Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 2.8PB ] przerobienie zawieszenia nivo  
Autor Wiadomość
majkelo 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 24 Gru 2017
Posty: 56
Skąd: Toruń
Wysłany: 2018-03-23, 22:29   [D2 96 2.8PB ] przerobienie zawieszenia nivo

Witam, otóż sytuacja zmusiła mnie do przerobienia tylnych amortyzatorów na zwykłe. Oba amorki nivo rozlane, a nie znam kogoś kto zregenerowałby mi to za dość rozsądne pieniądze, więc chciałem się zapytać, czy ktoś zaślepiał już wężyki doprowadzające płyn do amorków?
oraz wytłumaczył jak to najlepiej zrobić, również jakiej średnicy będą potrzebne do tego 'zaślepki' nawet nie wiem jak to fachowo nazwać <bezradny> Z dwa miesiące temu zakładałem nowe sprężyny na wyższe, więc z tym nie bedzie problemu, bo czytałem że ta przeróbka wiąże się z wymianą sprężyn, lecz nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi dotyczącej zaślepienia wężyków, pozdrawiam .
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-03-23, 23:21   

Sądze ze jak wymienisz pompe wspomagania na zwykłą to mozesz olac wężyki lub je wymontowac.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-03-24, 04:17   

Nie chcesz tego calego bajzlu sprzedac ? (kompletny uklad jak bedziesz przerabial fachowo a nie zostawial instalacji). Pisz mi jak co na PW
_________________
Black Cars Matters
 
 
PAlllUCH 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 35
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 97
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2018-03-24, 08:08   

Hej. Ja nie dawno też wymontowałem nivo. Tzn kupiłem nowe amorki i sprężyny od Michała, doradzi ci co kupić i za rozsądne pieniądze, a wracając do demontażu nivo wystarczy oba amorki wykręcić i przewód zasilania wpiąć w powrót i wszystko gra, tzn ja tak zrobiłem i wszystko jest ok.
Później wrzucę ci fotki, operacja bardzo prosta. A przybliżony koszt regeneracji jednego amora w Gdańsku ok 1000 zl :(
 
 
majkelo 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 24 Gru 2017
Posty: 56
Skąd: Toruń
Wysłany: 2018-03-24, 08:50   

Jeżeli ktoś będzie chętny, mogę się postarać i wymontować cały uklad,
Ja wczoraj zdjalem cały obudowę nadkola, i widzę że ciężko będzie polaczyć zasilanie z powrotem, dlatego że średnica węży jest różna, jeżeli dasz zarzucić fotki to wielkie dzięki :)
 
 
PAlllUCH 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 35
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 97
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2018-03-24, 10:44   

Zestaw od Michała








Proszę , tak to wygląda u mnie.

Robota w sumie prosta. podstawowe klucze, plus ściągacze do sprężyn.

U mnie przewody zasilania i powrotu są takie same więc nie były problemu z ich połączeniem. Dodam tylko że "wajchę" od sterowania wysokością nivo ustawiłem tak aby amory były opuszczone maksymalnie.

A zapominałem o najważniejszym.
Trzeba zdobyć osłonę, sprężynę, gniazdo .... cała górę do amora bo nivo tego nie ma.
Ja osobiście kupiłem dwa stare amory (100zl <jezyk2> ) gdzie to wszystko było.
Przekładka i gotowe.

Powodzenia <okok>
 
 
majkelo 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 24 Gru 2017
Posty: 56
Skąd: Toruń
Wysłany: 2018-03-24, 11:44   

Myślałem że będzie potrzebny kawałek drutu miedzianego z zarobionymi końcówkami, a tutaj widzę że pozaginales i wkreciles je razem <brawo>
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-03-26, 11:39   

majkelo napisał/a:
Jeżeli ktoś będzie chętny, mogę się postarać i wymontować cały uklad,

Ile za to chcesz?
_________________
Black Cars Matters
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-28, 19:26   

ja zapytam jaka jest roznica w sprezynach, jak by to auto wygladalo jak by je zostawic na sprezynach od nivo ? ??
jak rozwiązać problem przewodów idących do nivo z pompy ?
czy można wymontować całość ?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.