10-05, 17:41 [D2 95 4.2PB
] problem ze wspomaganiem
|
|
|
jak jest zimne wspomaganie i silnik to 1 palcem smiga a jak sie nagrzeje to dwoma rekami nie idzie ukrecic pompe robilem i dalej to samo jeszcze kolo przekładni mi cos syczy tak jakby ale ani wyciekow ani nie stuka poradzcie co robic koledzy bo robic przekładnie a jak to nie to................................. |
|
|
|
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2009-10-05, 20:34
|
|
|
to syczenie masz napewno przy pełnym skrecie jesli tak to niezwracaj nato uwagi , no apropo jesli pompa była robiona to morze to byc jednak maglownica nowa ok 2500zł po regeneracji ok 600zł no zostaje jeszcze urzywka cena ok 700zł bo raczej nic innego niebedzie
http://moto.allegro.pl/it...ca_audi_a8.html |
|
|
|
|
|
|
|
SJake
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 192 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2009-10-05, 22:39
|
|
|
Magiel do wymiany, ewentualnie regeneracja.
Najlepiej pojedz do jakiegoś gościa od maglownic.
Gdzieś traci ciśnienie przy rozgrzanym płynie.
Płyn i jego stan zakładam, ze jest prawidłowy. |
_________________ A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
|
|
|
|
|
rambo a8
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: a8
Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 6 Skąd: bielsko biała
|
Wysłany: 2009-10-06, 12:06
|
|
|
syczy jak sie kierownica nie rusza ale przekładnia ani nie jest mokra ani nie stuka wiec po co wymieniac |
|
|
|
|
|
|
|
kuczlaw [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-06, 12:59
|
|
|
A odpowietrzyłeś zgodnie ze sztuka po wymianie pompy ? |
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2009-10-06, 15:59
|
|
|
tyo ze niejest mokra i ani nie stuka nieznasczy ze jest dobra w maglu masz pełno uszczelniaczy no lepiej zeby magiel był dobry bo troszke roboty przytym jest
jak sie nagrzeje to niech jedna osoba kreci kierownica a ty zobacz czy pasek wtym momencie sie nie slizga na pompie bo jednak moze byc to ona |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-10-07, 05:48
|
|
|
kuczlaw napisał/a: | A odpowietrzyłeś zgodnie ze sztuka po wymianie pompy ? |
jakby nie odpowietrzył to by zaraz wywaliło płyn
zna ktoś miejsce gdzie zmierzą ciśnienie z pompy bez jej zdejmowania? |
|
|
|
|
rambo a8
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: a8
Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 6 Skąd: bielsko biała
|
Wysłany: 2009-10-07, 08:00
|
|
|
i jak ta pompe pidłaczyłem 1 raz to jak jest wszystko zimne to git ajak sie nagrzeje do 90stopni to ciezko idzie i cos lekko stuka w niej i cos syczy ale nie wiem co a co do magla to jakby jakis uszczelniacz był walniety to tam jest zbyt duze cisnienie zeby nie ciekło nie wiem juz sam ................. |
|
|
|
|
|
|
|
giwera44
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 63 Skąd: Olszyna
|
Wysłany: 2009-10-14, 18:58
|
|
|
witam,ja mam problem ze wspomaganiem,ciezko chodzi, jak skrece to moge jezdzic do okola osi i nic sie nie dzieje a do kazdego manawry trzeba uzyc troche sily a jest to irytujace!!!!!!mysle ze moze to byc maglownic ale n ie jestem pewny, czy jest bardzo duzo roboty z maglownicą? |
_________________ giwera44 |
|
|
|
|
wojti_sopot
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Trójmiasto
|
|
|
|
|
|
|
|
giwera44
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 63 Skąd: Olszyna
|
Wysłany: 2009-10-15, 11:30
|
|
|
dzieki stary,super stronka!!!!!!!!!! |
_________________ giwera44 |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2010-10-06, 13:34 Re: [ A8 4.2 95 ] problem ze wspomaganiem
|
|
|
rambo a8 napisał/a: | jak jest zimne wspomaganie i silnik to 1 palcem smiga a jak sie nagrzeje to dwoma rekami nie idzie ukrecic pompe robilem i dalej to samo jeszcze kolo przekładni mi cos syczy tak jakby ale ani wyciekow ani nie stuka poradzcie co robic koledzy bo robic przekładnie a jak to nie to................................. | Kolego Rambo i co uporałeś się z tym maglem? |
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-08-03, 12:13
|
|
|
123mielony napisał/a: | rambo a8 napisał/a:
jak jest zimne wspomaganie i silnik to 1 palcem smiga a jak sie nagrzeje to dwoma rekami nie idzie ukrecic pompe robilem i dalej to samo jeszcze kolo przekładni mi cos syczy tak jakby ale ani wyciekow ani nie stuka poradzcie co robic koledzy bo robic przekładnie a jak to nie to.................................
