Autor |
Wiadomość |
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2012-08-03, 20:13
|
|
|
Właśnie wróciłem z Dusseldorfu no i miła niespodzianka Dostałem wiadomość że skrzyni nic się nie stało . W tygodniu dotrze w końcu do mnie .
[ Dodano: 2012-09-15, 13:25 ]
Witam skrzynia wymieniona.auto lata jak trzeba , zrobiłem 600km i na razie jest OK.Nawet śmiem twierdzić że pracuje bardzo płynnie czyli , lepiej jak od razu po wymianie. |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hesher [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-23, 14:50
|
|
|
a moze jakis namiar na dobry serwis we wrocku, szukam???? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-24, 17:48
|
|
|
Hesher napisał/a: | a moze jakis namiar na dobry serwis we wrocku, szukam???? |
Od ASB Łoboda. |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-09-25, 17:22
|
|
|
to te nowe skrzynie sa jeszcze dostepne czy nie ?:D moze jakis zapas warto zrobic |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-11-23, 13:47
|
|
|
Wepnę się w temat.
Mój silnik ma oznaczenie AKJ, skrzynia 5HP19 CJT.
Pytania:
Na jaką skrzynię mogę wymienić nie ruszając innych elementów?
Na jaką skrzynię mogę wymienić i coś jeszcze (co)?
Od jakiej skrzyni mogę wymienić płytę sterującą w mojej?
DODANO:
Nikt nie wie? ;( |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-11-23, 14:32
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Najlepszym i najbardziej korzystym rozwiazanie będzie szukanie skrzyni o takim samym oznaczeniu jak juz posiadasz |
Niestety nie spotkałem jeszcze skrzyni o takim oznaczeniu <niewiem> |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-11-23, 17:24
|
|
|
Przy przekładaniu manetki na pozycję R lub D mocne szarpnięcie (uderzenie).
Podczas jazdy też nie ma płynności zmiany biegów.
Do tego wyciek oleju od strony silnika.
Skrzynia po remoncie 30 000 km. Niestety nie ma już gwarancji na naprawę bo auto stało w garażu 3 lata. |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-11-23, 17:37
|
|
|
Warto sprawdzić poziom oleju w skrzyni. |
_________________
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-11-23, 17:50
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Warto sprawdzić poziom oleju w skrzyni. |
Poziom oleju sprawdzony i uzupełniony zgodnie z instrukcją na forum.
Pomijając wyciek oleju bo uszczelnienie to nie jest katastrofa to głównym podejrzanym jest płyta sterująca. Wszystkie bebechy były wymienione. Kiełbasa po regeneracji w Poznaniu.
Tylko chyba ta nieszczęsna płyta.
Jestem skłonny ją wymienić. Tylko na jaką? |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-11-25, 20:14
|
|
|
Ponieważ nie mogę znaleźć płyty sterującej zacząłem się rozglądać za zaworkami.
Na moje pytanie w jednej z firm dostałem taką odpowiedź.
Midparts Automatyczne skrzynie biegów Kraków <krakow@midparts.pl>
13:59 (2 godziny temu)
do mnie
Zakładam, że to skrzynia firmy ZF. W takiej sytuacji najlepiej podać numer zaworu 0501 ... ... , który jest potrzebny. Wtedy sprawdzimy dostępność.
Pozdrawiam
MIDPARTS – Kraków
724 339 500
Czy ktoś zna numery tych zaworów? |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2014-11-25, 20:20
|
|
|
Zawór regulacji ciśnienia - 01V 927 333 A - 1szt
Zawór elektromagnetyczny - 01L 927 331 - 3szt
Zawór regulacji ciśnienia - 01V 927 333 - 1szt
Czujnik obrotów przekładni - 01V 927 321 A 1szt |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|