Autor |
Wiadomość |
Mikigd
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 123 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2012-08-26, 17:02
|
|
|
Już nie długo POTWIERDZĘ bądź zaprzeczę teorię ( w temacie WIBRACJE SKRZYNI ) od czego są te wibracje.
Wymieniłem juz praie wszystko.
Mechanik dał światłow tunelo, ze to poduszki pod skrzynią.
Więc kupiłem juz cały zestaw poduszek - łącznie 5 szt . I się okaże :roll: |
_________________ |
|
|
|
|
|
|
|
smoczek
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Steptronic 6hp26
Zasilanie: ON
Imię: wojciech
Jeżdzę: BMW E61 535.D bi'turbo DPF
Wiek: 42 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 76 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2012-08-27, 22:20
|
|
|
to daj znac prosze.
jadac delikatnie, do 2000 obr, mam okolo 60km/h takie "telepniecie" kilkukrotne, ukladem napedowym.
mialem minimalne luzy na maglu i przegbach przednich,
wstawilem z rozbitka z przebiegiem 94000km, wszystko orginal fabryczne, sztywniutko sie zrobilo,
nie ma wibracji okolo 120km/h ,
ale to chwilowe ZATELEPANIE gdy delikatnie jade [do 2000obr/min],
- nadal wystepuje..... :-?
nic nie cieknie, wszystko sztywne,
biegi zmienia plynnie skrzynia.
olej w kwietniu zmienilem.
nie mam juz pomyslow. |
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-08-27, 23:12
|
|
|
U mnie jedna poducha pod skrzynią była przerwana na pół i żadnego telepania autem nie było...tak więc :-?
Ogólnie to wymieniłem obydwie,bo druga też już się kończyła. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
smoczek
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Steptronic 6hp26
Zasilanie: ON
Imię: wojciech
Jeżdzę: BMW E61 535.D bi'turbo DPF
Wiek: 42 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 76 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2012-08-28, 17:00
|
|
|
u mnie tez poduchy sa raczej ok,
znajomy mechanik ogladal je z kazdej strony, i wszystkie glowne poduchy skrzyni/silnika wydaja sie w pozadku.
mialem przejscia z pomocnicza, ta przy prawym leflektorze.
po kupnie zauwazylem ze jest urwana, montarz nowej aso, miesiac i tez urwalo ja w polowie.
dopiero montujac kolejna, dowiedzialem sie ze trzeba "ustawic" dystans miedzy lapa a poduszka, podkladkami.
u mnie akurat nie dokladal nic mechanik, tylko wyjal calkiem te co byly,
dopiero poducha weszla "na styk" ,
i od tamtej pory z 6-7 kkm i jest wszystko ok. |
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-10-23, 22:05
|
|
|
Koledzy też walczyłem z tym problemem.I dziś znalazłem winowajcę.A mianowicie uszkodzone było zawieszenie dyfra.Wymieniłem to i zero wibracji. |
|
|
|
|
fsport
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 20 Paź 2015 Posty: 27 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-11-09, 16:29
|
|
|
Podepne się pod temat . Mam problem z wibracjami w D3 od około 100 do 170 km/h generalnie wszystko jest ok poza tym ze uszkodzony jest poduszka pod silnikiem. Czy to może dawać taki objaw ? |
_________________ Z BMW NA AUDI |
|
|
|
|
|
|
|
Maroonio
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 78 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-11-09, 21:29
|
|
|
A może tak zacząć od wyważenia kół ?? |
|
|
|
|
a8ka
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic 5hp19 FAZ
Zasilanie: ON
Imię: Sebastian
Jeżdzę: D2 ABT
Dołączył: 21 Gru 2013 Posty: 14 Skąd: dolnyśląsk
|
Wysłany: 2015-12-26, 15:18
|
|
|
Mam taki sam problem. wibracje podczas jazdy...
Wykluczyłem już następujące rzeczy:
Felgi i opony : 2 zestawy wyważone sprawdzone. 1 felga wymagała drobnej korekcji, pozatym są ok
Przeguby wewnętrzne na przedzie wymieniłem na nówki... 0 różnicy
Zawieszenie... wszystko nowe łącznie z 4 amortyzatorami od Meyle niebieskie. Dalej 0 poprawy
Sprzęgło hydrokinetyczne regenerowane 6 miesięcy temu.
Wymieniony także zabierak półosi prawej razem z łożyskiem i dużym Oringiem gdyż przeciekał i po "otworzeniu" okazało się że łożysko jest do wymiany. Zalany oczywiście nowym olejem Shell.
Nowy olej Shell w przednim dyfrze, tylnim dyfrze, i w napędzie skrzyni biegów.... 75w90 spirax
Zawieszenie tylnego dyfra 3 tuleje w tym 1 ta większa gumoplastikowa z serwisu także wymienione na nowe i dalej 0 poprawy.
Wał wyważony, nowa podpora, nowy krzyżak gwarancja na 2 lata i dalej to samo... 0 poprawy, ewentualnie jest delikatnie lepiej podczas jazdy na drodze z wybojami.
Tarcze brembo i klocki nówki... 0 poprawy..
Olej w skrzyni i filtr wymieniony 2 razy, raz kompletna wymiana a drugi raz tyle co w misce x2 + filter po przejechaniu około 2000 km po wymianie sprzęgła, pompy ,uszczelniacza, i panewki. Olej febi nr 14738.
