Autor |
Wiadomość |
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-12-02, 20:29
|
|
|
krzysztof slask napisał/a: | mdamian napisał/a: | Kolego krzysztof slask , jeśli zamontujesz normalnie pompę to może się spalić , ale jeśli zamontujesz ją normalnie na miejsce tak jak powinna być to będzie chodzić normalnie . |
a jak sprawdzic czy dokladnie weszla na mijsce jakies rady(o tym ze wezyk przelewowy ma wejsc dokladnie w otwur w koszu to wiem) ? a gdzies tam jest jakis ring uszczelniajocy na ktory trzeba uwazac jest on do kupienia ?i na co zwrucic uwage |
Trzeba zwrócić szczególną uwagę aby kosz podwieszony w zbiorniku był dobrze ustawiony, a wtedy kosz pompy prawie sam wpadnie na miejsce. Pamiętaj tylko aby zalać benzyną kosz bo tak to pompa może mieć problem ze złapaniem podciśnienia. A tak w ogóle to zalej paliw więcej do zbiornika bo inaczej pompa przez pewien czas będzie pracować na sucho. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
krzysztof slask
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 22 Skąd: slask
|
Wysłany: 2010-12-02, 21:26
|
|
|
dzieki kolego ale od awari czytalem ten watek z 20 razy ale mam pytanko jak i kiedy zalac ta pompe ?czym wiem :-P |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-12-02, 22:40
|
|
|
Tak jak kolega wyżej napisał najlepiej mieć trochę więcej paliwa. Będziesz miał wtedy pewność, że wszystko zrobiłeś jak należy. Ja u siebie miałem ponad pół zbiornika więc mogłem odpuścić sobie zalewanie. Kiedyś koledze z forum pomagałem telefonicznie przy wymianie pompy i on właśnie musiał zalać kosz paliwem ale udało mu się i chyba dalej śmiga. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
krzysztof slask
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 22 Skąd: slask
|
Wysłany: 2010-12-04, 13:10
|
|
|
koledzy jednak to nie pompa bo chodzi , cisnienie tez jest bo jak poluzowalem srube to po calym bagazniku paliwo smigalo przy listwie tez jest .moze jakies sugestie co jeszcze sprawdzic ,kabel moze jutro bedzie to moze bardziej zuci swiatlo a puki co to aku sie laduje |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
krzysztof slask
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 22 Skąd: slask
|
Wysłany: 2010-12-04, 14:22
|
|
|
bezpieczniki posprawdzanie juz byly od razu jak nie chcial zapalic i dzisiaj znowu je patrzylem po koleji wszystkie a czy jest jakis przekaznik to nie wiem ktory bo tam jest ich troche. podpinalem tez na krotko pompe przy odpalaniu bez efektu |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
vito555
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 59 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-12-04, 19:43
|
|
|
krzysztof slask napisał/a: | koledzy jednak to nie pompa bo chodzi , cisnienie tez jest bo jak poluzowalem srube to po calym bagazniku paliwo smigalo przy listwie tez jest .moze jakies sugestie co jeszcze sprawdzic ,kabel moze jutro bedzie to moze bardziej zuci swiatlo a puki co to aku sie laduje |
Jeśli posiadasz manometr ,to zapnij w szereg na zasilaniu.Możesz również odkręcić powrót paliwa na silniku i zobacz ,czy leci paliwo powrotem (przy właściwym ciśnieniu paliwo powinno iść na powrót.).Jednak pomiar manometrem jest dokładniejszy. |
|
|
|
|
|
|
|
krzysztof slask
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 22 Skąd: slask
|
Wysłany: 2010-12-04, 20:45
|
|
|
kolego sprawdzalem na wlocie do listwy i powrocie wszedzie lecialo ,przy wlocie do listwy przy poluzowani sruby byl charakterystyczny ssssssyyyykkk i paliwo w okolo latalo czyli dosyc spore cisnienie ,a jedno mnie dziwi ze przy licznych probach odpalenia swiece nie zalane :-? |
|
|
|
|
vito555
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 59 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-12-04, 21:59
|
|
|
to musisz się zagłębić trochę.
mała żaróweczka(lepszy led)i zobacz ,czy masz wysterowanie na wtryskiwacze ,cewki.
Zapinałeś vcds?Może rozjaśni Ci problem?
Ciśnienie sprężania ( jak wspomniał kolega pioter na temat rozrządu)
Może zamarzł wydech( wczoraj miałem dwóch klientów- auta przyjechały na lince ,przy których tak się stało Alfa ,Punto II )łatwo to sprawdzić -poluzuj śruby przed katami i heja . |
|
|
|
|
|
|
|
krzysztof slask
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 22 Skąd: slask
|
Wysłany: 2010-12-05, 13:13
|
|
|
Wlasnie podlonczylem vaga i wyskoczylo pare bledow ale sporadycznych oto one
18010
16518
1088
17978
1183
po wykasowaniu dalej nie chce zapalic i zaden blad sie nie pojawa :evil: |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-12-05, 13:37
|
|
|
18010 P1602 465A Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30)
17978 P1570 463A Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody
1183 - - - - - 049F Lampka kontrolna MIL (katalizatora) (K72)
1088 - - - - - 0440 Adaptacja składu mieszanki 2 (Mixture control 2)
16518 P0134 4086 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1 - brak sygnału
Twój problem tkwi raczej w dwóch pierwszych błędach są one związane z kluczykiem, a dokładnie z imobilajzerem. Myślę, że sterownik immo zgubił gdzieś kod kluczyka lub tak jak błąd wskazuje sterownik skończył swój żywot. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
krzysztof slask
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 22 Skąd: slask
|
Wysłany: 2010-12-05, 13:52
|
|
|
kontrolka z immo gasnie na desce czy da sie jakos sprawdzic czy napewno to jest ? jakies obejscie ?moze vagiem? czy ino serwis |
|
|
|
|
|