Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 3.7PB/LPG ] Amortyzatory - wymiana  
Autor Wiadomość
dudus88 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 2
Skąd: Bytów
Wysłany: 2014-07-21, 07:50   [D2 96 3.7PB/LPG ] Amortyzatory - wymiana

Witam

Przymierzam się do wymiany 4 amortyzatorów. Prosiłbym kolegów o jakieś porady w tym temacie. Włożyłem w auto sporo gotówki i problem w tym, że mam ograniczony budżet w chwili obecnej. Więc może lepiej byłoby kupić jakieś dobre używki, niż nowe byle co, hm ?


Tagi należy wybierać z listy obok napisu temat, nie piszemy ręcznie
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-07-21, 08:19   

napisz do kolegi daniell-gda on powinien miec > http://www.a8team.pl/audi...oke-vt13112.htm

ja ostatnio od zaprzyjaźniego sprzedawcy z Alledrogro kupiłem w bdb. stanie kompletne amorki na przód za 200pln :)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2014-07-21, 17:08   

Uważam, że lepiej kupić nowe np. TRW, Magneti Marelli.
To się kupuje na kilka lat.
Używane jak się trafi to też ok. Ale trafić nie jest tak łatwo. Chyba, że po znajomości i
w razie czego można zwrócić. Szkoda robocizny.

Sam będziesz zmieniał?

nowe
przód - Magneti Marelli 1445G - cena detal ~380 do załatwienia za 300 zł.
tył - Magneti Marelli 1446G - cena detal. ~300 zł do załatwienia za 250 zł.

Wychodzi na auto: 1100 zł. trochę jest ale dobrze się jeździ.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-21, 17:49   

Chłopaki niedługo bedziecie handlowac uzywanymi paskami albo olejem po 5 tyś przebiegu. AMory to rzecz exploatacyjna odpowiedzialna za bezpieczeństwo i komfort. Nie ocenimy ich jak np tarcz ham czy zjechane czy nie. Owszem czasem ktos trafi se sprawne ale to druciarstwo!
Tylko nowe!
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-07-21, 19:37   

eee jak tak nie uważam ale to tylko moje zdanie <niegadam> a i owszem takie rzeczy jak hamulce , klocki, elementy rozrządu itp to nowe ,ale jak mam jak to marekp750, napisał >
marekp750 napisał/a:
po znajomości i w razie czego można zwrócić.
to sie nawet nie zastanawiam, a mam gostka co tym handluje u np. kupiłem od niego wręcz w idealnym stanie komplet wahaczy na tył z anglika po niskim przebiegu za 300zł. - ASO ... pewnie z 5x tyle a zamienników nie ma. Podobnie było ze sprężynami.

Ale rozumiem wasze poirytowanie bo to różnie można trafić, natomiast nie uważam tego za druciarstwo ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-21, 19:44   

Nie dziwacz nie dziwacz amor to specyficzna sprawa. Spring czy wahacz tez się da jakoś oblukać.
Amorki nowe bo stare to nie po bożemu :)
 
 
dudus88 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 2
Skąd: Bytów
Wysłany: 2014-07-22, 07:45   

TRW koszt 1000 zł, więc chyba na to padnie
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-08-02, 19:46   

Apophis napisał/a:
Nie dziwacz nie dziwacz amor to specyficzna sprawa. Spring czy wahacz tez się da jakoś oblukać.
Amorki nowe bo stare to nie po bożemu :)


heh Apophis, nie wyrazilem sie zbyt dobrze <tjaa> ja kupilem kompletne amorki za 200pln. a chodzilo mi o wymiane samej sprezyny, ktora to mi pekla a nie amora :P .

j#a osobiscie kupilbym (to tez pewnie uczynie jak mi sie moje amory posypia) komplet SACHSa gazowego. <niegadam>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-02, 21:01   

Moje nowe amory mające kilka tyś przebiegu na przeglądzie wykazało że sa do wymiany-ok 55% każdy. Teraz zastanawiam się czy stare mający ten sam wynik nie były jeszcze ok <niewiem>
 
 
marcin1122333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Wiek: 48
Dołączył: 17 Lip 2013
Posty: 67
Skąd: radomsko
Wysłany: 2014-08-02, 21:08   

te 55 % to nie najlepszy wynik ale chyba jeszcze można jezdzic z tego co wiem to 0k 45 % to juz martwica,a często jest tak ze nowe maja 70-80% choć przyznaje ze dla większego bezpieczeństwa lepiej wymienić
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-02, 21:27   

To co ile mam wymieniać? Razem z olejem? Auto jezdzi elegancko wiec te maszynki pomiarowe to jakis chłam.
 
 
marcin1122333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Wiek: 48
Dołączył: 17 Lip 2013
Posty: 67
Skąd: radomsko
Wysłany: 2014-08-02, 22:48   

cos slabo te nowe trzymają,albo na pomiarach zle wyszlo ja w poprzednieJ a8 miałem slabe amortyzatory tyl i bralem u jakiegoś forumowicza niestety nie pamiętam u jakiego wiem ze były nowe wloskie i na badaniu wyszlo jeśli dobrze pamiętam 76%
 
 
Damian921221
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-03, 05:41   

Poniżej 20% to zagrożenie dla życia i tak stopniowo idąc do góry od 20-40 % średnie 40-60% dobre, powyżej 60% bardzo dobre.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-08-03, 06:47   

cos wam powiem z doswiadczenia i sytuacji kilkukrotnie powtórzonych, a mianowicie ja osobiscie w te dane z jakiejkolwiek stacji diagnostyczniej na temat % zużycia amorkow NIE WIERZE :/
a to dlatego ze kilka razy byly u nas (mojego mechanika) osoby z problemem ze auto dziwnie sie zachowuje na nierównej nawierzchni lub zakretach. Po wizycie na stacji diagnostycznej...no suuupper ponad 60%...a jak wyjelismy jeden czy drugi amorek to ten tłok latal jak zyd po pustym sklepie. <jezu>
i zeby tak bylo na jednej stacji, ale prawie kazda ktora odiwedzilismy pokazywala podobnie. <lipa>

przyklad u mnie....mam wymienione prawie wszystko na nowe jesli chodzi o zawieche w aucie, bylem na przegladzie i super machina pokazala mi ze amorki maja ponad 75% (ori SACHS), co mnie troche zdziwilo jak na 14sto letnie auto ktore od 7 lat jedzi po Polsce. Objaw...na autostradzie powyzej 220km/h zazczna plywac autem, niekiedy rowniez na zakretach.

ogolenie to sie zastanawiem jak ta machina potrafi wskazac % zuzcia amorow jesli sa tam jeszcze sprezyny ktore tlumia drgania... <niewiem>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2014-08-03, 14:26   

Pisałem już o tym, przeglądy amortyzatorów w SKP nie są w ogóle miarodajne
_________________
Black Cars Matters
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.