Autor |
Wiadomość |
lunizS8
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 85 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2011-09-18, 11:56 Re: 2 reduktory - czy potrzebne ? rurka 6/8
|
|
|
robsonik4 napisał/a: | Hejka znowu nawiedzam :-D
1. jeden reduktor w zupełności wystarcza do butowania, szybkiej jazdy/długiej trasy z małym ale: jak poziom/ilość gazu spadnie u mnie do około 1/3 (butla 100 l, 92 l wchodzi) to niestety spada ciśnienie na reduktorze i następuje przełączenie na PB przy około 3500 - 3700 obrotów. |
Czyli jak masz około 30 litrów gazu to ciśnienie spada poniżej 0.57 ? |
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-09-18, 13:15
|
|
|
tak wygląda z tym, że ciśnienie na reduktorze mam ustawione na 0.97 więc jakbym podkręcił na 1.1 -1.2 to pewno zszedłbym do 10 litrów. W normalnej spokojnej jeździe to nie przeszkadza, ale nie dopuszczam do pustostanu w zbiorniku ;-) w zimie zobaczę co będzie się działo. Wcześniej tez miałem 1 reduktor jakiś badziewiasty i było ok więc teraz też powinno być. |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-09-18, 18:46
|
|
|
spadki cisnienia podajecie przy max bucie, średnio czy na wolnych? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-09-18, 18:54
|
|
|
na wolnych tylko mierzę, ale niedługo podam z trasy 8-) |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2011-09-19, 14:36
|
|
|
To ja już nierozumie masz takie spadki na wolnych obrotach czy podczas jazdy z gazem w podłodze?
Na wolnych obrotach to powinno być cały czas 0.97 u ciebie nawet jak masz 5litrów gazu, a spadki podczas jazdy to max 0,2-0,3 przy maxymalnym obciązeniu silnika i nieważne czy masz pełny bak czy polowe czy nawet 1/3.
Jeśli jest inaczej to masz zasłaby reduktor, miedz zagięta, zapchane filtry itp. |
|
|
|
|
wrowojtek
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: AUDI A8
Wiek: 47 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 17 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-09-19, 21:47
|
|
|
mogłeś dzwonic załatwimy faro fi8
[ Dodano: 2011-09-19, 22:48 ]
sprawdz czas błędu cisnienia |
_________________ BYŁE..
Audi 80 B2 1.8
Audi 100 C3 2.2 Turbo
Audi 100 C4 2.6
Audi A6 C5 1.8 |
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-09-19, 22:34
|
|
|
:-) zadzwonię jak tylko wstanę z łóżka - grypa i L4, o flaszeczce obiecanej pamiętam a nawet rzekłbym dokonałem takowego zakupu; muszę tez podjechać bo coś gazyfikacją podaje delikatnie, co zaś się tyczy parametrów to mierzyłem na postoju i do około 5000 obr było 0.97/0.96 ale wtedy z tego co się orientuję silnik jest nieobciążony więc inaczej się zachowuje no i butel z gazem był pełen :-D
[ Dodano: 2011-10-04, 17:13 ]
już ozdrowiałem :-D
zmieniłem stację, na której tankuje i wyjeżdżam cały butel gazu bez problemu (2 razy testowałem); widać gaz był do bani i zostawał jakiś niepalny syf.
Wcześniej tankowałem na Tesco ul. Długa, teraz Krzemieniecka lub Kosmonautów (mała stacja tylko z LPG)
A więc rurka fi 6 mm jest ok |
|
|
|
|
|