Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] servotronic pytanie  
Autor Wiadomość
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2018-05-13, 22:27   

Tak - było pare rodzajów , różniły się czułością pracy
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-14, 04:25   

w S i A mam takie same
https://photos.app.goo.gl/Ki0Bwi4cmL8rUyYM2
, czekamy co powie Marek :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2018-05-14, 05:54   

Pościągać i poczytać:

Symptomy

Sygnał prędkości

Sprawdzenie zaworu - elektrycznie

Sprawdzenie zasilania sterownika
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-05-14, 10:05   

marekp750 napisał/a:
Pościągać i poczytać:


<brawo> <okok>

Co prawda zegary kilkukrotnie wyciągałem przy podłączeniu RNS-E, ale na starej maglownicy wszystko smigało...

Maciek zamieniał przekaźniki i nic to nie dało <hmm> więc oby to był ten pin przekaźnika...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-14, 13:11   

Krzysztof stawia na to ze magiel jest zj****y... :(

pin przekaznika?czy podstawke pod przekaznik trzeba sprawdzic tak >? bo sam przekaznik jest ok sprawdzalem w s8

[ Dodano: 2018-05-14, 18:17 ]
CINEK napisał/a:
Maciek zamieniał przekaźniki i nic to nie dało więc oby to był ten pin przekaźnika...
ty masło maślane :)jak by był pin przekażnika to po zmianie na inny sprawny było by ok tak czy nie ? chyba ze chodzi o pomiar na styku podstawki pod przekaźnik
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-05-14, 19:20   

Preston81 napisał/a:
Krzysztof stawia na to ze magiel jest zj****y...


ale co może być zepsute w maglu ?

Preston81 napisał/a:
ty masło maślane


chodziło mi o wtyk pinu 4 w podstawce przekaźnika lub kabel od niego idący... choć dziwne to jest skoro na starym maglu działało <bezradny>

Zawsze myślałem , ze jak jak servotronik lub przekaźnik padnie to wspomaganie jest oporne a nie zbyt lekkie <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-14, 20:29   

kurde moze jakies wiksy z prądem , odpiąłem aku na 25 min , po tym jazda testowa nie czuc zmian niestety no i problem z licznikiem przez 1h jazdy nie zaktualizowal daty i godziny nigdy mu to nie zajmowalo tak dlugo ... 10 min i bylo zrobione a teraz nic , zobacze rano... no i kurcze jeszcze ta palaca sie poduszka pasazera przod nie daje mi spac moze to wszystko jest powiazane jakas zwarą ?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-05-15, 15:05   

no ale jak wypniesz przekaznik to masz jak normalny magiel
i jeśli po wypięciu jest nadal za mocne wspomaganie to pozostaje magiel .
Tylko zazwyczaj ludzie mają problem z słabym opornym wspomaganiem a ty odwrotnie -to może wymień się z kimś maglem <hmm>
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-05-15, 17:01   

Cytat:
i jeśli po wypięciu jest nadal za mocne wspomaganie to pozostaje magiel .


No niee. Pisal ze jest o wypieciu opornie, ciezko, a po ponownym wlozeniu innego od S8 nadal nie utwardza tylko dziala zbyt delikatnie w calym zakresie predkosci.

O zepsuty magiel moge podejrzewac swoj gdzyż mam ten sam problem, bo ja wymienilem kompletny magiel.

Na starym wszystko dzialalo Natomiast Maciek ma swoj stary magiel, tyle ze zregenerowany (uszczelniony).

A jesli kabel od pinu 4 przekaznika idzie do wtyczki zegarow to gdzie idzie 2 czesc kabla od zaworka servo na maglu?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-15, 17:31   

dokładnie wspomaganie chodzi ładnie na postoju , stoje autem w miejscu krece jest bajka ale podczas jazdy kreci sie rownie lekko i tu jest ból . jak stojąc na postoju wyciagne przekaznik servo to kiera traci wspomaganie calkowicie i jest ciezko w miejscu a podczas jazdy lekko (normalnie) tez nie usztywnia steru bo nie ma co go usztywnic, a z przekaznikiem wspomaganie chodzi caly czas lekko i nie usztywnia wraz ze wzrostem predkosci jak to mialo miejsce wczesniej
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-15, 19:47   

czyli tak jakby nie dostawał sygnału o prędkości ( o ile dobrze pamiętam zmienne napięcie
szukac pod hasłem gala bo to ten sam przewód)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-15, 19:58   

maciu a mozesz mi cos wiecej o tym napisac bo ja bladego pojecia o tym nie mam
zmienne napiecie sygnal predkosci btw jak by byl uwalony to licznik by czasem nie dzialal lub obrotomierz?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-05-15, 20:03   

Ja u siebie gala milem od zawsze odcieta w rnsd. Teraz mam rnse i sporo kombinowalem z podlaczeniem, szyną can itp...ale na starym maglu wszystko dzialalo.

Wiem gdzie szukac gali ale co to da skoro i tak nie byla podpieta do radia. <hmm>

Na niemieckim forum przeczytalem, ze moze miec to cos wspolnego ze sterownimiem esp, ktory tez zczytuje predkosc auta i podobno jest to wszystko polaczone na canie...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-15, 20:14   

nie rozumiem skoro w aucie to dzialalo nawet z cieknaca przekladnia a teraz nie dziala i nie bylo robione nic procz wyjecia przekladni to nie moglo sie spie****ić tak sobie , problem uwazam lezy co najwyzej w jakis sygnale od licznika co jest malo prawdopodobne , a najprawdopodobniej albo uszkodzona jest przekladnia albo montaz byl skaszaniony albo zaworek jest gdzies przycięty albo sam nie wiem co ale nie jakies gale ktorych nikt w moim aucie na oczy nie ogladal taki scenariusz moglbym podejrzewac jesli problem by powstal bez regeneracji lub demontazu / montazu jesli wypadlby przyslowiowo z kapelusza a tu bylo wyciagane robione i wkladane zaraz sie wq.... i kupie 2 przekladnie kaze zalozyc i jak bedzie ok to bedzie masakra
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-16, 13:30   

Preston81 napisał/a:
maciu a mozesz mi cos wiecej o tym napisac bo ja bladego pojecia o tym nie mam
zmienne napiecie sygnal predkosci btw jak by byl uwalony to licznik by czasem nie dzialal lub obrotomierz?


zegary mają bezpośrednio z czujnika (impulsy) a dalej własnie z zegarów wychodzi gala
między innymi odpowiada za podgłaśnianie radyjka w miarę wzrostu prędkości
kabelek biało niebieski

w starej elsie dam głowę był tego opis, na 99,9 zmienne napięcie
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.