|
Autor |
Wiadomość |
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-02-08, 23:18
|
|
|
hipcio napisał/a: |
Do tego temperatura przełaczenia dla Magica 35st C a dla Hany 10-15. Ile zaoszczedzi na benzynie!!! Każde odpalenie w zime to 1-2 lit. Pb zanim sie przełaczy. |
a co ma wtryskiwacz do temperatury przełączania?
pojedynczo jeśli dobrze założone na 2-3cm wężykach oczywiście to dobrze ale jak w zamian monter da 2 metrowe węże od reduktora (ów) do wtrysków to i tak o 4 litery to potłuc
Magic - zwróć uwagę, że psioczą ci co ich nigdy nie mieli :mrgreen: a co do trwałości to naprawdę jest ok, no chyba, ze ktoś do góry nogami je zamontuje to wtedy jakiś inny idiota powie, że mu się brudzą no nie tak |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2011-02-09, 13:09
|
|
|
colln napisał/a: |
a co ma wtryskiwacz do temperatury przełączania?
|
A ma bardzo dużo, szczególnie Magic Jet, który szybko ulega zabrudzeniu i przestaje poprawnie pracować. |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-02-10, 00:56
|
|
|
to z moimi coś nie teges... mam je na silniku który ma 2 turbosprężarki, temperatura przełączania 18 stopni, zimą po 300 metrach jedzie bez szarpnięcia na LPG auto waży 0,5 tony więcej od A8 a pali tyle co A8 i tak już 2 lata i jakoś się cholery nie zabrudziły ani ciut ciut :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , pierdykane wadliwe jakieś :-P |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |