Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] servotronic pytanie  
Autor Wiadomość
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-12, 00:09   [D2 ALL ] servotronic pytanie

hej padla mi magownica , dzis odebralem auto po regeneracji , przekladnia zregenerowana ale....
no wlasnie jadac szybko nie czuje juz usztywnienia steru jak sprawdzic czy servotronic dziala prawidlowo? lekko strasznie kiera chodzi przy szybkiej jezdzie...jest to dla mnie dziwne bo wczesniej tak nie było ...
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-05-12, 08:13   

Wyjmij przekaźnik od servotronic, znajduje się w skrzynce nogach pasażera i zobacz czy będzie różnica
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-12, 10:29   

jaki on ma numer?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2018-05-12, 11:05   

Będzie opisany jako servotronic
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-12, 13:56   

po odpieciu przekaznika kiera chodzi ciezej troche , po zapieciu lzej, niestety nie zmienia to faktu ze podczas jazdy kiera jest bardzo delikatna nie jest tak sztywna jak przed naprawą
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-05-12, 21:55   

moze przed naprawą było coś nie tak
a teraz się czepiasz
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-05-12, 22:43   

pepi napisał/a:
moze przed naprawą było coś nie tak
a teraz się czepiasz


Raczej nie bo ja mam to samo. Wymieniona maglownica, weze i zregenerowana pompa w ZF. Wspomaganie chodzi bardzo lekko. W miescie i tak do 120 to jeszcze ok, ale powyzej juz nie usztywnia i przy wiekszej predkosci jazda jest niepewna.

Sam sie smialem bo tez tak mowilem jak pepi. <faktycznie>

Dzis lecialem 130 na tempomacie prawie 300km i bylo ok.

Na starej maglownicy jednak wspomaganie sie usztywnialo...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-12, 22:51   

zreszta Cinek wie jak było bo auto uu niego stało tydzień , nie trzeba w d2 adaptacji jakiejs robic?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-05-13, 00:59   

Jedyna jaka znam to https://www.a8team.pl/d2-...5689.htm#189843
_________________
Black Cars Matters
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-13, 19:19   

hmm tylko to służy wyzerowaniu czujnika g85 ktory sypie błędami a u nas nic takiego nie ma miejsca
Zerowanie czujnika G85 - adaptacja .Po tym zabiegu czujnik widzi aktualna pozycje jako 0

Wchodzimy do:

[Select]
[03 - ABS Brakes]
[Fault Codes - 02]
[Done, Go Back]
Skręć kierownice o co najmniej 30° w lewo a następnie spowrotem

[Meas. Blocks - 08]
Kanał 005 pole 1 zobaczysz tam wartości kąta skrętu w stopniach, należy ustawić na wartość 0,0°
tolerancja ±5.0 °
[Done, Go Back]

[Login - 11]
Wpisz 40168
[Do It!]

[Basic Settings - 04]
Group 001
[Go!]
[Done, Go Back]

[Fault Codes - 02]
błąd związany z czujnikiem G85 powinien się już nie pokazywać
[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]
wszystko robić na odpalonym silniku.

[ Dodano: 2018-05-13, 20:59 ]
ok jestem po testach w postaci przekladki przekaznika z S8 do A8 niestety bez zmian ... bez przekaznika chodzi bardzo ciezko a z przekaznikiem no coz leciutko ale podczas jazdy za leciutko nie usztywnia steru małpa !
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1010
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2018-05-13, 21:56   

Jest uszkodzony moduł servotronica lub problem
z sygnałem prędkości z licznika do servotrtonica.

Sprawdzać sygnał na pinie nr 4 servotronica. Idzie tam sygnał z zegarów czy
otwierać lub zamykać przekaźnik.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-13, 22:06   

o cos konkretnego widze , moduł czyli przekaźnik dobrze rozumiem ?
a mzoe atakujac licznik moze jakas jego adaptacja ?
zakladajac ze przekaznik/ modul jesli to to samo jest ok to co podstawka moze byc uwalona ?
ten caly zaworek serwo byl wymieniany przed zakupem mojego auta przez poprzedniego wlasciciela 400juro dal za to , a wlg mechanikow wygladal jak noowy jak i cala wiazka ...
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-13, 22:38   

z zaworka nowego to ty się ciesz....

możesz podmieniać servotronicki z innych modeli np C4/A4 miały nieco inną
charakterystykę... gdzieś kiedyś o tym czytałem...

albo rozebrać i udać się do elektronika... powinien wykminić czy da się
podmieniając jakiś elemencik zmienić charakterystykę modułu (coś taka świnka)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-05-13, 22:42   

marekp750 napisał/a:
Jest uszkodzony moduł servotronica lub problem

z sygnałem prędkości z licznika do servotrtonica.


kiedyś na autobahnie w DE przypredkości 160km nagle kierownica stala się bardzo czuła, ster chodzil leciutko. Przy tym licznik (prędkościomierz) zaczął świrować. Ale po chwili wszystko wróciło do normy.
Licznik działa do tej pory już bez zarzutu, ale po wymianie magla servotronic daje czadu aż za bardzo...

marekp750 napisał/a:
Sprawdzać sygnał na pinie nr 4 servotronica


przydała by się lokalizacja tego pinu <prosze>

a powiedzcie Panowie czy płukanka mogła mieć wpływ na ten zaworek? Była robiona u mnie przy wymianie magla, pompy i węży, była też u Maćka przy regeneracji magla ( nie wiem jak u Michała). Może podczas płukanki coś tak wpadło i blokuje <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-13, 23:21   

maciu napisał/a:
możesz podmieniać servotronicki z innych modeli np C4/A4 miały nieco inną
chodzi ci o przekazniki ? czy o co ?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.