Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] ABZ moment i kolejność dokręcani  
Autor Wiadomość
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2021-08-20, 18:42   

Tak jak wyżej , jak ściągniesz uszczelkę to materiał będzie strasznie kruchy i najczęściej popękany.
 
 
marcin1983 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 103
Skąd: Lublin
Wysłany: 2021-08-20, 20:06   

Potwierdzam co piszą koledzy. Miesiąc temu dokrecalem głowice i niewiele to pomogło. Tydzień temu zrobiłem remont głowic i dzisiaj mogę powiedzieć że warto było.
 
 
DAWIDOOO 


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: DAWID
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Kwi 2015
Posty: 41
Skąd: PARCZEW
Wysłany: 2021-08-22, 12:51   

Oki dzięki. Odpuszczę temat.
A przykrecaliscie głowy na te kąty 2x90 stopni? Kolega twierdzi że szpilki przekręcało mu albo gwinty wyrywało. Jeden blok zepsuł i kolejne teraz robi 90 stopni i max 20-30 w ostatnim etapie. Twierdzi że kilka tak złożył Abz w tym swój doładowany ponad barem i jest dobrze..
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin
Wysłany: 2021-08-22, 13:45   

Swoje dokręcałem 2*90°. Podstawowa sprawa, to wyczyścić gniazda z gwintem w bloku z oleju, żeby nic tam na dnie nie zostało.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
marcin1983 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 103
Skąd: Lublin
Wysłany: 2021-08-23, 05:40   

Kolega Paweł dobrze pisze. Muszą być dobrze wyczyszczone te miejsca gdzie idą szpilki. Ja u siebie dodatkowo stara szpilkę nacinalem wzdłuż i w każde gniazdo wkręcałem żeby z tego brudu oczyścić. Po takim zabiegu 2x90 stopni idzie bez problemu
 
 
Krzysiek-1984 

Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 35
Skąd: Turek
Wysłany: 2021-08-23, 12:22   

Ja dodatkowo obcinam ten zbędny materiał na końcach śrub.Bo z tymi zamiennikami bywa różnie. Osobiście miałem przypadek w 1.9 tdi po dokreceniu głowicy ciekło z pod niej.Płasczyzna bloku prosta.Sprawdzana liniałem.Głowica po planowaniu.No i otwory wyczyszczone na błysk.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.