|
Autor |
Wiadomość |
bugiat
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptron.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tommy
Jeżdzę: A8D2 4.2 , A4 1.8T 170 ps,
Wiek: 47 Dołączył: 07 Maj 2012 Posty: 22 Skąd: Żary
|
Wysłany: 2012-09-07, 20:33 [D2 96 4.2PB/LPG
] Kłopot z porannym rozruchem
|
|
|
Mam problem z rozruchem rano tzn;
- musze długo kręcic aby zapalił.
- jak zapali- pierwszy raz- chodzi jakby na 3-4 gary.
- zgaszę , zapale, chodzi ok ale przy dodaniu gazu dławi się. - później jak zapale, przejade kilkaset metrów jest juz ok.
Na gaz przełącza sie po 1-2 km max, czasem po kilkuset metrach.
Co sprawdzic chłopaki?
na ciepłym motorku wszystko jest ok |
_________________ Nie bądź łosiem zapie...laj V8 |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1299 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-09-07, 21:03
|
|
|
Temat wielokrotnie poruszany na forum.
2 najczęstsze rady:
- zalej 3/4 baku benzyny i zobacz czy się poprawi, jak nie to
- wieczorem przed zgaszeniem auta (pracującego na LPG) zakręć zawór w butli gazowej i poczekaj aż się cały gaz z przewodów i parownika wypali i auto przełączy się na benzynę. Następnie zgaś i sprawdź rano czy coś się zmieniło. |
|
|
|
|
|
|
|
bugiat
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptron.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tommy
Jeżdzę: A8D2 4.2 , A4 1.8T 170 ps,
Wiek: 47 Dołączył: 07 Maj 2012 Posty: 22 Skąd: Żary
|
Wysłany: 2012-09-08, 08:30
|
|
|
dziekuje. A co jest przyczyną takiego zachowania i takiej metody postepowania z tym przypadkiem? |
_________________ Nie bądź łosiem zapie...laj V8 |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2012-09-08, 08:42
|
|
|
Jak po dolaniu benzyny będzie ok to znaczy że pompa paliwa źle siedzi . A jak po zakręceniu gazu będzie odpalał normalnie to znaczy że gaz przedostaje się do kolektora ssącego . Naprawdę sporo już o tym napisane . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
bugiat
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptron.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tommy
Jeżdzę: A8D2 4.2 , A4 1.8T 170 ps,
Wiek: 47 Dołączył: 07 Maj 2012 Posty: 22 Skąd: Żary
|
Wysłany: 2012-09-10, 20:52
|
|
|
dowaliłem pół baku i jest poprawa duża. Dziękuje bardzo chłopaki. Więc kiedyś przy okazji trzeba poprawić pompę u jakiegos kumatego człowieka. |
_________________ Nie bądź łosiem zapie...laj V8 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |