Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-09-23, 21:02
|
|
|
meewosh napisał/a: | CHodziło mi o podwójne stopy w lampie zasadniczej - bo mijania są po 2 z lewej i prawej, ale stop mam tylko na zewnętrznych... |
I tak właśnie ma być - stopy są tylko na lampach zewnętrznych. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-10-22, 10:54
|
|
|
Odgrzebuję trupa, ale mam problem z komunikatem "brems licht".
Po podłączeniu kompa pokazywał, że walnięty jest czujnik, więc go wymieniłem. Błędu na kompie nie ma (żadnego), a komunikat nadal wyświetla.
Ktoś się orientuje jak to wyczyścić? |
|
|
|
|
|
|
|
rafi_jeepvw2
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: rafi
Jeżdzę: A8 d2 4.2 i Wj 4.7
Dołączył: 26 Paź 2016 Posty: 2 Skąd: malopolska
|
Wysłany: 2016-10-26, 17:30
|
|
|
witam
mam taki problem zablokowany lewarek biegów i brak świateł stopu, czujniki przy pedale są 2 biały i czarny , biały 4 piny i czarny 2 piny i gumowy wężyk. Ten biały 4 pinowy wymieniłem i dalej nic bez zmian, bezpieczniki sprawdzone są oki.
auto jeździło normalnie do dziś, rano po odpaleniu nie mogłem ruszyć lewarkiem o co chodzi??? co dalej robić vag pokazuje błąd 526 ale na ABS i mam tak odkąd kupiłem a8 i nie było problemu. gdzie szukać dalej przyczyny braku stopu ?? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-26, 17:37
|
|
|
ewidentnie układ czujnika 4 pinowego pedała hamulca ma zadyszke |
|
|
|
|
|
|
|
rafi_jeepvw2
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: rafi
Jeżdzę: A8 d2 4.2 i Wj 4.7
Dołączył: 26 Paź 2016 Posty: 2 Skąd: malopolska
|
Wysłany: 2016-10-26, 17:41
|
|
|
witam
ten czujnik 4 pinowy sprawdzałem na stole miernikiem i zarówno nowy jak i stary działają tak samo zwykłe styczniki . ma zadyszkę czyli jak to rozumieć co jeszcze wchodzi w ten układ sa jakieś przekaźniki ? gdzie te 4 przewody idą może by je miernikiem przedzwonił i sprawdził czy nie przerwane gdzieś?? bo już nie mam pomysłów a najlepsze ze auto normalnie jeździło postało 1 noc i już nie jeździ
ps.
tam w kostce sa 4 kable 2 grubsze i 2 cieńsze jak je z most-kuje np te 2 grubsze ( mogą byś od stopu ? ) to powinien stop zaświecić ?? i analogicznie te cieńsze , dobrze myślę czy coś uwalę |
|
|
|
|
FranzM
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2, A6 C5
Wiek: 37 Dołączył: 12 Kwi 2015 Posty: 42 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-10-26, 18:33
|
|
|
Chris napisał/a: | Odgrzebuję trupa, ale mam problem z komunikatem "brems licht".
Po podłączeniu kompa pokazywał, że walnięty jest czujnik, więc go wymieniłem. Błędu na kompie nie ma (żadnego), a komunikat nadal wyświetla.
Ktoś się orientuje jak to wyczyścić? |
Jak pomogę to będzie flaszka ?
Ja w trzech Audi (2xA6 C5 i A8 D2) walczyłem z informacją o awarii stopu, brems light czy jakoś tam. Odpowiedź była we wszystkich przypadkach taka sama. Wystarczyło wymienić na sprawny przekaźnik 387. W D2 znajduje się pod nogami pasażera, pod tym "drewnem" . Przekaźnik odpowiada za "selftest" który jest realizowany po wrzuceniu D na skrzyni.
Wg. załącznika to przekaźnik nr 5. Masz tam jego numer seryjny. Ja kupiłem 3 na złomie za 50zł. Jeden używany również był uszkodzony i wymieniłem na złomie. Jeśli ktoś ogarnia temat na złomie, to z 60-80zł za sztukę policzy.
nr 5.jpg
|
|
Plik ściągnięto 111 raz(y) 209,83 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-10-27, 06:17
|
|
|
Heh... Pewnie i by była flaszka, gdyby nie fakt, że nie otrzymawszy tutaj odpowiedzi szukałem dalej i również trafiłem na takie info.
Przekaźnik już do mnie jedzie i zobaczymy, czy zagra.
Co prawda kupiłem go za całe 22zł z przesyłką, ale mam nadzieję, że chociaż raz zadziała, żebym miał pewność to wtedy będę szukał sprawnej sztuki. Swoją drogą, ciekawe ile za taki wołają w ASO.
No i ja w aucie miałem taki o numerze bez indeksu A i taki też zamówiłem.
Niemniej, dzięki za zainteresowanie. |
|
|
|
|
darozabcia
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 22 Cze 2014 Posty: 1 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2017-01-03, 10:00
|
|
|
Witam! Mam podobny problem zmieniłem czujnik stopu i dalej święci się pomarańczowa kontrolka na fi sie i błąd w skrzyni że czujnik stopu walnięty i pytanie do chrisa czy pomogła wymiana przekaźnika? |
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-01-04, 13:09
|
|
|
Tak, pomogła. |
|
|
|
|
zangetsu22
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 26 Kwi 2016 Posty: 5 Skąd: Ożary
|
Wysłany: 2017-08-08, 15:20
|
|
|
Panowie u mnie od niedawna rówinież padły światła STOP-u, wyświetla się komunikat Brems licht i jak do tej pory już został wymieniony czujnik na nowy (niestety nie dał żadnego efektu), i u mnie nie wiem dlaczego nie występuje przekaźnik 387 (pole nr 5 jest puste)
Za to dziwi mnie podłączenie w dziwny sposób takiego kondensatora do złączki od czujnika:
Co może jeszcze być nie tak że te światła nie działają? |
|
|
|
|
|
|
|
|