Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB ] problem ze wspomaganiem  
Autor Wiadomość
rambo a8 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: a8
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 6
Skąd: bielsko biała
Wysłany: 2009-10-05, 17:41   [D2 95 4.2PB ] problem ze wspomaganiem

jak jest zimne wspomaganie i silnik to 1 palcem smiga a jak sie nagrzeje to dwoma rekami nie idzie ukrecic pompe robilem i dalej to samo jeszcze kolo przekładni mi cos syczy tak jakby ale ani wyciekow ani nie stuka poradzcie co robic koledzy bo robic przekładnie a jak to nie to.................................
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2009-10-05, 20:34   

to syczenie masz napewno przy pełnym skrecie jesli tak to niezwracaj nato uwagi , no apropo jesli pompa była robiona to morze to byc jednak maglownica nowa ok 2500zł po regeneracji ok 600zł no zostaje jeszcze urzywka cena ok 700zł bo raczej nic innego niebedzie

http://moto.allegro.pl/it...ca_audi_a8.html
 
 
SJake 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 192
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2009-10-05, 22:39   

Magiel do wymiany, ewentualnie regeneracja.
Najlepiej pojedz do jakiegoś gościa od maglownic.
Gdzieś traci ciśnienie przy rozgrzanym płynie.

Płyn i jego stan zakładam, ze jest prawidłowy.
_________________
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL
 
 
rambo a8 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: a8
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 6
Skąd: bielsko biała
Wysłany: 2009-10-06, 12:06   

syczy jak sie kierownica nie rusza ale przekładnia ani nie jest mokra ani nie stuka wiec po co wymieniac
 
 
kuczlaw
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-06, 12:59   

A odpowietrzyłeś zgodnie ze sztuka po wymianie pompy ?
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2009-10-06, 15:59   

tyo ze niejest mokra i ani nie stuka nieznasczy ze jest dobra w maglu masz pełno uszczelniaczy no lepiej zeby magiel był dobry bo troszke roboty przytym jest

jak sie nagrzeje to niech jedna osoba kreci kierownica a ty zobacz czy pasek wtym momencie sie nie slizga na pompie bo jednak moze byc to ona
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-10-07, 05:48   

kuczlaw napisał/a:
A odpowietrzyłeś zgodnie ze sztuka po wymianie pompy ?


jakby nie odpowietrzył to by zaraz wywaliło płyn

zna ktoś miejsce gdzie zmierzą ciśnienie z pompy bez jej zdejmowania?
 
 
rambo a8 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: a8
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 6
Skąd: bielsko biała
Wysłany: 2009-10-07, 08:00   

i jak ta pompe pidłaczyłem 1 raz to jak jest wszystko zimne to git ajak sie nagrzeje do 90stopni to ciezko idzie i cos lekko stuka w niej i cos syczy ale nie wiem co a co do magla to jakby jakis uszczelniacz był walniety to tam jest zbyt duze cisnienie zeby nie ciekło nie wiem juz sam .................
 
 
giwera44 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 63
Skąd: Olszyna
Wysłany: 2009-10-14, 18:58   

witam,ja mam problem ze wspomaganiem,ciezko chodzi, jak skrece to moge jezdzic do okola osi i nic sie nie dzieje a do kazdego manawry trzeba uzyc troche sily a jest to irytujace!!!!!!mysle ze moze to byc maglownic ale n ie jestem pewny, czy jest bardzo duzo roboty z maglownicą?
_________________
giwera44
 
 
wojti_sopot 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 152
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2009-10-14, 21:50   

Witam
Tu masz linka
http://translate.google.p...history_state0=
powinno ci pomóc.
 
 
giwera44 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 63
Skąd: Olszyna
Wysłany: 2009-10-15, 11:30   

dzieki stary,super stronka!!!!!!!!!!
_________________
giwera44
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2010-10-06, 13:34   Re: [ A8 4.2 95 ] problem ze wspomaganiem

rambo a8 napisał/a:
jak jest zimne wspomaganie i silnik to 1 palcem smiga a jak sie nagrzeje to dwoma rekami nie idzie ukrecic pompe robilem i dalej to samo jeszcze kolo przekładni mi cos syczy tak jakby ale ani wyciekow ani nie stuka poradzcie co robic koledzy bo robic przekładnie a jak to nie to.................................
Kolego Rambo i co uporałeś się z tym maglem?
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-08-03, 12:13   

123mielony napisał/a:
rambo a8 napisał/a:
jak jest zimne wspomaganie i silnik to 1 palcem smiga a jak sie nagrzeje to dwoma rekami nie idzie ukrecic pompe robilem i dalej to samo jeszcze kolo przekładni mi cos syczy tak jakby ale ani wyciekow ani nie stuka poradzcie co robic koledzy bo robic przekładnie a jak to nie to.................................
Kolego Rambo i co uporałeś się z tym maglem?


Podpinam się z tym pytaniem.

Mam to samo, dzisiaj byłem na diagnozie magla, powiedzieli mi, że to typowe objawy zużytej pompy. Tylko, że już wcześniej ją zmieniłem na nową, co prawda chińską ale nic się nie zmieniło. Tak samo jak u kolegi rambo a8. Dodam, że jak stoję i zwiększę obroty na N, wzrasta ciśnienie i wspomaganie wraca.
Powiedzieli mi, że magiel miał by wycieki na zewnątrz gdyby gubił ciśnienie i żebym jeszcze raz pompę mienił :-/ ... Nie wydaje mi się jednak żeby to była pompa, ale bądź tu mądry. Może jednak coś z servotronicem, chociaż tu akurat prędkość auta ma wpływ na siłę wspomagania a nie obroty silnika :roll:
Jak by ktoś coś wiedział tym temacie, niech da znaka :->
Pozdro
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2011-08-17, 21:23   

pisałem w innym temacie ale napisze jeszcze tu bo juz nerwy puszczają a mianowicie chodzi o to ze mojej audi gdy ją rano odpalam wspomaganie chodzi leciutko ale gdy sie nagrzeje chodzi dosc cieżko wymieniłem juz dwie pompy (jedna chinski zamiennik, obecnie uzywany oryginał 120 bar) nic nie pomogło zregenerowali maglownice (która rozleciała sie po miesiącu warsztat oddał kase )dzis odebrałem auto z innego warsztatu z nową maglownicą po regeneracji i znowu to samo (miałbym wyjątkowego pecha zeby dwa magle były zle zregenerowane) moze wy macie jakies pomysły mam servotronic i w jednej i drugiej były sprawne ja juz niemam pojecia o co kaman płyny były rózne, czerwony, obecnie zielony febi
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2011-08-18, 21:12   

Masa napisał/a:
pisałem w innym temacie ale napisze jeszcze tu bo juz nerwy puszczają a mianowicie chodzi o to ze mojej audi gdy ją rano odpalam wspomaganie chodzi leciutko ale gdy sie nagrzeje chodzi dosc cieżko wymieniłem juz dwie pompy (jedna chinski zamiennik, obecnie uzywany oryginał 120 bar) nic nie pomogło zregenerowali maglownice (która rozleciała sie po miesiącu warsztat oddał kase )dzis odebrałem auto z innego warsztatu z nową maglownicą po regeneracji i znowu to samo (miałbym wyjątkowego pecha zeby dwa magle były zle zregenerowane) moze wy macie jakies pomysły mam servotronic i w jednej i drugiej były sprawne ja juz niemam pojecia o co kaman płyny były rózne, czerwony, obecnie zielony febi


jedyne co mi namysl przychodzi to jeszcze wymienic pasek i sprawdzic napinacz paska
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.