Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] 2 reduktory - czy potrzebne ? rurka 6/8  
Autor Wiadomość
lunizS8 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 85
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-09-18, 10:44   

Na spadek cisnienia ma wplyw takze jaki mamy zamontowany wielozawor a nawet jaki filtr gazu.
_________________
Sweet Child O'Mine

http://www.youtube.com/us...u/0/GLYBf0p0fZY

http://www.youtube.com/wa...feature=feedwll
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2011-09-18, 10:46   

to fakt... :mrgreen:
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-09-18, 11:56   Re: 2 reduktory - czy potrzebne ? rurka 6/8

robsonik4 napisał/a:
Hejka znowu nawiedzam :-D

1. jeden reduktor w zupełności wystarcza do butowania, szybkiej jazdy/długiej trasy z małym ale: jak poziom/ilość gazu spadnie u mnie do około 1/3 (butla 100 l, 92 l wchodzi) to niestety spada ciśnienie na reduktorze i następuje przełączenie na PB przy około 3500 - 3700 obrotów.


Czyli jak masz około 30 litrów gazu to ciśnienie spada poniżej 0.57 ?
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-09-18, 13:15   

tak wygląda z tym, że ciśnienie na reduktorze mam ustawione na 0.97 więc jakbym podkręcił na 1.1 -1.2 to pewno zszedłbym do 10 litrów. W normalnej spokojnej jeździe to nie przeszkadza, ale nie dopuszczam do pustostanu w zbiorniku ;-) w zimie zobaczę co będzie się działo. Wcześniej tez miałem 1 reduktor jakiś badziewiasty i było ok więc teraz też powinno być.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-18, 18:46   

spadki cisnienia podajecie przy max bucie, średnio czy na wolnych?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-09-18, 18:54   

na wolnych tylko mierzę, ale niedługo podam z trasy 8-)
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-09-19, 14:36   

To ja już nierozumie masz takie spadki na wolnych obrotach czy podczas jazdy z gazem w podłodze?

Na wolnych obrotach to powinno być cały czas 0.97 u ciebie nawet jak masz 5litrów gazu, a spadki podczas jazdy to max 0,2-0,3 przy maxymalnym obciązeniu silnika i nieważne czy masz pełny bak czy polowe czy nawet 1/3.
Jeśli jest inaczej to masz zasłaby reduktor, miedz zagięta, zapchane filtry itp.
 
 
wrowojtek 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: AUDI A8
Wiek: 47
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 17
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-09-19, 21:47   

mogłeś dzwonic załatwimy faro fi8

[ Dodano: 2011-09-19, 22:48 ]
sprawdz czas błędu cisnienia
_________________
BYŁE..
Audi 80 B2 1.8
Audi 100 C3 2.2 Turbo
Audi 100 C4 2.6
Audi A6 C5 1.8
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-09-19, 22:34   

:-) zadzwonię jak tylko wstanę z łóżka - grypa i L4, o flaszeczce obiecanej pamiętam a nawet rzekłbym dokonałem takowego zakupu; muszę tez podjechać bo coś gazyfikacją podaje delikatnie, co zaś się tyczy parametrów to mierzyłem na postoju i do około 5000 obr było 0.97/0.96 ale wtedy z tego co się orientuję silnik jest nieobciążony więc inaczej się zachowuje no i butel z gazem był pełen :-D

[ Dodano: 2011-10-04, 17:13 ]
już ozdrowiałem :-D

zmieniłem stację, na której tankuje i wyjeżdżam cały butel gazu bez problemu (2 razy testowałem); widać gaz był do bani i zostawał jakiś niepalny syf.
Wcześniej tankowałem na Tesco ul. Długa, teraz Krzemieniecka lub Kosmonautów (mała stacja tylko z LPG)

A więc rurka fi 6 mm jest ok
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.