Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Sonda Lambda  
Autor Wiadomość
Pepeka 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 247
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-09-10, 14:18   

Cytat:
podłączony jest do niego wężyk z podciśnieniem . Odpal auto na 2 min i zgaś , wypnij ten wężyk i sprawdź czy nie leci z regulatora paliwko ( może się tylko sączyć nie musi lecieć ciurkiem i już wiadomo gdzie ucieka ciśnienie)


chicken20091986 - chcesz przez to powiedzieć ,że paliwo ma się lać przez króciec regulatora ciśnienia po zdjęciu przewodu lowpress?! :shock: Czy dobrze zrozumiałem ?
Przypominam tam jest circa 4 bary nawet po zgaszeniu auta , paliwo podawane jest do regulatora przewodem ciśnieniowym zbrojonym ,jeśli cokolwiek wycieka przez króciec podciśnienia to mamy awarię .

Stanek90 -
Cytat:
Sprawa trochę sie wyjaśniła.Gazownik cos słabo polutował przewód sygnałowy

Jaki masz gaz?
_________________
Złego diabli nie biorą ...
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-09-10, 14:33   

Pepeka napisał/a:
jeśli cokolwiek wycieka przez króciec podciśnienia to mamy awarię

No właśnie o to mi chodzi .Tylko że chodzi mi o ten wężyk podciśnienia powietrza a nie zasilający listwę , sam tak miałem i awaria polega na tym że po długim czasie nie odpalania auta czyli na noc , auto odpali i zgaśnie następnie trzeba bedzie pokręcić trochę po wymianie regulatora pstryk i chodzi :)
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
stanek90 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 04 Wrz 2013
Posty: 27
Skąd: OLsztyn
Wysłany: 2013-09-10, 15:17   

Gaz mam KME NEVO.Duzo rozbierania aby dostac sie do tego regulatora???
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-09-10, 15:27   

stanek90 napisał/a:
Duzo rozbierania aby dostac sie do tego regulatora???

wystarczy zdemontować pokrywy silnika , i znajdziesz go wciśniętego w listwę wtryskową po lewej stronie i będzie do niego dochodził taki przewód z powietrzem taki żółty z czarnym kolankiem
Coś takiego a z tego dziubka po zgaszeniu auta mi sączyło się paliwo
http://allegro.pl/regulat...3494395267.html
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
stanek90 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 04 Wrz 2013
Posty: 27
Skąd: OLsztyn
Wysłany: 2013-09-11, 10:27   

nic nie cieknie przez ten regulator,jest suchy.Dzisiaj miałem na rezerwie i odpalił po 3-4 s kręcenia i chodzil lecz male dodanie gazu powodowało zadyszkę.Widze ze dużo ludzi ma z tym problem lecz rozwiązania brak..
 
 
Pepeka 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 247
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-09-11, 12:55   

stanek90 napisał/a:
Dzisiaj miałem na rezerwie i odpalił po 3-4 s kręcenia i chodzil lecz male dodanie gazu powodowało zadyszkę.


1) czujniki temperatury
2) silnik krokowy
3) nieszczelności dolotu i podciśnienia
4) halotron na głowicy

Sprawdzić, ponaprawiać, zameldować ,kliknąć pomógł i wysłać kurierem 2 piwa

ad2 . przy przepustnicy masz podłaczenie - zawór jednokierunkowy i eżektor do serwa,poprzez taki trójnik, sprawdz czy ten gumowy trójnik nie jest sparciały
_________________
Złego diabli nie biorą ...
 
 
stanek90 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 04 Wrz 2013
Posty: 27
Skąd: OLsztyn
Wysłany: 2013-09-11, 17:03   

Czujnik temp. jest ok
Jezeli chodzi o dolot to wydaje mi sie ze przez cały okrec pracy na benzynie będzie sie dusil.Na jakiej zasadzie działa ten regulator cisnienia bo moze byc taka mozliwosc ze porostu schodzi ciśnienia z ukladu. Jakie powinno byc ciśnienie po wyłączeniu silnika i przez jaki okres ma sie utrzymywać????
 
 
Pepeka 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 247
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-09-11, 17:07   

stanek90 napisał/a:
Jakie powinno byc ciśnienie po wyłączeniu silnika i przez jaki okres ma sie utrzymywać????

circa 3 bar ,circa 1h
Jest to najzwyklejszy zawór hydrauliczny, wyrównawczy ustawiony mniej więcej na 3 bary
regulacja wspomagana i zależna od podcisnienia.

reg3.jpg
Plik ściągnięto 32 raz(y) 26,49 KB

_________________
Złego diabli nie biorą ...
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-09-11, 20:06   

pompa daje raczej więcej :-D
w tym audi akurat jak się nie mylę
 
 
Pepeka 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 247
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-09-12, 07:52   

Cytat:
pompa daje raczej więcej
w tym audi akurat jak się nie mylę


Zgadujesz, czy wiesz to na pewno, bo jeśli nie to po co pisać ?

Pepi , nie żebym się czepiał ,ale pytanie było jasno postawione. Pompa ma maksymalne ciśnienie 4 bary , wyjaśniam Ci więc, że po zgaszeniu silnika ustaje praca podciśnienia, a skoro ustaje to warunek pracy regulatora sie zmienia i układ bedzie dążył do wyrównania cisnien na co nie pozwoli przez pewien czas sprężyna reglatora .Więc jak wspomniałem cirka po zgaszeniu 3 bary ,a cirka tzn. że może byc np 3,85bara. Dodam jeszcze, ze mając po wyłączeniu nawet 2,5 czy 2 bary nie stanowi to jeszcze o awari
_________________
Złego diabli nie biorą ...
 
 
Adamo 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: automatyczna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 51
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 24
Skąd: pabianice
Wysłany: 2018-09-23, 21:32   

Ruszę temat trochę na nowo. Bardzo dobry opis jak dojść do sond lambda. Strona pasażera to łatwa sprawa, strona kierowcy to trudniejsze ale do zrobienia zgodnie z opisem tu zamieszczonym. Jeśli silnik zimny to śmiało samemu można z tym działać. Zrobiłem to kluczem płaskim 22. Stronę kierowcy dodatkowo przedłużka metrowa plus młotek. Auto inaczej pracuje kiedy sondy ożyły . Kupiłem Bosch za namowa powyższych wypowiedzi nie brałem pod uwage zamienników.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.