Nowy płyn wspomagania febi 06162
Łózyska piast na przodzie także są ganc nowe.. dalej 0 poprawy
Dalej 0 poprawy wciąż wibracje przy jeździe ze stałą prędkością. oraz czasem podczas przyspieszania.
Może ktoś z was drodzy panowie wie co to może być??
Wg mnie zostały już tylko i wyłącznie poduszki skrzyni, sama skrzynia ?regeneracja?? ale czego?? auto buja sie do 230km/h i nie jęczy, ewentualnie trafiłem na źle zregenerowane sprzęgło?
Znacie może jakiegoś konkretnego fachowca od tego typu bolączek w regionie dolnegośląska??
wszelka pomoc i ewentualne sugestie mile widziane
acha jedyny błąd jaki mi wyskakuje to
01119 gear recognition signal intermittent. a błąd ten wyskakuje od kiedy kupiłem auto. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-26, 15:25
|
|
|
a8ka, Widze że nie bardzo się znasz na aucie bo połowa olei to zdecydowanie odradzane a ty je stosujesz,w profilu wpisane multitronic który w D2 nie istniał...
Co do warsztatu to szeryfish w Magnicach doskonale ogarnia wiele naszych ósemek. |
|
|
|
|
a8ka
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic 5hp19 FAZ
Zasilanie: ON
Imię: Sebastian
Jeżdzę: D2 ABT
Dołączył: 21 Gru 2013 Posty: 14 Skąd: dolnyśląsk
|
Wysłany: 2015-12-26, 15:36
|
|
|
Dzięki za odpowiedź zapewne podjade po świętach. A co do płynów. Jedni piszą że niezalecane a inni że zalecane. U mnie po wymianie np oleju w skrzyni odrazu ustało "szarpanie" przy zmianie z P na D gdyż zapewne stary olej był po prostu przepracowany. A wspomaganie przestało jęczeć gdy jest zimno... ale to wszystko było jeszcze po poprzednim właścicielu także nie jestem w stanie napisać czym on zalewał. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-26, 15:44
|
|
|
Pocieszę Cie że szeryf posiadał takie A8 2.5 więc tym bardziej ten model zna od podszewki.
Od jakiegoś już czasu t, kilku lat wiemy że oleje febi czy do wspomagania czy do skrzyni się średnio sprawdzają,castrol w silniku to po prostu porazka i proszenie się o szybki remont-szczególnie ten silnik co masz.
Z tymi wibracjami to trudno na forum diagnozować jak niemal wszystko sprawdzałeś robiłeś więc może ktoś cos schrzanił i tu się przyda jak ktoś kumaty ci te autko obada na żywo.
Przesledź jeszcze wszelkie podobne tematy może ci jakąś myśl nasuną. |
|
|
|
|
a8ka
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic 5hp19 FAZ
Zasilanie: ON
Imię: Sebastian
Jeżdzę: D2 ABT
Dołączył: 21 Gru 2013 Posty: 14 Skąd: dolnyśląsk
|
Wysłany: 2015-12-26, 15:59
|
|
|
Jeszcze raz dzięki mistrzu za odpowiedź A co do oleju castrol 5w40 edge z śladowym dodatkiem tytanu to u mnie w warsztacie który wymienia oleje już od kilkunastu lat jeszcze nikt na ten olej nie narzekał. No chyba że ktoś jeździ na nim 30 tysięcy noto wiadomo że mu hydro będzie klepać.... ja wymieniłem go już 3 razy średnio co 12tyś i jest naprawdę ok. Aczkolwiek skonsultuje to z pewnym osobnikiem.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-26, 16:52
|
|
|
Castrol z dodatków ma chyba jedynie błoto. I to było wielokrotnie badane przez mniej lub bardziej tęgie głowy. Ja jedynie widziałem to co szeroko w necie zobaczysz czyli zasyfione silniki. Jak Castrola wyprodukowali to był hit teraz to shit ale dobrze wyreklamowany |
|
|
|
|
Kondek25
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Paź 2015 Posty: 24 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: 2016-01-21, 22:20
|
|
|
Witam, u mnie jest taka przypadłość, jak kupiłem A8 po pewnym czasie pokazały się delikatne wibracje na budzie przy ok 70 - 90 km/h. Auto oddałem do mechanika na rozrząd, oleje silnik i skrzynia. Odebrałem i auto od początku ma wręcz turbulencje, jak zapnie 5 bieg to nie widać nic w lusterkach. Fakt że prawdopodobnie wymieniał uszczelniacz na moście, także zapewne rozpinał wał. Możliwe że źle złożony, ale przychodzi Wam coś jeszcze na myśl? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-21, 22:24
|
|
|
Kondek25, Uzupełnij proszę swój profil zgodnie z regulaminem. Wypełnij rzetelnie wszystkie obowiązujące pola. Jeśli nie chcesz podawać miasta w którym zamieszkujesz, podaj inne duże, najbliżej leżące od Twojego miejsca przebywania. Informacje techniczne uzupełnij szczegółowo i prawidłowo wybierając je menu w Twoim profilu.
Brak uzupełnionego profilu może skutkować jego usunięciem lub zablokowaniem. |
trzesie ci autem bez względu na to czy jedziesz pod obciazeniem czy na rozpędzie czy tak samo na kazdym biegu? |
|
|
|
|
|