Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 2.8PB ] Słaby nadmuch, klapy  
Autor Wiadomość
ulises 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 77
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2013-08-10, 21:35   [D2 96 2.8PB ] Słaby nadmuch, klapy

Witam szanownych kolegów. Mam problem z nadmuchem powietrza w mojej A8. Otóż przy zamkniętym obiegu powietrza dmucha bardzo dobrze, jak tylko wyłączę zamknięty obieg wieje bardzo słabo. Nawet jak ustawie wentylator na full to odnoszę wrażenie że dmucha tylko nie wiadomo gdzie bo z nawiewow dmuch bardzo slabo nie wazne jak ustawie czy na gore czy dol czy srodek.
Poniżej link do filmiku jak działają pierwsze klapy pod maska.

http://w303.wrzuta.pl/fil.../2013-08-10-199

Według mnie jakas porazka ale czy to jest powodem moich problemów i co rozkopac najpierw.

[ Dodano: 2013-08-13, 15:29 ]
Temat można zamknąć. Naprawione
 
 
tomaszos1983 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 23
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2016-01-02, 13:56   

witam, dokładnie mam ten sam problem jak wyżej, bardzo proszę o radę co z tym zrobiłeś?

Może inny z szanownych kolegów wie jak rozwiązać powyższy problem?
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 54
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2016-01-04, 09:58   

Widzisz jak by kolega zakładający temat podzielił się tym w jaki sposób rozwiązał problem w swoim aucie było by dla potomnych a tak..... trzeba szukać było już opisywane w innych tematach . Spróbuj puszczać tylko na szyby ,przełącz na środkowe i przełącz tylko na nogi jeżeli przełącza to wszystko OK jak włączysz na wszystkie nawiewy będzie słabiej dmuchać u mnie tez tak jest ,jeśli coś będzie inaczej to możesz mieć problem z silniczkami klap ale to jest usterka raczej stała i jak zablokuje jakiś nawiew to już na stałe raczej i powietrze już z niego nie poleci ,ale to wypluje VAG. Rada - od jesieni do wiosny dmuchaj na ECON. Masz tu linki http://www.a8team.pl/d2-0...i-vt7788,15.htm http://www.a8team.pl/d3-a...ewy-vt14840.htm https://cse.google.com/cse?cx=partner-pub-1930960843297892%3A3314980506&ie=ISO-8859-2&q=nawiewy&sa=Szukaj#gsc.tab=0&gsc.q=nawiewy&gsc.page=1
 
 
tomaszos1983 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 23
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2016-01-04, 10:07   

Szukałem ale nie znalazłem dokładnie takiego samego problemu, wszystkie przekierowania nawiewów działają, chodzi o to jak w temacie, że jak jest zamknięty obieg to jakaś główna klapa otwiera przepływ powietrza i dmucha mocno nawet jak jest ustawiony nawiew w 3 kierunkach, natomiast jak wyłączę obieg zamknięty to słyszę jak coś się zamyka (delikatne puknięcie) i wtedy nawiew wyraźniej robi się głośniejszy i bardzo słabo dmucha, jakby jakaś przegroda blokowała przepływ.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 54
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2016-01-04, 10:14   

Tak klapa na dmuchawie to ja słyszysz.
 
 
longd2 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Slawek
Jeżdzę: A8 D2 long
Wiek: 46
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 94
Skąd: Swietokrzyskie
Wysłany: 2016-01-04, 10:14   [D2 FL ALL ] ogrzewanie

Witam panowie podepne sie pod temat cos slabo mi grzeje auto jak przytrzymam troszke na obrotach to jest lepiej i po podpieciu wyszly takie bledy :
00715.Silniczek klapy nawiewu tylnego -v112
00604.potencjometr v71 g113
dodam ze na rest leci cieplo .
dopiero jak osiagnie maxx temp.to jest ok ,ale gdy ustawie na HI i stoje na wolnych obrotach po po jakims czasie nadmuch powoli zwalnia i slabiej leci cieplo z gory dzieki za pomoc:
powoli zaczyna mie denerwowac ten zlom ;)
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 54
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2016-01-04, 10:19   

