Autor |
Wiadomość |
Malinowy
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartosz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Sie 2013 Posty: 10 Skąd: Pasłęk
|
Wysłany: 2013-09-19, 21:24
|
|
|
Musi cos nie grac skoro wczesniej mniej paliła |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-09-20, 07:45
|
|
|
Dlatego trzeba zresetować komputer i polatać na benzynce trochę i sprawdzić ile benzynki poszło.
Najczęściej winne są wtryski LPG |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
ulises
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 77 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2013-09-20, 07:55
|
|
|
Zastanawiaja mnie tez wskazania fisa. Nie mialem nigdy w samochodzie wiec moze to i dziala poprawnie ale moze ktos madrzejszy sie wypowie.
Czy to normalne ze po odpaleniu auta jak zamykam garaz i brame auto stoi na P z wlaczonym silnikem okazuje sie ze jak wrzuce na D to srednie spalanie wzroslo o np. 0.3
Poniżej zdjęcie skrzyzowanie na hamulcu spalanie chwilowe, czy na postoju nie powinno pokazywac 0?
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-09-20, 08:19
|
|
|
Na postoju będzie pokazywać 0 jak zgasisz silnik. To chyba logiczne ze jak silnik pracuje to spala coś paliwa. Poza tym na postoju fis nie pokazuje chwilowego spalania (jak np. w oplu miałem że pokazywał), musiał byś podłączyć vaga i oblukać jakie jest na postoju chwilowe spalanie. |
|
|
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-09-20, 09:41
|
|
|
trzeba vaga podpiac.jak co ja mam.daleko nie masz do mnie |
_________________
|
|
|
|
|
ulises
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 77 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2013-09-20, 09:56
|
|
|
mam vaga ktorego kupilem w tym tygodniu ale moje umiejetnosci sprowadzaja sie do zczytania bledow. jaki rejon slaska?
karol208 sprawdzenie ile pali na pb rozumiesz zeby zalac bak do pelna i sprawdzic w rzeczywistosci czy wedlug fisa? |
|
|
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-09-20, 11:02
|
|
|
jastrzebie zdroj |
_________________
|
|
|
|
|
ulises
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 77 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2013-09-20, 11:18
|
|
|
kolego 40km:) |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-09-20, 14:58
|
|
|
Możesz zalać do pełna i sprawdzić tylko odłacz przed tym aku żeby wyzerować korekty.
Co do wskazań to jest to srednie chwilowe zużycie z ostatnich 30metrów trasy. |
_________________
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-09-20, 16:05
|
|
|
wiem.to co duzo?jak jezdzisz po miescie to bedzie ci palic kolego.wiem jak sie jezdzi po raciborzu.4.2 bedzie ci palic tam 25 :-D |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-09-20, 16:17
|
|
|
karol208 napisał/a: | tylko odłacz przed tym aku żeby wyzerować korekty. |
Korekty skasuje klikając kasowanie błędów, nawet jak ich nie ma. Wówczas się wyzerują.
Ja jestem z Rybnika, jak coś to również służę pomocą, korekty, spalanie chwilowe sprawdzę, ale wirtuozem "vaginy" nie jestem. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-09-20, 20:01
|
|
|
trzeba sprawdzić korekty na paliwie i potem na lpg
czy się nie zmieniają znacznie
\sprawdzić lambdy
motor pracuje poprawnie / |
|
|
|
|
|
|
|
ulises
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 77 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2013-09-23, 07:50
|
|
|
Moze ktos z kolegow naprowadzilby mnie co i w jaki sposob sprawdzic to moze przy okazji bym sie cos nauczyl ;-) |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-09-23, 08:57
|
|
|
Najważniejsze to zresetowac ecu i pojezdzic na benzynie i zobaczyć wtedy spalanie nawet na fis srednie jeżeli jest za wysokie to szukaj przyczyn w sondach, przepływce, filtrach wtryskach i czujnikach. jeżeli benzyny pali normalnie to winowajcą jest tylko LPG który rozjeżdża ci wszystko. Jeżeli masz kabelek to możesz posprawdzać korekty i wskazania sond tak jak ci wcześniej pisali koledzy |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
ulises
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 77 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2013-09-23, 11:37
|
|
|
a czy ktos z kolegow ma jakies pomoce naukowe jak powinny wykgladac wzkazania w 2.8? |
|
|
|
|
|