Autor |
Wiadomość |
Irokezzlf
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Jakub
Jeżdzę: Audi a8 d2
Wiek: 25 Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 21 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2018-12-25, 14:58 [D2 96 2.8PB
] Jaka instalacja i jaki koszt
|
|
|
Witam serdecznie , zacząłem trochę myśleć nad spalaniem mojego samochodu i doszlem do wniosku że przydałaby się instalacja LPG. Jaką instalacje forumowicze polecają oraz jakie są koszta montażu wraz z zakupem instalacji do silnika V6 ? Z góry dziękuję za odpowiedź |
_________________ Po co są świece w silniku o zapłonie samoczynnym?
.
.
.
żeby tłok po ciemku w zawory nie przyp....... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-12-25, 15:12
|
|
|
pewnie ze 3 klocki mniej więcej
tylko wkładasz kija w mrowisko ?
zakłada się to co jest w twoich okolicach serwisowane i zakładane .
Czy sam będziesz to zakładał wtedy to kolo 2 klocków na dobrych podzespołach |
|
|
|
|
|
|
|
Irokezzlf
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Jakub
Jeżdzę: Audi a8 d2
Wiek: 25 Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 21 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2018-12-25, 15:49
|
|
|
Pepi w mojej okolicy BRC / stag / zavoli czy jakoś tak. Coś z tego polecasz? |
_________________ Po co są świece w silniku o zapłonie samoczynnym?
.
.
.
żeby tłok po ciemku w zawory nie przyp....... |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-12-25, 20:20
|
|
|
stag |
|
|
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2018-12-25, 20:39
|
|
|
Bierz STAG Qbox lub nawet starą 300-ISA2 jeśli jest jeszcze dostępna. Prosta instalacja a jak dorzucisz do tego reduktor AC250 czerwony + wtryski AC w02 to spokojnie wydoli i polata. Jedyne co to co jakiś czas korekta map bo lubią się rozjeżdżać. |
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-12-25, 21:14
|
|
|
no akurat i reduktor do dupy i wtryski niskich lotów
Kolego danie listwy w tym modelu da nam sieczkarnie pod maską i długie odcinki
tam tylko pojedyncze wtryski np coś w stylu barracudy wtedy masz od wtryskiwacza do wkrętki 3 cm a nie 30 cm .
Reduktor też nie wypał nie naprawialny jednorazowy produkt . |
|
|
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2018-12-26, 15:33
|
|
|
Do AAH czy ACK spokojnie to wystarczy. Co innego jakby miał pakować do V8, wtedy się daje bardziej wydajne komponenty. Po co generować koszty dla niewymagającego silnika? W kilku swoich V6tkach taki zestaw wkładałem i nie było problemów. |
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-12-26, 19:16
|
|
|
jakie koszty ? bo cię za bardzo nie rozumiem sam zakładam lpg i wiem o czym mówię AC w02- to koszt podobny do bararcud mniej więcej .
Co do montażu listwy 4 cylindrowej w v6 nie da się tego dość ładnie i prawidłowo zamontować pomijam już nawet terkotanie tej listwy jest na poziomie reg omvl .
No chyba że ty preferujesz szybki montaż i wkrętki pod wiatr to wtedy ok taki zestaw jak dla ciebie
https://lpg-forum.pl/audi-a4-2-4-2004r-t70658.html
Tu tak na szybko jak ma wyglądać montaż wtryskiwaczy w silniku v6 |
|
|
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2018-12-26, 19:35
|
|
|
Z upchaniem listwy to się zgodzę, brak estetyki. Jednak w każdym moim przypadku (a nie jestem "gaziarzem") prosta instalacja AC wystarczała (V6 12 i 30V) i raz tylko reklamowałem reduktor bo puszczał. Już więcej problemów miałem z KME Diego czy NEVO...nie wiem kto to wymyślił ale nikomu tego nie polecam... |
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-12-26, 19:54
|
|
|
ja np staga nie polecam
ale z tego co kolega podał to i tak najnormalniejsze
I tak pojedzie gdzieś to mu na 90% spartolą instalkę bo jak można zarobić więcej to trzeba zarobić więcej |
|
|
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2018-12-26, 19:59
|
|
|
Właśnie dlatego do świeżego pieca sam zakładam a jak już jest to poprawia ile się da. Teraz właśnie walczę z Nevo. Temat rzeka... |
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-12-26, 20:38
|
|
|
walczysz bo naumiałeś się staga i tu jest problem
tam troszkę inaczej jest normalniej jak się załapie co i jak |
|
|
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2018-12-26, 20:54
|
|
|
Diego już też opanowałem, Nevo podobne. Problem jest konfiguracji ciśnienia vs dysze. 1,5bara i dysze 2,8. Póki co zregenerowałem golda, teraz czas na nowe wtryski i zestroić od nowa. Przed dotykaniem był problem przełączenia się z lpg na pb na jałowych. Po prostu gasł. Jeszcze jeden weekend i ogarnę.
A nie lubię stroić KME bo jest upierdliwe. |
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-12-26, 21:45
|
|
|
a po co ci takie wielkie ciśnienie ???
nie wystarczy 1,0 ????
Wtryskiwacze odpowiednio sparowane masz ? |
|
|
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2018-12-26, 21:49
|
|
|
To co podałem to efekt poprzednika. Tak kupiłem. Ja teraz schodzę do normalnych parametrów. Wstępnie 1,1-1,15. Ale poczekam na nowe wtryski i zrobię jak powinno być. W S6 miałem 1,1 + dysze 2,6 (hana) i śmigało bezproblemowo. ABZ pewno ma mniejsze zapotrzebowanie. |
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
|