Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-12-27, 07:43
|
|
|
hany nie mają dysz |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2018-12-27, 09:36
|
|
|
pepi napisał/a: | hany nie mają dysz |
Kto jak kto ale ty?
Hany mają dysze ale tylko złote. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-12-27, 11:28
|
|
|
ja tylko miałem zielome niebieskie i czarne czerwone i te nie mają na 100 % |
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2018-12-27, 16:10
|
|
|
Koloru nie pamiętam ale wiem, że były - aż tak ułomny nie jestem
Teraz nie wiem co zamówić, pewnie padnie na LPGtechy (choć nie miałem z nimi do czynienia kolega namawia bo ma w S6 i radzą sobie). Jakie jest wasze zdanie na ich temat? |
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-12-27, 21:01
|
|
|
bieri barracudy po co ci wynalazki ???
poczekaj niech ludzie je przetestują bo to dość nowy produkt ja chciałem przetestować YETI
no i przetestowałem |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2018-12-27, 21:17
|
|
|
Moim barracudom leci 60-70 tys i mają się dobrze. Ostatnio Twin wymagał już regeneracji membran po 1000 h pracy. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-12-28, 07:43
|
|
|
no mi jeszcze te wyżej nie padły o których mowa a mam je w 4 swoich autach w dwóch jeszcze hany .
Hany padają po 50-60 tys przynajmniej tak było w moim przypadku . |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2018-12-29, 23:39
|
|
|
U mnie barracudy przejechaly 60k km (na filtrach odstojnikowych zeby nie bylo). W czasie tych 60k km dwie padly (z 8) - jedna zaczela zubażać na wysokich obrotach (zaplony wypadac zaczely powyzej 5,5k rpm) a druga zaczęła klepac jak stary zawór w ursisie. Twin na razie daje rade - jeszcze nie musialem go regenerowac.
Generalnie dobrego zdania o tych barracudach to nie mam (ze wzgledu na te dwie ktore mi sie zepsuly). Jak na razie do tej pory cala reszta smiga bez wiekszych problemow. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-12-30, 07:54
|
|
|
w tych czasach to wszystko jest do dupy delikatnie mówiąc
przy wtryskach to sporo ma jakoś gazu i filtry tego nie wyłapią niestety .
Mi jeszcze żadna nie padła ale obecnie na rynku nie ma nic lepszego w podobnej cenie niestety |
|
|
|
|
|