Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 2.8PB/LPG ] Trzęsie autem w zakresie predkości  
Autor Wiadomość
Marek_a8 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 23
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2012-03-14, 14:32   [D2 96 2.8PB/LPG ] Trzęsie autem w zakresie predkości

Witam
Nie znalazłem na forum podobnego problemu wiec nurtuje mnie taka przypadłość:
Przyśpieszając sobie spokojnie w trybie D piąty bieg wrzuca już przy 60km/h i własnie od 60 do 80 km/h na piątym biegu trzęsie całym autem tak jakby całym układem napędowym, gdy minę przekroczę 80km/h trzęsienie ustaje i jest już spokojnie nawet do 160km/h (więcej nie sprawdzałem). Przeważnie jeżdżę po mieście i w trybie 4 (do czwartego biegu) bo denerwująca jest ta trzęsiawka. Czy to mogą być już przypalone tarczki ogólnie na mam żadnych szarpnięć pomiędzy biegami. Po dłuższej jeździe jak się wysiada z auta czuć swąd chyba przypalonego oleju tak jakby. Niestety nie mam tutaj żadnego fachowca od skrzyń który by mi pomógł na miejscu

.
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2012-03-14, 14:43   

A powiedz czy zostawia jakieś plamy oleju na asfalcie czy nie ma żadnych wycieków?
 
 
stan 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 138
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2012-03-14, 15:53   

Trzęsiawka jest denerwująca, szczególnie kiedy trzeba zregenerować albo kupić nowe sprzęgło hydrokin. Co do smrodu przepalonego oleju, sprawdź czy nie kapie ci na wydech (możliwy niski poziom - sprawdź jak najszybciej).
 
 
Marek_a8 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 23
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2012-03-14, 16:49   

plam żadnych nie ma ogladalem spod spodu i lekko sie poci przy przegubie ale plam nie zostawia
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2012-03-14, 17:54   

Skoro nie ma wycieków to zastanawiam sie skąd ten smród palonego oleju.
 
 
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2012-03-14, 21:06   

moze po porstu sprzeglo sie przepala albo tarczki jakies juz maja koniec i jaki smrod jest
 
 
Szopen 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 80
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2012-03-21, 02:04   

Wszystko wskazuje na sprzęgło hydrokinetyczne ale sprawdź jeszcze z przodu przeguby wewnętrzne. Jeśli któryś ma spory luz to on może powodować drgania budy.
_________________
No quattro no fun ;)
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2012-03-21, 09:54   

A może poszło się je**ć uszczelnienie/simering przy mechanizmie różnicowym i rozbryzguje olej ewentualnie jego resztki po kolektorze wydechowym :?:
_________________
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D
 
 
Marek_a8 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 23
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2012-03-21, 10:44   

Dzwoniłem do pana Roberta Dolińskiego z Długołęki i co do sprawy trzęsienia autkiem to także podejrzewał sprzęgło lecz gdy wspomniałem do smrodzie to powiedział że "może" kończyć się skrzynia :cry: Powiedział także że nie opłaca się wymieniać oleju szkoda moich 5 stówek. W najbliższym czasie umówię się z nim i zrzucą skrzynie pierw muszę się faktycznie przekonać czy to śmierdzi ze skrzyni czy tak jak mówicie
 
 
endrius233 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 64
Skąd: Zabierzów
Wysłany: 2012-03-21, 21:18   

Witam według mnie jest tak jak pisze kolega t"omi", bryzga z półosi po wydechu, miałem tak samo u siebie.
 
 
A8Belgia 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 5
Skąd: Belgia
Wysłany: 2012-04-10, 21:00   A8 D2 2.8 98

Witam.
Co do zapachu palonego oleju sprawdź uszczelki pod zaworami.miałem ten sam problem i dzisiaj odebrałem auto z warsztatu i nic!delikatni kapało na rozgrzane elementy silnika,praktycznie niezauważalne.uszczelki wyglądały tragicznie.zapach znikł.:)krótkie pytanko.co oznacza kontrolka żółte km/h w kółeczki i cyfra 1 poza kółeczkiem w górnym rogu??
 
 
jdz1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 164
Skąd: Białystok
Wysłany: 2012-04-11, 06:55   

Kontrolka ta oznacza ustawione na komputerze pokładowym ograniczenie prędkości "umowne". Po przekroczenie tej prędkości wyświetla się ona na fisie sygnalizując że przekroczyłeś właśnię tę prędkość. Można ją ustawić na komputerze pokładowm lub anulować. Pobaw sie ustawieniami komputera pokładowego a bez problemu można to usunąć.
 
 
A8Belgia 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 5
Skąd: Belgia
Wysłany: 2012-04-11, 21:30   

Dzieki Bardzo kolego.Mała rzecz, ale człowiek ciągle się uczy:)A kolega od trzesiawki niech sprawdzi świece i przewody zapłonowe.Może gdzieś iskierka ucieka.Mi też trzesło.
pozdrawiam
 
 
Gulczyk87 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: kamil
Jeżdzę: S8
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 3
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2012-04-21, 20:13   

witam kolega "A8Belgia" moze miec racje dlatego ze mam tez ten sam problem i zrobilem calkowity servis skrzyni wszystko wymienilem na nowe sprzeglo terczki reduktor itp. nawet obudowe skrzyni i dalej zostal ten sam problem pol oski pozmienialem wal wyważałem podpore walu robilem nawet tylni most wymienilem dlatego ze myslaem ze moze od niego ida te drgania i skonczylo sie na tym ze mechanik rozłożył rece i powiedzial ze jego mozliwosci sie skonczyly a drgania dalej zosyaly nie powiem bo sa mniejsze niz na pocztku ale dalej sa cala kasa poszla w bloto wiec moze zaczni od tego co kolega A8belgia pisze bo to moze cie mniej kosztowac pozdrawam
 
 
Tomek88 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2
Wiek: 40
Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 1
Skąd: Kozienice
Wysłany: 2012-08-25, 09:59   

Panowie ja mam ten sam problem z ta trzesiawka budy... Najczesciej na 3 i 5 biegu w zakresie obrotow od 1.500 do 2.000 takie sie dzieja. Moze jakies sugestie od czego zaczac sprawdzac???
Dzieki z gory...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.