Autor |
Wiadomość |
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-05-11, 23:09 [D2 ALL
] servotronic pytanie
|
|
|
hej padla mi magownica , dzis odebralem auto po regeneracji , przekladnia zregenerowana ale....
no wlasnie jadac szybko nie czuje juz usztywnienia steru jak sprawdzic czy servotronic dziala prawidlowo? lekko strasznie kiera chodzi przy szybkiej jezdzie...jest to dla mnie dziwne bo wczesniej tak nie było ... |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-05-12, 07:13
|
|
|
Wyjmij przekaźnik od servotronic, znajduje się w skrzynce nogach pasażera i zobacz czy będzie różnica |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-05-12, 09:29
|
|
|
jaki on ma numer? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-05-12, 12:56
|
|
|
po odpieciu przekaznika kiera chodzi ciezej troche , po zapieciu lzej, niestety nie zmienia to faktu ze podczas jazdy kiera jest bardzo delikatna nie jest tak sztywna jak przed naprawą |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-05-12, 20:55
|
|
|
moze przed naprawą było coś nie tak
a teraz się czepiasz |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-05-12, 21:43
|
|
|
pepi napisał/a: | moze przed naprawą było coś nie tak
a teraz się czepiasz |
Raczej nie bo ja mam to samo. Wymieniona maglownica, weze i zregenerowana pompa w ZF. Wspomaganie chodzi bardzo lekko. W miescie i tak do 120 to jeszcze ok, ale powyzej juz nie usztywnia i przy wiekszej predkosci jazda jest niepewna.
Sam sie smialem bo tez tak mowilem jak pepi.
Dzis lecialem 130 na tempomacie prawie 300km i bylo ok.
Na starej maglownicy jednak wspomaganie sie usztywnialo... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-05-12, 21:51
|
|
|
zreszta Cinek wie jak było bo auto uu niego stało tydzień , nie trzeba w d2 adaptacji jakiejs robic? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-05-13, 18:19
|
|
|
hmm tylko to służy wyzerowaniu czujnika g85 ktory sypie błędami a u nas nic takiego nie ma miejsca
Zerowanie czujnika G85 - adaptacja .Po tym zabiegu czujnik widzi aktualna pozycje jako 0
Wchodzimy do:
[Select]
[03 - ABS Brakes]
[Fault Codes - 02]
[Done, Go Back]
Skręć kierownice o co najmniej 30° w lewo a następnie spowrotem
[Meas. Blocks - 08]
Kanał 005 pole 1 zobaczysz tam wartości kąta skrętu w stopniach, należy ustawić na wartość 0,0°
tolerancja ±5.0 °
[Done, Go Back]
[Login - 11]
Wpisz 40168
[Do It!]
[Basic Settings - 04]
Group 001
[Go!]
[Done, Go Back]
[Fault Codes - 02]
błąd związany z czujnikiem G85 powinien się już nie pokazywać
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
wszystko robić na odpalonym silniku.
[ Dodano: 2018-05-13, 20:59 ]
ok jestem po testach w postaci przekladki przekaznika z S8 do A8 niestety bez zmian ... bez przekaznika chodzi bardzo ciezko a z przekaznikiem no coz leciutko ale podczas jazdy za leciutko nie usztywnia steru małpa ! |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-05-13, 21:06
|
|
|
o cos konkretnego widze , moduł czyli przekaźnik dobrze rozumiem ?
a mzoe atakujac licznik moze jakas jego adaptacja ?
zakladajac ze przekaznik/ modul jesli to to samo jest ok to co podstawka moze byc uwalona ?
ten caly zaworek serwo byl wymieniany przed zakupem mojego auta przez poprzedniego wlasciciela 400juro dal za to , a wlg mechanikow wygladal jak noowy jak i cala wiazka ... |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-05-13, 21:38
|
|
|
z zaworka nowego to ty się ciesz....
możesz podmieniać servotronicki z innych modeli np C4/A4 miały nieco inną
charakterystykę... gdzieś kiedyś o tym czytałem...
albo rozebrać i udać się do elektronika... powinien wykminić czy da się
podmieniając jakiś elemencik zmienić charakterystykę modułu (coś taka świnka) |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-05-13, 21:42
|
|
|
marekp750 napisał/a: | Jest uszkodzony moduł servotronica lub problem
z sygnałem prędkości z licznika do servotrtonica. |
kiedyś na autobahnie w DE przypredkości 160km nagle kierownica stala się bardzo czuła, ster chodzil leciutko. Przy tym licznik (prędkościomierz) zaczął świrować. Ale po chwili wszystko wróciło do normy.
Licznik działa do tej pory już bez zarzutu, ale po wymianie magla servotronic daje czadu aż za bardzo...
marekp750 napisał/a: | Sprawdzać sygnał na pinie nr 4 servotronica |
przydała by się lokalizacja tego pinu
a powiedzcie Panowie czy płukanka mogła mieć wpływ na ten zaworek? Była robiona u mnie przy wymianie magla, pompy i węży, była też u Maćka przy regeneracji magla ( nie wiem jak u Michała). Może podczas płukanki coś tak wpadło i blokuje |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-05-13, 22:21
|
|
|
maciu napisał/a: | możesz podmieniać servotronicki z innych modeli np C4/A4 miały nieco inną | chodzi ci o przekazniki ? czy o co ? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|