Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Stag 300... Plus czy Premium ??  
Autor Wiadomość
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-02-08, 21:53   

hehe ja też nie robię dużo kilometrów , ale dziennie wychodzi mi około 150KM :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-02-08, 23:18   

hipcio napisał/a:


Do tego temperatura przełaczenia dla Magica 35st C a dla Hany 10-15. Ile zaoszczedzi na benzynie!!! Każde odpalenie w zime to 1-2 lit. Pb zanim sie przełaczy.


a co ma wtryskiwacz do temperatury przełączania?
pojedynczo jeśli dobrze założone na 2-3cm wężykach oczywiście to dobrze ale jak w zamian monter da 2 metrowe węże od reduktora (ów) do wtrysków to i tak o 4 litery to potłuc
Magic - zwróć uwagę, że psioczą ci co ich nigdy nie mieli :mrgreen: a co do trwałości to naprawdę jest ok, no chyba, ze ktoś do góry nogami je zamontuje to wtedy jakiś inny idiota powie, że mu się brudzą no nie tak :D
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-02-09, 13:09   

colln napisał/a:




a co ma wtryskiwacz do temperatury przełączania?
:D


A ma bardzo dużo, szczególnie Magic Jet, który szybko ulega zabrudzeniu i przestaje poprawnie pracować.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-02-10, 00:56   

to z moimi coś nie teges... mam je na silniku który ma 2 turbosprężarki, temperatura przełączania 18 stopni, zimą po 300 metrach jedzie bez szarpnięcia na LPG auto waży 0,5 tony więcej od A8 a pali tyle co A8 i tak już 2 lata i jakoś się cholery nie zabrudziły ani ciut ciut :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , pierdykane wadliwe jakieś :-P
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.