Autor |
Wiadomość |
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-05-14, 10:05
|
|
|
marekp750 napisał/a: | Pościągać i poczytać: |
Co prawda zegary kilkukrotnie wyciągałem przy podłączeniu RNS-E, ale na starej maglownicy wszystko smigało...
Maciek zamieniał przekaźniki i nic to nie dało więc oby to był ten pin przekaźnika... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-05-14, 13:11
|
|
|
Krzysztof stawia na to ze magiel jest zj****y...
pin przekaznika?czy podstawke pod przekaznik trzeba sprawdzic tak >? bo sam przekaznik jest ok sprawdzalem w s8
[ Dodano: 2018-05-14, 18:17 ]
CINEK napisał/a: | Maciek zamieniał przekaźniki i nic to nie dało więc oby to był ten pin przekaźnika... | ty masło maślane :)jak by był pin przekażnika to po zmianie na inny sprawny było by ok tak czy nie ? chyba ze chodzi o pomiar na styku podstawki pod przekaźnik |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-05-14, 19:20
|
|
|
Preston81 napisał/a: | Krzysztof stawia na to ze magiel jest zj****y... |
ale co może być zepsute w maglu ?
Preston81 napisał/a: | ty masło maślane |
chodziło mi o wtyk pinu 4 w podstawce przekaźnika lub kabel od niego idący... choć dziwne to jest skoro na starym maglu działało
Zawsze myślałem , ze jak jak servotronik lub przekaźnik padnie to wspomaganie jest oporne a nie zbyt lekkie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-05-14, 20:29
|
|
|
kurde moze jakies wiksy z prądem , odpiąłem aku na 25 min , po tym jazda testowa nie czuc zmian niestety no i problem z licznikiem przez 1h jazdy nie zaktualizowal daty i godziny nigdy mu to nie zajmowalo tak dlugo ... 10 min i bylo zrobione a teraz nic , zobacze rano... no i kurcze jeszcze ta palaca sie poduszka pasazera przod nie daje mi spac moze to wszystko jest powiazane jakas zwarą ? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-05-15, 15:05
|
|
|
no ale jak wypniesz przekaznik to masz jak normalny magiel
i jeśli po wypięciu jest nadal za mocne wspomaganie to pozostaje magiel .
Tylko zazwyczaj ludzie mają problem z słabym opornym wspomaganiem a ty odwrotnie -to może wymień się z kimś maglem |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-05-15, 17:01
|
|
|
Cytat: | i jeśli po wypięciu jest nadal za mocne wspomaganie to pozostaje magiel . |
No niee. Pisal ze jest o wypieciu opornie, ciezko, a po ponownym wlozeniu innego od S8 nadal nie utwardza tylko dziala zbyt delikatnie w calym zakresie predkosci.
O zepsuty magiel moge podejrzewac swoj gdzyż mam ten sam problem, bo ja wymienilem kompletny magiel.
Na starym wszystko dzialalo Natomiast Maciek ma swoj stary magiel, tyle ze zregenerowany (uszczelniony).
A jesli kabel od pinu 4 przekaznika idzie do wtyczki zegarow to gdzie idzie 2 czesc kabla od zaworka servo na maglu? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-05-15, 17:31
|
|
|
dokładnie wspomaganie chodzi ładnie na postoju , stoje autem w miejscu krece jest bajka ale podczas jazdy kreci sie rownie lekko i tu jest ból . jak stojąc na postoju wyciagne przekaznik servo to kiera traci wspomaganie calkowicie i jest ciezko w miejscu a podczas jazdy lekko (normalnie) tez nie usztywnia steru bo nie ma co go usztywnic, a z przekaznikiem wspomaganie chodzi caly czas lekko i nie usztywnia wraz ze wzrostem predkosci jak to mialo miejsce wczesniej |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-05-15, 19:47
|
|
|
czyli tak jakby nie dostawał sygnału o prędkości ( o ile dobrze pamiętam zmienne napięcie
szukac pod hasłem gala bo to ten sam przewód) |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-05-15, 19:58
|
|
|
maciu a mozesz mi cos wiecej o tym napisac bo ja bladego pojecia o tym nie mam
zmienne napiecie sygnal predkosci btw jak by byl uwalony to licznik by czasem nie dzialal lub obrotomierz? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-05-15, 20:03
|
|
|
Ja u siebie gala milem od zawsze odcieta w rnsd. Teraz mam rnse i sporo kombinowalem z podlaczeniem, szyną can itp...ale na starym maglu wszystko dzialalo.
Wiem gdzie szukac gali ale co to da skoro i tak nie byla podpieta do radia.
Na niemieckim forum przeczytalem, ze moze miec to cos wspolnego ze sterownimiem esp, ktory tez zczytuje predkosc auta i podobno jest to wszystko polaczone na canie... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-05-15, 20:14
|
|
|
nie rozumiem skoro w aucie to dzialalo nawet z cieknaca przekladnia a teraz nie dziala i nie bylo robione nic procz wyjecia przekladni to nie moglo sie spie****ić tak sobie , problem uwazam lezy co najwyzej w jakis sygnale od licznika co jest malo prawdopodobne , a najprawdopodobniej albo uszkodzona jest przekladnia albo montaz byl skaszaniony albo zaworek jest gdzies przycięty albo sam nie wiem co ale nie jakies gale ktorych nikt w moim aucie na oczy nie ogladal taki scenariusz moglbym podejrzewac jesli problem by powstal bez regeneracji lub demontazu / montazu jesli wypadlby przyslowiowo z kapelusza a tu bylo wyciagane robione i wkladane zaraz sie wq.... i kupie 2 przekladnie kaze zalozyc i jak bedzie ok to bedzie masakra |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-05-16, 13:30
|
|
|
Preston81 napisał/a: | maciu a mozesz mi cos wiecej o tym napisac bo ja bladego pojecia o tym nie mam
zmienne napiecie sygnal predkosci btw jak by byl uwalony to licznik by czasem nie dzialal lub obrotomierz? |
zegary mają bezpośrednio z czujnika (impulsy) a dalej własnie z zegarów wychodzi gala
między innymi odpowiada za podgłaśnianie radyjka w miarę wzrostu prędkości
kabelek biało niebieski
w starej elsie dam głowę był tego opis, na 99,9 zmienne napięcie |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|