Autor |
Wiadomość |
patr1
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2 4.2
Wiek: 47 Dołączył: 30 Gru 2013 Posty: 26 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 2014-02-26, 20:17 [D2 95 4.2PB
] Zakłocenia pracy silnika
|
|
|
Witam wszystkich. Mam taki problem w moim A8 : jak już auto w miarę się rozgrzeje to gdy stoję na światłach lewarek skrzyni jest w pozycji D , hamulec wciśnięty to silnik tak jakby na chwile ( ułamek sekundy ) przerywał pracę - czasami częściej , czasami rzadziej , obroty gdy stoję na D są w granicach 700. Jak przełączę na P lub N to żadnych przerw nie ma i silnik pracuje równo bez żadnych zakłóceń . Jak stoję na D to też pracuje równo tylko jakby na chwilę tracił zapłon. Macie koledzy jakieś sugestie? Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2014-02-26, 20:44
|
|
|
VAG-a podepnij i sprawdź, może będzie odpowiedź co go boli |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-02-27, 15:43
|
|
|
Ja bym stawiał na fajki cewek zapłonowych .Przebicie do bloku silnika miałem to samo. |
|
|
|
|
stan
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 138 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2014-02-28, 08:57
|
|
|
Zakłócenia pracy silnika na wolnych to chyba zmora naszych silników. Mam podobnie (raz silniej raz słabiej). Ale szukając dziury w podciśnieniu (od tego też silnik dostaje wariacji) odłączyłem przewody znajdujące się przy grodzi (połączone z przepustnicą, taka mała plątanina gumowych przewodów). Zaślepiłem co trzeba i co się okazało? Silnik zaczął pracować zdecydowanie równiej, praktycznie bez drgawek. Ale jest jeden mały problem, pozbywamy się tym samym hamulców <lipa>. Dziury w przewodach nie znalazłem (ani też w połączeniu wtryskiwacze - blok silnika), a po odłączeniu powyższych przewodów jest znaczna poprawa. Czy to znaczy, że jest problem z pompą hamulcową albo coś w pobliżu? |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-02-28, 09:01
|
|
|
stan, a próbowałeś czyszczenia przepustnicy ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
stan
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 138 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2014-02-28, 09:23
|
|
|
Od tego zaczynałem.Do tego wymiana świec, sprawdzenie cewek (wymienione są na nowe te proste "długopisy" łączące świece z cewką, spryskanie kontaktem jakichkolwiek połączeń typu kostka gdziekolwiek (przy przedniej szybie, od strony pasażera też), łącznie z masą. I nic nie dało mi takiej poprawy jak właśnie odłączenie podciśnienia. |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
stan
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 138 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2014-02-28, 10:54
|
|
|
Chodzi bez problemu, jak pociągnę za druta (oczywiście od gazu), wciąga gruchę <okioki>. |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
stan
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 138 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2014-02-28, 11:03
|
|
|
Nie daje mi spokoju pompa hamulcowa i całe servo. Jak pisałem wcześniej, jeśli pozbędę się hamulców jest zdecydowanie lepiej (będę chyba jeździł bez, zaoszczędzę na tarczach i klockach ). |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
stan
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 138 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2014-02-28, 11:32
|
|
|
tutenhamon napisał/a: | tej w nadkolu. | NOOOOOO właśnie tu jeszcze nie sprawdzałem ;( |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-02-28, 11:49
|
|
|
tutenhamon, jest pompa w nadkolu ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|