Na Rest ustawiasz na wyłączonym silniku ,na przykład jak wychodzisz na chwilę do sklepu . Nie ma co się denerwować , auta są wiekowe i mają prawo mieć awarie ,ale to dzięki namjeszcze latają te zacne limuzyn-ki.
 
 
tomaszos1983 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 23
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2016-11-03, 21:42   

odswieżam temat....czy ktoś rizwiązał problem z początku posta...teraz jak sie zrobiło chłodniej to problem sie uwydatnił.Jakas klapa zamyka swobodny nadmuch...na wewnętrzym dziala bez zarzutu a z zewnącz nie.
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 598
Skąd: Tychy
Wysłany: 2016-12-03, 07:41   

A ja bym sie podpial pod temat i chcial zapytac o to kiedy powinien lecic nadmuch ze srodkowych tylnych kratek? Czy jest ustawie recznie tylko na krotki srodkowe czy w innej opcji tez? Czy moze byc tak ze jest mam na econ i nadmuch na szybe to ze tylnych kratek na srodku tez ma leciec?
_________________
ANK 4.2 340 KM Reganeracja klap kolektora
 
 
michal724 

Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: S8 d2
Dołączył: 16 Cze 2017
Posty: 6
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: 2021-12-30, 03:06   

Odświeżam temat. Komuś udało się rozwiązać problem?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2021-12-30, 10:32   

Jaki konkretnie ? Bo tu kilka zapytań.
_________________
Black Cars Matters
 
 
michal724 

Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: S8 d2
Dołączył: 16 Cze 2017
Posty: 6
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: 2022-01-13, 00:16   

Identyczne objawy jak autor tematu. Na obiegu wewnętrznym bardzo mocno dmucha powietrzem z nawiewów.
Na obiegu zewnętrznym chwile wieje po czym słychać jak jakaś klapa się przestawia, dmuchawa dmucha z pełną mocą ale z nawiewów nie leci kompletnie nic (nawet na szybę, chwile wieje i przestaje).
Vag nie pokazuje żadnych błędów, klimatronic również nie wyświetla żadnego błędu. Jest to dosyć uciążliwe w zimę ponieważ zaczynają szybko szyby parować.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2022-01-13, 10:34   

Miałem to samo. Robiłeś test klap ? Pewnie blokuje się któryś z tych dwóch silniczków, mi błąd wyrzucił dopiero po teście i próbie adaptacji, ale na chwilę, bo w grupie klimy nie było nadal żadnego.
Problem opisywałem tutaj i skończyło się na wymianie silniczka:
https://a8team.pl/d2-fl-all-kalibracja-nawiewow-vt11507,15.htm?highlight=#350129
_________________
Black Cars Matters
 
 
michal724 

Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: S8 d2
Dołączył: 16 Cze 2017
Posty: 6
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: 2022-01-19, 12:04   

Udało mi się rozwiązać problem - otóż mechanizm otwierania i zamykania klap na podszybiu pod maską (tych od obiegu zewnętrznego i wewnętrznego) nie działał do końca poprawnie.
Po wciśnięciu przycisku obiegu zewnętrznego zamykał klapy i nie dało się zmienić ich pozycji palcem, za to po przełączeniu na obieg zewnętrzny otwierał klapy ale ich nie blokował, przez co dało się je zamknąć palcem bez żadnego oporu - co też działo się podczas jazdy samoczynnie.

Jeśli chodzi o naprawę, to zdemontowałem silniczek, założyłem ponownie (żaden mechanizm w środku nie był uszkodzony) i wszystko działa prawidłowo. Prawdopodobnie w miejscu łączenia silniczka z klapami, przestawiło się na wyfrezowanym elemencie.
Dziękuję za pomoc.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.