Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB ] Zapalił i zgasł.  
Autor Wiadomość
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-12-02, 20:29   

krzysztof slask napisał/a:
mdamian napisał/a:
Kolego krzysztof slask , jeśli zamontujesz normalnie pompę to może się spalić , ale jeśli zamontujesz ją normalnie na miejsce tak jak powinna być to będzie chodzić normalnie .

a jak sprawdzic czy dokladnie weszla na mijsce jakies rady(o tym ze wezyk przelewowy ma wejsc dokladnie w otwur w koszu to wiem) ? a gdzies tam jest jakis ring uszczelniajocy na ktory trzeba uwazac jest on do kupienia ?i na co zwrucic uwage

Trzeba zwrócić szczególną uwagę aby kosz podwieszony w zbiorniku był dobrze ustawiony, a wtedy kosz pompy prawie sam wpadnie na miejsce. Pamiętaj tylko aby zalać benzyną kosz bo tak to pompa może mieć problem ze złapaniem podciśnienia. A tak w ogóle to zalej paliw więcej do zbiornika bo inaczej pompa przez pewien czas będzie pracować na sucho.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2010-12-02, 21:02   

Kolego krzysztof slask , tu masz temat z rysunkami . Dużo tobie pomorze . http://www.a8team.pl/topics28/2414.htm
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
krzysztof slask 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 22
Skąd: slask
Wysłany: 2010-12-02, 21:26   

mdamian napisał/a:
Kolego krzysztof slask , tu masz temat z rysunkami . Dużo tobie pomorze . http://www.a8team.pl/topics28/2414.htm

dzieki kolego ale od awari czytalem ten watek z 20 razy ale mam pytanko jak i kiedy zalac ta pompe ?czym wiem :-P
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2010-12-02, 22:14   

paliwem , zalej zbiornik żeby było ponad pół i tyle .
Przy montażu samo się napełni .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-12-02, 22:40   

Tak jak kolega wyżej napisał najlepiej mieć trochę więcej paliwa. Będziesz miał wtedy pewność, że wszystko zrobiłeś jak należy. Ja u siebie miałem ponad pół zbiornika więc mogłem odpuścić sobie zalewanie. Kiedyś koledze z forum pomagałem telefonicznie przy wymianie pompy i on właśnie musiał zalać kosz paliwem ale udało mu się i chyba dalej śmiga.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
krzysztof slask 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 22
Skąd: slask
Wysłany: 2010-12-04, 13:10   

koledzy jednak to nie pompa bo chodzi , cisnienie tez jest bo jak poluzowalem srube to po calym bagazniku paliwo smigalo przy listwie tez jest .moze jakies sugestie co jeszcze sprawdzic ,kabel moze jutro bedzie to moze bardziej zuci swiatlo a puki co to aku sie laduje
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-12-04, 13:40   

Przejrzyj http://www.a8team.pl/topics16/1922.htm

PS - doszło do Ciebie moje PW ? Bo leży mi ciągle w "do wysłania"
_________________
Black Cars Matters
 
 
krzysztof slask 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 22
Skąd: slask
Wysłany: 2010-12-04, 14:22   

bezpieczniki posprawdzanie juz byly od razu jak nie chcial zapalic i dzisiaj znowu je patrzylem po koleji wszystkie a czy jest jakis przekaznik to nie wiem ktory bo tam jest ich troche. podpinalem tez na krotko pompe przy odpalaniu bez efektu
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2010-12-04, 18:23   

No i Pompa ??:)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
vito555 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 59
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-12-04, 19:43   

krzysztof slask napisał/a:
koledzy jednak to nie pompa bo chodzi , cisnienie tez jest bo jak poluzowalem srube to po calym bagazniku paliwo smigalo przy listwie tez jest .moze jakies sugestie co jeszcze sprawdzic ,kabel moze jutro bedzie to moze bardziej zuci swiatlo a puki co to aku sie laduje

Jeśli posiadasz manometr ,to zapnij w szereg na zasilaniu.Możesz również odkręcić powrót paliwa na silniku i zobacz ,czy leci paliwo powrotem (przy właściwym ciśnieniu paliwo powinno iść na powrót.).Jednak pomiar manometrem jest dokładniejszy.
 
 
krzysztof slask 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 22
Skąd: slask
Wysłany: 2010-12-04, 20:45   

kolego sprawdzalem na wlocie do listwy i powrocie wszedzie lecialo ,przy wlocie do listwy przy poluzowani sruby byl charakterystyczny ssssssyyyykkk i paliwo w okolo latalo czyli dosyc spore cisnienie ,a jedno mnie dziwi ze przy licznych probach odpalenia swiece nie zalane :-?
 
 
vito555 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 59
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-12-04, 21:59   

to musisz się zagłębić trochę.
mała żaróweczka(lepszy led)i zobacz ,czy masz wysterowanie na wtryskiwacze ,cewki.
Zapinałeś vcds?Może rozjaśni Ci problem?
Ciśnienie sprężania ( jak wspomniał kolega pioter na temat rozrządu)
Może zamarzł wydech( wczoraj miałem dwóch klientów- auta przyjechały na lince ,przy których tak się stało Alfa ,Punto II )łatwo to sprawdzić -poluzuj śruby przed katami i heja .
 
 
krzysztof slask 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 22
Skąd: slask
Wysłany: 2010-12-05, 13:13   

Wlasnie podlonczylem vaga i wyskoczylo pare bledow ale sporadycznych oto one
18010
16518
1088
17978
1183
po wykasowaniu dalej nie chce zapalic i zaden blad sie nie pojawa :evil:
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-12-05, 13:37   

18010 P1602 465A Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30)
17978 P1570 463A Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody
1183 - - - - - 049F Lampka kontrolna MIL (katalizatora) (K72)
1088 - - - - - 0440 Adaptacja składu mieszanki 2 (Mixture control 2)
16518 P0134 4086 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1 - brak sygnału

Twój problem tkwi raczej w dwóch pierwszych błędach są one związane z kluczykiem, a dokładnie z imobilajzerem. Myślę, że sterownik immo zgubił gdzieś kod kluczyka lub tak jak błąd wskazuje sterownik skończył swój żywot.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
krzysztof slask 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 22
Skąd: slask
Wysłany: 2010-12-05, 13:52   

kontrolka z immo gasnie na desce czy da sie jakos sprawdzic czy napewno to jest ? jakies obejscie ?moze vagiem? czy ino serwis
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.