Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Brak sprężania cylindrów  
Autor Wiadomość
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-09-04, 18:03   [D2 96 4.2PB/LPG ] Brak sprężania cylindrów

Witam serdecznie.
Borykałem się ostatnio z problemem braku zapłonu na 1 i 2 cylindrze.
podmiana cewek i modułów nic nie pomogła. Zaprowadziłem Niunie do gazownika by sprawdził czy przypadkiem LPG nie szaleje.
Wszystko było ok. Iskra jest, paliwo jest, wystrowanie też.
Nadeszła następna sprawa, mianowicie manometr.
Na pierwszym i drugim praktycznie nic nie wydmuchał. Łeb do zdjęcia :( życie.
Teraz borykam się z pytaniem czy ściągać czapkę czy lepiej szukać innej motorowni.
Jeśli zdecyduje się na zrobienie jednej strony to ciekawe jak to wpłynie na drugi rząd.
Co radzicie?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-04, 18:06   

COś wydmuchało,może zawory. Ściągnąc czapki radze i obejrzeć szczegółowo co w trawie piszczy. A potem decydować.
Ja jestem z tych maniaków co by predzej remont zrobili niz zakladali nie wiadomo co(chyba że pewniaczek)
 
 
seba185 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-04, 18:32   

ernesto napisał/a:
Jeśli zdecyduje się na zrobienie jednej strony to ciekawe jak to wpłynie na drugi rząd.


No wlasnie , a mozna zrobic tylko jedna strone?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-09-04, 20:37   

Na spokojnie posiedzę, poczytam, nabiorę wiedzy i wezmę się za rozbiórkę.
Wszystko wyjdzie w praniu. Mimo iż niunia kuleje to nie dam jej umrzeć.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
seba185 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-05, 09:16   

Chodzilo mi czy mozna naprawic tylko jedna glowice jesli druga jest sprawna? Czy nic sie nie stanie?
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-09-05, 09:37   

pewnie ze nic sie nie stanie. A proba olejowa byla?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
seba185 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-05, 09:51   

szeryfisch napisał/a:
A proba olejowa byla?


a co to znaczy? sorry ze sie wcialem koledze w temat ale zapytalem z ciekawosci ;)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-09-05, 20:20   

banialuki
jeśli na dwóch cylindrach brak ciśnienia to tylko jedno mogło się stać
mogło a raczej stało się uszczelka pod głowicą wydmuchana tak że ciśnienie spindala z cylindra do cylindra
bo tak to trzeba mieć sporego pecha
aby dwa padły

[ Dodano: 2013-09-05, 21:22 ]
olejową się robi ale jak jest jakieś ciśnienie i jeśli sporo wzrośnie to dół
a jak mało to głowica zawory
w tym wypadku raczej to bez sensu
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-09-07, 15:05   

Olejowej nie robiłem. Przed rozbiórką jeszcze zrobię pomiar wszystkich baniaków. Rozeznanie już zrobiłem.
Ściągam obie głowice. Jak ma być zrobione to na pewniaka. Nie chciał bym za miesiąc lub dwa rozbierać tego od nowa. Niby rozrząd robiony 20tyś temu ale i tak pójdzie wszystko nowe. Dziś byłem u gościa co robi klimatyzacje i spuścił mi na przechowanie zawartość gazu, było 580 troszkę przy mało ale potem się uzupełni.
Od poniedziałku zaczynam robotę. Ciekaw jestem jednego, w jakim stanie będę zawory, tłoki i pierścienie.
Na bieżąco będę informował o postępach prac ;-)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2013-09-08, 19:23   

daj znać kolego, jestem bardzo ciekaw, a sam robisz czy do mechaniora dajesz?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-09-09, 06:10   

Autko ogólnie stoi u mechanika. On będzie działał a ja po południu będę dojeżdżał do niego. Jeszcze krótkie pytanie. Po odłączeniu akumulatora i podłączeniu go na nowo skrzynia wpadła w tryb awaryjny. Dziwny objaw. Znacie podobną sytuacje? Podepnę go jeszcze pod kompa zobaczę co tam siedzi w niej.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2013-09-09, 13:37   

to ja Ci powiem tyle, sam mialem podobna sytuacje i zrobuilem glowice obie to zaczal brac takie ilosci oleju ze litr na 100km nie starczalo i trzeba bylo jeszcze raz to samo robic wraz z pierscieniami od tamtej pory nie zagladam do oleju bo nie ma takiej potrzeby
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-09-09, 14:24   

uszek napisał/a:
od tamtej pory nie zagladam do oleju bo nie ma takiej potrzeby

Hehe kolega czeka , aż mu się "konewka" na kompie zaświeci :-P
Tylko że w naszych A8 czujnik oleju jest nisko , i jak się świeci "konewka" to znaczy że silnik zaczyna się już zacierać ;-)
Tak że lepiej od czasu do czasu sprawdzić na bagnecie ile masz ileju , to nie boli i nie musisz rozbierać auta do tego .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-09-09, 17:08   

Podpiąłem pod kompa, silnik wypluł takie coś:
18032
16505
17604
17605
17606
17607
16524
16544
i skrzynia biegów wypluła 18264.
Tryb awaryjny, po skasowaniu błędu w skrzyni, zniknął, ale pojawił się z powrotem po odpaleniu samochodu. Co sądzicie na temat skrzyni, bo błędy związane z silnikiem na pewno są powiązane wskutek awarii.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-09-09, 18:06   

18264 - Throttle Potentiometer
18032 - MIL Request Signal Active (Check TCM for errors too!)
16505 - Throttle Position Sensor (Czujnik A pozycji przepustnicy – obwód – problem w działaniu – poza zasięgiem)
17604 - P1196 O2 Sensor Heater Circ.,Bank1-Sensor1 Electrical Malfunction
17605 - P1197 O2 Sensor Heater Circ.,Bank2-Sensor1 Electrical Malfunction
17606 - P1198 O2 Sensor Heater Circ.,Bank1-Sensor2 Electrical Malfunction
17607 - P1199 O2 Sensor Heater Circ.,Bank2-Sensor2 Electrical Malfunction
16524 - P0140 O2 Sensor Circ.,Bank1-Sensor2 No Activity Detected
16544 - P0160 O2 Sensor Circ.,Bank2-Sensor2 No Activity Detected

Te błędy to w 78% sondy lambda, 1 jest od przepustnicy.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.