Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Problem z odpaleniem, nierówna praca  
Autor Wiadomość
Koras 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2011-01-21, 10:54   [D2 96 4.2PB/LPG ] Problem z odpaleniem, nierówna praca

Witam.
Mam problem z odpaleniem auta. jak palę moja niunie po nocy to przy pierwszym podejsciu kręcę,kręcę i nic, wystarczy że wyłączę zapłon na 2-3 sek. i za drugim razem odpala momentalnie. No i tu znowu pojawia się problem. Po chwili silnik zaczyna pracować nierówno, jakby nie chodził na wszystkie cylindry. Dzieje się tak jakieś 2 -3 min i wszystko wraca do normy,silnik pracuje normalnie tak jak powinien. Tak samo jest na ciepłym silniku(podjeżdżam pod dom,gaszę auto na 5 min. chce odpalić i klapa, za drugim razem jest ok)Dodam,że przy ciepłym silniku po odpaleniu motor pracuje wzorowo, Ta nierówna praca występuje tylko przy zimnym silniku.Wymieniłem cewki,świece,paliwa w zbiorniku mam ponad połowę. Vag nic nie pokazuje.Czy to wina pompy paliwa????



Koras, inny Moderator już Ciebie prosił o poprawienie tytułu...
nie trzeba dużego internetowego doświadczenia ani miesięcy spędzonych na forum aby nawet bez wczytywania się w regulamin zauważyć, że tzw. tagi w nazwach tematów mają swoją prawidłowość.

Zaglądałeś tutaj lecz nic nie poprawiłeś więc...
tytuł Twojego wątku poprawiłem Ja i mam nadzieję, że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem (
http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm ) bo kasowanie cudzych postów albo wyrzucanie cudzych tematów do śmietnika jakoś nie sprawia mi przyjemności.

Pozdrawiam, FOSS.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-21, 10:59   

Kolego Koras, a to dzieje się po przełączeniu na gaz czy na benzynie masz taki objaw ?? najprawdopodobniej albo pompa paliwa , albo może masz coś z wtryskami gazu .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Koras 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2011-01-21, 11:03   

auto odpalam zawsze na benzynie. taka mam instalacje lpg, więc dzieje się to na benzynie
Ostatnio zmieniony przez Koras 2011-01-21, 11:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-21, 11:10   

no tak , ale taki objaw masz po przełączeniu z paliwa na gaz , czy na paliwie się tak tobie dzieje ???
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Koras 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2011-01-21, 11:17   

Na benzynie tak się dzieje po odpaleniu przez ok 2- 3 min i póżniej jest ok.Dalej chodzi na benzynie bez zarzutów i jak przełączy się na lpg też jest oki.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-21, 11:25   

to może faktycznie przyczyna leży po stronie pompy paliwa , ale nie rób nic pochobnie , może któryś z kolegów też ma , albo miał taki objaw , albo może będzie wiedział jaka to jest przyczyna , bo mi tak się zachowuje po przejściu z paliwa na gaz , wiem że mam zapchane wtryski 7-8 i muszę podjechać je wymienić (na gwarancji )
Ale u mnie taki objaw przechodzi po około 10-15 sek .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Koras 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2011-01-21, 11:36   

Mam problem tylko z odpalaniem i nie ma różnicy czy silnik jest zimny czy ciepły. nie chce zaskoczyć za pierwszym razem, wyłącze zapłon i zakrecę drugi raz pali momentalnie, tylko że na zimnym dochodzi jeszcze ta nierówna praca przez jakieś 2-3 min.Silnik zimny czy ciepły rozruch jest zawsze na benzynie.
 
 
Banita
[Usunięty]

Wysłany: 2011-01-21, 11:53   

Na początek
Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z
regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty

Sprawdź ciśnienie paliwa. Może pompa nie domaga albo regulator ciśnienia paliwa.
 
 
tomekccc 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 49
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 16
Skąd: Czarnków, wlkp
Wysłany: 2011-01-21, 13:43   

Kolego ja problem mam podobny, niby wskaźnik paliwa pokazuje tylko trochę poniżej połowy ale silnik niechętnie zapala i nierówno pracuje na benzynie. Na gazie jest ok. Wystarczy, że doleję benzyny i już jest igła dopóki poziom paliwa nie opadnie. Nie wiem czy wskaźnik jest popsuty czy nie pompuje mi z drugiego zbiornika. Jak się ociepli to sprawdzę, już raz to rozbierałem i było lepiej schodziłem z benzyną aż do rezerwy.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-21, 13:50   

Przyczyna ????
Źle zamontowana pompa paliwa :lol:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
tomekccc 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 49
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 16
Skąd: Czarnków, wlkp
Wysłany: 2011-01-21, 14:05   

Czyli nie zasysa z drugiego zbiornika? Ale przez pół roku było ok. Chyba, że tam się coś może przestawić. Przy montażu trudno trafić pompą we właściwe miejsce.
 
 
PitBullRedNos 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 48
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2011-01-21, 14:07   

Ja miałem w innym aucie taki problem i była to pompa paliwa... jak zimny to trzeba było dwa razy kręcić i przerywał zanim popchnęła paliwo do wtrysków, bo zanim silnik ostygł paliwo po prostu się cofało ponieważ nie trzymała... A jak silnik był ciepły (paliwo nie zdążyło się cofnąć) to wystarczyło tylko dwa razy zakręcić i chodziło wszystko jak trzeba...
 
 
tomekccc 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 49
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 16
Skąd: Czarnków, wlkp
Wysłany: 2011-01-21, 14:14   

U mnie zimny czy ciepły pali igła póki paliwo nie opadnie w zbiorniku.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-21, 14:33   

Cytat:
Przy montażu trudno trafić pompą we właściwe miejsce.

Dokładnie tak .
A wiesz jak masz pompę zamontowaną ???
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Koras 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2011-01-21, 16:24   

No niestety nie wiem ale jak znajdę czas w weekend to postaram się pojechać i sprawdzić. Zastanawia mnie tylko czy to paliwo może tak szybko zejść do zbiornika. Jeżdżę, slinik rozgrzany,gaszę go na 2 min i już znowu za pierwszym razem nie odpali.Czasami mam tej niuni dość :/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.