Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Remont skrzyni  
Autor Wiadomość
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-02-08, 10:25   

Szczerze to nie pamietam ceny tego zaworu.
Wiem ze wklepujac nr w siec odnalazlem go u czechow czy slowakow a cena byla jakos 200 zl( nic sobie uciac nie dam :] )
Zaraz na poczatu posiadania Audi i na dzien dobry przy remoncie skrzyni przewalilem caly internet.Posciagalem od groma fabrycznych instrukcji jak rowniez instrukcji stworzonych przez tych co to robili i wykonali manuale naprawy.Np ZF ma poroniony sposob pomiaru luzu a potem doboru pierscieni zamykajacych dla koszy sprzegiel.
W jednym manualu skolei pomiar tego luzu jest pokazany od kpl innej strony ( zyciowo) i tam nie trzeba miec miliona przyzadow za grube $ i pewnie nie do kupienia ,a wystarczy zwykla sowmiarka i szczelinomierz
Tez naogladalem sie wlasnie w stanach i proces pomiaru i naprawy plyty od naszych audi.I wlasnie kto u nas przy naprawie skrzyni remontuje plyty,no kto.jak oni sprzetu nie maja a gdzie wiedza.
Ja zadzwonilem do polskiego przedstawiciela sonnaxa(mid parts??) to oni w zyciu zestawu do naprawy glownego tloka nie posiadali takie to remonty sa.A u nas wymiana tloka to tylko taki nawet nie polowiczny sukces.Bo na kila plyt od 5hp jakie mialem to tloki dla oka nawet zarusowane nie sa za to body valve tam widac ze jest zle.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-02-08, 11:03   

Każdą z 4 części płyty można kupić osobno. Nie widzę sensu robienia szlifu i zakładania nadwymiarowego zaworu. Z resztą drobniaki z mechatronika to nie są takie drogie jak cala reszta skrzynki. Można odżałowac i mieć 15 lat z bani.
_________________
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-02-08, 11:31   

Krzychu a masz wycenę każdej z części (i w zasadzie skąd 4 części, bo ja tam widzę tylko 3 .....) tak chociaż dla ogólnej wiedzy jaka to kwota w ZF?
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-02-08, 18:51   

Płyta się składa z 1 dużego elementu i 3 małych.
Dla zoobrazowania:


Ceny już brutto zaokrąglone w PLN:
Duży element 700
Część (dolna przednia) 930
Część (dolna tylna z elektrozaworami) 600
Część górna 730
_________________
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-02-08, 21:56   

Wielkie dzięki za ceny i linka.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
monster_1973 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2, Mercedes
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 90
Skąd: DE Hessen
Wysłany: 2016-02-08, 22:20   

Bugalon napisał/a:
Ja proponuję sciągnąć sobie manual do naprawy ZF-a, zobaczyć ile narzędzi specjalistycznych trzeba mieć żeby taki remont zrobic prawidłowo, jak wykonywać pomiary i oceniać stan zdemontowanych części i dopiero podejmować decyzję o własnoręcznym remoncie. Ja takie manuale widziałem. Usługa rozłożenia i złożenia skrzyni już wymontowanej w midpartsie to 600-800. Bardziej bym szedl w kierunku rozwiazania zeby zawieźć im skrzynie, niech ja rozbiora i powiedza co wymienic, zamówic te czesci w ZF (a nie brac od nich bo maja kosmiczne marże na częściach zamiennych) dowieźć im części które zlecą do wymiany i poprosić o złożenie całości. Bo te 600-800 za robote to całkiem uczciwa cena biorąc pod uwagę zakres prac jaki trzeba zrobic zgodnie z manualami ZF. Wtedy za części zaplaci sie samemu, montaż i demontaż w aucie samemu i będzie wiadomo na 100% ile to moze kosztowac.


To jest dopiero dobre, dawno tak się nie uśmiałem. A jak już Ci to zrobią za frajer, to w podzięce proponuję kopnąć ich w przysłowiowe cztery litery i poprosić o dozgonną gwarancję.
Dżisys, moja Polska, taka piękna:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.