Autor |
Wiadomość |
majkelo
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 24 Gru 2017 Posty: 56 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2018-03-23, 22:29 [D2 96 2.8PB
] przerobienie zawieszenia nivo
|
|
|
Witam, otóż sytuacja zmusiła mnie do przerobienia tylnych amortyzatorów na zwykłe. Oba amorki nivo rozlane, a nie znam kogoś kto zregenerowałby mi to za dość rozsądne pieniądze, więc chciałem się zapytać, czy ktoś zaślepiał już wężyki doprowadzające płyn do amorków?
oraz wytłumaczył jak to najlepiej zrobić, również jakiej średnicy będą potrzebne do tego 'zaślepki' nawet nie wiem jak to fachowo nazwać Z dwa miesiące temu zakładałem nowe sprężyny na wyższe, więc z tym nie bedzie problemu, bo czytałem że ta przeróbka wiąże się z wymianą sprężyn, lecz nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi dotyczącej zaślepienia wężyków, pozdrawiam . |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-03-23, 23:21
|
|
|
Sądze ze jak wymienisz pompe wspomagania na zwykłą to mozesz olac wężyki lub je wymontowac. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-03-24, 04:17
|
|
|
Nie chcesz tego calego bajzlu sprzedac ? (kompletny uklad jak bedziesz przerabial fachowo a nie zostawial instalacji). Pisz mi jak co na PW |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
PAlllUCH
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 97 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2018-03-24, 08:08
|
|
|
Hej. Ja nie dawno też wymontowałem nivo. Tzn kupiłem nowe amorki i sprężyny od Michała, doradzi ci co kupić i za rozsądne pieniądze, a wracając do demontażu nivo wystarczy oba amorki wykręcić i przewód zasilania wpiąć w powrót i wszystko gra, tzn ja tak zrobiłem i wszystko jest ok.
Później wrzucę ci fotki, operacja bardzo prosta. A przybliżony koszt regeneracji jednego amora w Gdańsku ok 1000 zl |
|
|
|
|
|
|
|
majkelo
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 24 Gru 2017 Posty: 56 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2018-03-24, 08:50
|
|
|
Jeżeli ktoś będzie chętny, mogę się postarać i wymontować cały uklad,
Ja wczoraj zdjalem cały obudowę nadkola, i widzę że ciężko będzie polaczyć zasilanie z powrotem, dlatego że średnica węży jest różna, jeżeli dasz zarzucić fotki to wielkie dzięki |
|
|
|
|
PAlllUCH
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 97 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2018-03-24, 10:44
|
|
|
Zestaw od Michała
Proszę , tak to wygląda u mnie.
Robota w sumie prosta. podstawowe klucze, plus ściągacze do sprężyn.
U mnie przewody zasilania i powrotu są takie same więc nie były problemu z ich połączeniem. Dodam tylko że "wajchę" od sterowania wysokością nivo ustawiłem tak aby amory były opuszczone maksymalnie.
A zapominałem o najważniejszym.
Trzeba zdobyć osłonę, sprężynę, gniazdo .... cała górę do amora bo nivo tego nie ma.
Ja osobiście kupiłem dwa stare amory (100zl ) gdzie to wszystko było.
Przekładka i gotowe.
Powodzenia |
|
|
|
|
|
|
|
majkelo
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 24 Gru 2017 Posty: 56 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2018-03-24, 11:44
|
|
|
Myślałem że będzie potrzebny kawałek drutu miedzianego z zarobionymi końcówkami, a tutaj widzę że pozaginales i wkreciles je razem |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-03-26, 10:39
|
|
|
majkelo napisał/a: | Jeżeli ktoś będzie chętny, mogę się postarać i wymontować cały uklad, |
Ile za to chcesz? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-05-28, 18:26
|
|
|
ja zapytam jaka jest roznica w sprezynach, jak by to auto wygladalo jak by je zostawic na sprezynach od nivo ? ??
jak rozwiązać problem przewodów idących do nivo z pompy ?
czy można wymontować całość ? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|