Autor |
Wiadomość |
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-09-10, 14:18
|
|
|
Cytat: | podłączony jest do niego wężyk z podciśnieniem . Odpal auto na 2 min i zgaś , wypnij ten wężyk i sprawdź czy nie leci z regulatora paliwko ( może się tylko sączyć nie musi lecieć ciurkiem i już wiadomo gdzie ucieka ciśnienie) |
chicken20091986 - chcesz przez to powiedzieć ,że paliwo ma się lać przez króciec regulatora ciśnienia po zdjęciu przewodu lowpress?! :shock: Czy dobrze zrozumiałem ?
Przypominam tam jest circa 4 bary nawet po zgaszeniu auta , paliwo podawane jest do regulatora przewodem ciśnieniowym zbrojonym ,jeśli cokolwiek wycieka przez króciec podciśnienia to mamy awarię .
Stanek90 - Cytat: | Sprawa trochę sie wyjaśniła.Gazownik cos słabo polutował przewód sygnałowy |
Jaki masz gaz? |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-09-10, 14:33
|
|
|
Pepeka napisał/a: | jeśli cokolwiek wycieka przez króciec podciśnienia to mamy awarię |
No właśnie o to mi chodzi .Tylko że chodzi mi o ten wężyk podciśnienia powietrza a nie zasilający listwę , sam tak miałem i awaria polega na tym że po długim czasie nie odpalania auta czyli na noc , auto odpali i zgaśnie następnie trzeba bedzie pokręcić trochę po wymianie regulatora pstryk i chodzi |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
stanek90
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 04 Wrz 2013 Posty: 27 Skąd: OLsztyn
|
Wysłany: 2013-09-10, 15:17
|
|
|
Gaz mam KME NEVO.Duzo rozbierania aby dostac sie do tego regulatora??? |
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-09-10, 15:27
|
|
|
stanek90 napisał/a: | Duzo rozbierania aby dostac sie do tego regulatora??? |
wystarczy zdemontować pokrywy silnika , i znajdziesz go wciśniętego w listwę wtryskową po lewej stronie i będzie do niego dochodził taki przewód z powietrzem taki żółty z czarnym kolankiem
Coś takiego a z tego dziubka po zgaszeniu auta mi sączyło się paliwo
http://allegro.pl/regulat...3494395267.html |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
stanek90
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 04 Wrz 2013 Posty: 27 Skąd: OLsztyn
|
Wysłany: 2013-09-11, 10:27
|
|
|
nic nie cieknie przez ten regulator,jest suchy.Dzisiaj miałem na rezerwie i odpalił po 3-4 s kręcenia i chodzil lecz male dodanie gazu powodowało zadyszkę.Widze ze dużo ludzi ma z tym problem lecz rozwiązania brak.. |
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-09-11, 12:55
|
|
|
stanek90 napisał/a: | Dzisiaj miałem na rezerwie i odpalił po 3-4 s kręcenia i chodzil lecz male dodanie gazu powodowało zadyszkę. |
1) czujniki temperatury
2) silnik krokowy
3) nieszczelności dolotu i podciśnienia
4) halotron na głowicy
Sprawdzić, ponaprawiać, zameldować ,kliknąć pomógł i wysłać kurierem 2 piwa
ad2 . przy przepustnicy masz podłaczenie - zawór jednokierunkowy i eżektor do serwa,poprzez taki trójnik, sprawdz czy ten gumowy trójnik nie jest sparciały |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
stanek90
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 04 Wrz 2013 Posty: 27 Skąd: OLsztyn
|
Wysłany: 2013-09-11, 17:03
|
|
|
Czujnik temp. jest ok
Jezeli chodzi o dolot to wydaje mi sie ze przez cały okrec pracy na benzynie będzie sie dusil.Na jakiej zasadzie działa ten regulator cisnienia bo moze byc taka mozliwosc ze porostu schodzi ciśnienia z ukladu. Jakie powinno byc ciśnienie po wyłączeniu silnika i przez jaki okres ma sie utrzymywać???? |
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-09-11, 17:07
|
|
|
stanek90 napisał/a: | Jakie powinno byc ciśnienie po wyłączeniu silnika i przez jaki okres ma sie utrzymywać???? |
circa 3 bar ,circa 1h
Jest to najzwyklejszy zawór hydrauliczny, wyrównawczy ustawiony mniej więcej na 3 bary
regulacja wspomagana i zależna od podcisnienia.
reg3.jpg
|
|
Plik ściągnięto 32 raz(y) 26,49 KB |
|
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-09-11, 20:06
|
|
|
pompa daje raczej więcej :-D
w tym audi akurat jak się nie mylę |
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-09-12, 07:52
|
|
|
Cytat: | pompa daje raczej więcej
w tym audi akurat jak się nie mylę |
Zgadujesz, czy wiesz to na pewno, bo jeśli nie to po co pisać ?
Pepi , nie żebym się czepiał ,ale pytanie było jasno postawione. Pompa ma maksymalne ciśnienie 4 bary , wyjaśniam Ci więc, że po zgaszeniu silnika ustaje praca podciśnienia, a skoro ustaje to warunek pracy regulatora sie zmienia i układ bedzie dążył do wyrównania cisnien na co nie pozwoli przez pewien czas sprężyna reglatora .Więc jak wspomniałem cirka po zgaszeniu 3 bary ,a cirka tzn. że może byc np 3,85bara. Dodam jeszcze, ze mając po wyłączeniu nawet 2,5 czy 2 bary nie stanowi to jeszcze o awari |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
Adamo
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: automatyczna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 51 Dołączył: 21 Gru 2014 Posty: 24 Skąd: pabianice
|
Wysłany: 2018-09-23, 21:32
|
|
|
Ruszę temat trochę na nowo. Bardzo dobry opis jak dojść do sond lambda. Strona pasażera to łatwa sprawa, strona kierowcy to trudniejsze ale do zrobienia zgodnie z opisem tu zamieszczonym. Jeśli silnik zimny to śmiało samemu można z tym działać. Zrobiłem to kluczem płaskim 22. Stronę kierowcy dodatkowo przedłużka metrowa plus młotek. Auto inaczej pracuje kiedy sondy ożyły . Kupiłem Bosch za namowa powyższych wypowiedzi nie brałem pod uwage zamienników. |
_________________
|
|
|
|
|
|