Kolego Rambo i co uporałeś się z tym maglem? |
Podpinam się z tym pytaniem.
Mam to samo, dzisiaj byłem na diagnozie magla, powiedzieli mi, że to typowe objawy zużytej pompy. Tylko, że już wcześniej ją zmieniłem na nową, co prawda chińską ale nic się nie zmieniło. Tak samo jak u kolegi rambo a8. Dodam, że jak stoję i zwiększę obroty na N, wzrasta ciśnienie i wspomaganie wraca.
Powiedzieli mi, że magiel miał by wycieki na zewnątrz gdyby gubił ciśnienie i żebym jeszcze raz pompę mienił :-/ ... Nie wydaje mi się jednak żeby to była pompa, ale bądź tu mądry. Może jednak coś z servotronicem, chociaż tu akurat prędkość auta ma wpływ na siłę wspomagania a nie obroty silnika :roll:
Jak by ktoś coś wiedział tym temacie, niech da znaka :->
Pozdro |
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2011-08-17, 21:23
|
|
|
pisałem w innym temacie ale napisze jeszcze tu bo juz nerwy puszczają a mianowicie chodzi o to ze mojej audi gdy ją rano odpalam wspomaganie chodzi leciutko ale gdy sie nagrzeje chodzi dosc cieżko wymieniłem juz dwie pompy (jedna chinski zamiennik, obecnie uzywany oryginał 120 bar) nic nie pomogło zregenerowali maglownice (która rozleciała sie po miesiącu warsztat oddał kase )dzis odebrałem auto z innego warsztatu z nową maglownicą po regeneracji i znowu to samo (miałbym wyjątkowego pecha zeby dwa magle były zle zregenerowane) moze wy macie jakies pomysły mam servotronic i w jednej i drugiej były sprawne ja juz niemam pojecia o co kaman płyny były rózne, czerwony, obecnie zielony febi |
|
|
|
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2011-08-18, 21:12
|
|
|
Masa napisał/a: | pisałem w innym temacie ale napisze jeszcze tu bo juz nerwy puszczają a mianowicie chodzi o to ze mojej audi gdy ją rano odpalam wspomaganie chodzi leciutko ale gdy sie nagrzeje chodzi dosc cieżko wymieniłem juz dwie pompy (jedna chinski zamiennik, obecnie uzywany oryginał 120 bar) nic nie pomogło zregenerowali maglownice (która rozleciała sie po miesiącu warsztat oddał kase )dzis odebrałem auto z innego warsztatu z nową maglownicą po regeneracji i znowu to samo (miałbym wyjątkowego pecha zeby dwa magle były zle zregenerowane) moze wy macie jakies pomysły mam servotronic i w jednej i drugiej były sprawne ja juz niemam pojecia o co kaman płyny były rózne, czerwony, obecnie zielony febi |
jedyne co mi namysl przychodzi to jeszcze wymienic pasek i sprawdzic napinacz paska |
|
|
|
|
|