Autor |
Wiadomość |
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-11-29, 14:24
|
|
|
Czy płyty sterujące w poszczególnych skrzyniach o tym samym oznaczeniu ale innym kodzie różnią się czy mają inne elektrozawory?
Ponieważ koszty regeneracji płyty sterującej są powalające, rozważam w dalszym ciągu wymianę na inną uąywke. Nie ma w obiegu skrzyń o oznaczeniu CJT więc chciałbym się dowiedzieć na jaką inną skrzynię mogę ją wymienić i co jeszcze razem z nią. I co trzeba zrobić żeby to zatrybiło. |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
|
|
|
kriss77
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 Quattro
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 56 Skąd: PL
|
Wysłany: 2014-12-02, 12:55
|
|
|
BAU napisał/a: | Czy płyty sterujące w poszczególnych skrzyniach o tym samym oznaczeniu ale innym kodzie różnią się czy mają inne elektrozawory?
Ponieważ koszty regeneracji płyty sterującej są powalające, rozważam w dalszym ciągu wymianę na inną uąywke. Nie ma w obiegu skrzyń o oznaczeniu CJT więc chciałbym się dowiedzieć na jaką inną skrzynię mogę ją wymienić i co jeszcze razem z nią. I co trzeba zrobić żeby to zatrybiło. |
Kod skrzyni oznacza, że mechatronika w ASB (płyta sterująca) może się różnić np sterowaniem elektrozaworów, przełożeniami, etc.
Kolego, alternatywa dla Ciebie:
5HP19 CJS, CJZ, CJX |
|
|
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-12-02, 20:15
|
|
|
kriss77 napisał/a: | BAU napisał/a: | Czy płyty sterujące w poszczególnych skrzyniach o tym samym oznaczeniu ale innym kodzie różnią się czy mają inne elektrozawory?
Ponieważ koszty regeneracji płyty sterującej są powalające, rozważam w dalszym ciągu wymianę na inną uąywke. Nie ma w obiegu skrzyń o oznaczeniu CJT więc chciałbym się dowiedzieć na jaką inną skrzynię mogę ją wymienić i co jeszcze razem z nią. I co trzeba zrobić żeby to zatrybiło. |
Kod skrzyni oznacza, że mechatronika w ASB (płyta sterująca) może się różnić np sterowaniem elektrozaworów, przełożeniami, etc.
Kolego, alternatywa dla Ciebie:
5HP19 CJS, CJZ, CJX |
Dzięki serdeczne.
Co jeszcze razem ze skrzynią muszę wymienić? |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
kriss77
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 Quattro
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 56 Skąd: PL
|
Wysłany: 2014-12-03, 08:44
|
|
|
BAU napisał/a: |
Dzięki serdeczne.
Co jeszcze razem ze skrzynią muszę wymienić? |
Jeśli chcesz kupić używaną ASB to najlepiej w komplecie ze sprzęgłem hydrokinetycznym (Konwerter) no i na Twoim miejscu, szukałbym takiej używki, na która masz rękojmie na piśmie, wystawioną przez sprzedawcę ASB.
Co do samego późniejszego montażu ASB w samochodzie, to polecam montaż ASB razem z zamontowanym konwerterem w skrzyni i po montażu a przed uruchomieniem samochodu, bezwzględnie sprawdzić stan oleju w ASB lub go wymienić wraz z filtrem. |
|
|
|
|
|
|
|
Satyavan
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP-19 CJT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 45 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2016-04-09, 12:41
|
|
|
Podepnę się pod temat. Moja CJT zrypała sie drugi raz w ciągu kilku tysięcy km, znów wyleciał olej, z tym że teraz jeszcze bieg czuć że łapie i po dodaniu gazu jedzie i do przodu i do tyłu. W poprzedniej awarii w ogóle nie ruszała. Mam już jej dość i szukam innej skrzyni, mam CJZ do kupienia w dobrych pieniądzach razem z konwerterem z rozbitego auta. Warto ryzykować czy znów oddać do zrobienia i mieć nadzieje, że się coś nie posypie. Achhh już sam nie wiem na co jestem zły, na auto czy na mechanika co robił. |
_________________
|
|
|
|
|
oliwier30
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 148 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2016-04-10, 19:22
|
|
|
Satyavan, a Twoja CJT nie jest czasami z quattro? |
|
|
|
|
|
|
|
Satyavan
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP-19 CJT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 45 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2016-04-11, 16:12
|
|
|
Quattro, ale wiem już że nie spasi, on ma ośkę. |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-12, 23:29
|
|
|
Spasi tylko bys nie miał juz Q |
|
|
|
|
|
|
|
oliwier30
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 148 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2016-04-13, 09:08
|
|
|
Ja żałuje że swoją cjz wogóle robiłem,za te pieniądze myślę że spokojnie bym manuala wrzucił,tylko że u mnie sprawa prostsza bo mam ośkę. |
|
|
|
|
Satyavan
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP-19 CJT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 45 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2016-04-13, 14:35
|
|
|
Do mnie już jedzie inna CJT, mam nadzieje, że tym razem pochodzi dłużej niż pół roku ... |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|