|
Autor |
Wiadomość |
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-08-28, 12:47
|
|
|
Tylko jest jeden problem, jak sondy odepniesz to ten tryb pętli otwartej będzie jednocześnie trybem awaryjnym.
Sondy powodują nierówną pracę - u siebie w AKG mialem szczególnie mocno odczuwalne takie zjawisko. Wszystko zalezy od stopnia uwalenia sondy. Jak stanie na wskazaniu 0,1V (a u mnie tak stała sonda na lewej glowicy) to sterownik tak leje paliwem w ta glowice ze glowa boli. Efekt - mega nierówna praca na wolnych i mega przepały podczas jazdy na benzolu. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-28, 14:37
|
|
|
No sondy sa materiałem exploatacyjnym, wymiennym z interwałem 160tys km |
|
|
|
|
|
|
|
Śmiechu
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2 QUATRO
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 27 Maj 2015 Posty: 27 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 2015-09-01, 22:20
|
|
|
17604 - sonda lamda 1 blok 1 obwod podgrzewania - nieciagly
16518 - sonda bank 1 sonda 1 obwod sondy brak zmian sygnalu - nieciagly
17547 - adaptacja dodatkowego paliwa blok 2 mieszanka bogata - nieciagly
17545 - adaptacja dodatkowego paliwa blok 1 mieszanka bogata - nieciagly
16684 - uklad zaplonowy, wypadanie zaplonu - nieciagly
16685 - wypadanie zaplonu cylinder 1 - nieciagly
16686 - wypadanie zaplonu cylinder 2 - nieciagly |
|
|
|
|
Śmiechu
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2 QUATRO
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 27 Maj 2015 Posty: 27 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 2015-09-06, 10:54
|
|
|
odmy sprawdzone, przepustnica wyczyszczona, silnik krokowy czysty, przewod na zaworku listwy wtryskowej sprawdzony,
wczoraj zapalila sie kontrolka CAT jak chcialem ruszyc na zimnym silniku, dopiero jak rozgrzal sie do przelaczenia na LPG i po ponownym uruchumieniu zgasla |
|
|
|
|
|
|
|
Śmiechu
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2 QUATRO
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 27 Maj 2015 Posty: 27 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 2015-09-22, 19:42
|
|
|
panowie kat wyprzedzenia zaplonu na wolnych obrotach wynosi ok 17stopni za duzo bo powinno byc w skali 6-13stopni,
czujniki walka i walu wymienic czy zle ustawiony rozrzad
przeplywka pod obciazeniem od 200 do 250g |
|
|
|
|
Śmiechu
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2 QUATRO
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 27 Maj 2015 Posty: 27 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 2015-10-10, 18:35
|
|
|
pacjent wyleczony z odpalania
sparciał przewod paliwowy w koszu, raz trzymal cisnienie raz nie. Poprzednik wymianial pompe paliwa i niewidzieli babli to szok, pomijajac ze kosz nie byl na znakach.
Teraz tylko obserwowac czy pompa z lewego zbiornika bedzie ciagnac paliwo. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |