Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Stag 300... Plus czy Premium ??  
Autor Wiadomość
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-02-02, 19:08   [D2 96 4.2PB/LPG ] Stag 300... Plus czy Premium ??

Witam

padł mi jakis czas temu komp od gazu więc robię przymierkę do zakupu nowego i teraz moje pytanie - co wstawić - STAG 300 Plus czy Premium.
Jestem zainteresowany Premium, ale czy będzie działał z kompem w Andzi, chodzi mi o OBD II i EOBD, czy lepiej Plus i wstawić 2 reduktory np KME Gold
 
 
Peter-s8 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: mazowiecki
Wysłany: 2011-02-02, 20:56   

bardzo dobry układ 2 razy gold stag 300 plus wtryski matrix 544 HD i jest bajeczka tylko lać i cieszyć sie z jazdy
jeśli pomogłem kliknij "POMÓGŁ"
_________________
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-02-02, 23:56   

robsonik4 napisał/a:
ale czy będzie działał z kompem w Andzi


podjedź do montera albo zadzwoń do ac.com.pl i zapytaj, monter który montuje stagi powinien mieć od ac interfejsik którym sprawdzi czy będzie komunikacja po OBD
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-02-03, 20:01   

Dzwoniłem do AC - Premium niestety powyżej 2003 roku, więc do D2 odpada.
Gazownik w renomowanej firmie jako wtryski zaproponował Hana h2000 zielone, nie wymagają kalibracji i są bardziej odporne na zanieczyszczenia od Matrixów a cenowo podobnie wychodzą. Jeśli chodzi o reduktory to jeden KME Gold zupełnie wystarczy, zwłaszcza, że sporadycznie butuję. Obowiązkowo za to trzeba wstawić filtry gazu na każdą stronę
 
 
jdz1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 164
Skąd: Białystok
Wysłany: 2011-02-03, 20:16   

Moja konfiguracja instalacji LPG to: sterownik STAG 300, wtryski Magic Jet, reduktor KME GOLD sztuk 1 ale mam A8 300KM nie S8. U kolegi Petera siedzą 2 reduktory KME GOLD pewnie dlatego że mają do obsłużenia 360 KM. Filtry gazu oczywiście na każdy rząd cylindrów. Instalacja sprawuje mi się dobrze, a spalanie oscyluje w przedziale 14-17 ltr/100 km. Lubię jężdzić szybko ale nie gwałtownie i ostro, ponieważ taka jazda nie przystoi takiej laleczce jak A8/S8.

POZDRAWIAM
 
 
wietpol2 
Użytkownik



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 29
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-02-03, 22:30   

KoLOEGO DO 96r KUP ZWYKŁY STEROWNIK STAG 300 BO PLUS I PREMIUM U CIEBIE SĄ ZBĘDNE
_________________
PIERWSZY MILION TRZEBA UKRAŚĆ
 
 
Wrocek66 
Użytkownik


Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: Jeep
Wiek: 58
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 16
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-02-04, 21:22   

Stag 300 "zwykły" nie jest produkowany od pod roku :mrgreen: . Jeden reduktor może nie wydolić , będzie popierać się Pb , albo będą ostre skoki ciśnienia . Proponuję dwa Zavoli S i masz gwarancję poprawnej pracy . Hana jak najbardziej . Bardzo dobre wtryskiwacze .
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-02-05, 01:55   

robsonik4 napisał/a:
Dzwoniłem do AC - Premium niestety powyżej 2003 roku, więc do D2 odpada.


bzdury gadają , (wiem ze to absurdalnie brzmi ale takie są fakty) wiem coś o tym, jedź do warsztatu niech sprawdzą jak mówiłem
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-02-05, 23:05   

odwiedziłem 4 "Gazowników" z zapytaniem o uruchomienie instalacji gazowej z moimi bebechami (KME Gold/Hana h2000/Stag 300 - dopiero mam zamiar kupić), 1 robi tylko na swoich częściach - OMVL (czyli ten badziew co miałem); twierdzi, że to najlepsza firma z osprzętem do gazu. Natomiast pozostałych 3 powiedziało, że nie ma problemu tylko zamiast Hana wstawić Magic Jet-y bo są tańsze i też niezawodne, a dysze mogę wykorzystać z tego układu co miałem. Koszt uruchomienia 150 - 200 pln czyli wg mnie do przyjęcia.
Jedynie nie podobała Im sie rurka 6mm zamiast 8 mm, ale stwierdzili, że skoro na poprzedniej było ok ( padł komp - pisałem na forum) to nie ma sensu wymieniać tylko trzeba redukcje wstawić 6/8 do KME.
Poprzedni partacze ( kupiłem 8 z gazem) końcówki wtrysków połączyli z wtryskiwaczami 25 cm długości wężykami więc 8 reagowała z opóźnieniem na pedał gazu a zwłasza na kicka.

Czyli KME Gold/Magic Jet/Stag 300 Plus będzie OK ??
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-02-06, 06:20   

robsonik4 napisał/a:
Jedynie nie podobała Im sie rurka 6mm zamiast 8 mm, ale stwierdzili, że skoro na poprzedniej było ok ( padł komp - pisałem na forum) to nie ma sensu wymieniać tylko trzeba redukcje wstawić 6/8 do KME.
.

Czyli KME Gold/Magic Jet/Stag 300 Plus będzie OK ??


Rurka 6mm jest za mała do tej mocy, wymien na 8 i wielozawór też na 8 najlepiej na mod. EXTRA
Kup Hany zielone niebaw sie w Magic jety.Stosunek ceny do jakosci jest na korzyśc Hany, róznica w porównaniu do Magica szybko sie zwróci.
Do Hany niepotrzeba żadnych dysz, wkłądasz ustawiasz odpowiednie cisnienie i latasz.
Według Mnie gazownicy u których byłeś to typowi druciarze. Pojedz do kogoś kto ma naprawde pojecie o LPG.
Jesli masz Lpg wbite w dowód i troche zdolności mechanicznych sam zamontuj to nic trudnego.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-02-07, 00:31   

Hana 1szt - 120złx8=960
Magic 4szt -180złx2=360
 
 
jajopn 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 24
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-02-08, 16:46   

podłącze się pod temat ,teraz też zmieniam instalacje na identyczną -
stag 300plus
2x kme gold
rurka 8
8x hana ale teraz pytanie czy napewno zielone ,może brać jednak niebieskie ??
Audi S8 AHC
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-02-08, 18:19   

problem się sam rozwiązał z wtryskiwaczami - kolega kupił rozbite autko z kompletną instalacja gazową z wtryskiwaczami Kajhim czy jakoś tak a w swoim ma Magic Jet-y założone w listopadzie 2010 więc za przysłowiowa flaszke oddaje swoje :-); wracając do sterownika to niestety w mojej mogę zamontować Stag 300 Plus, gdyż montaż Premium nic nie da - nie dogada sie z ECU i bedzie pracował jak standardowy Plus :-(, reduktor wystarczy jeden KME Gold. Przewód 6mm na 8 mm zmienię dopiero jak wyjeżdżę gaz w butli bo szkoda wypuścić w atmosferę prawie 200pln i też niezdrowo :lol:
Dziękuję All za pomoc
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-02-08, 20:34   

colln napisał/a:
Hana 1szt - 120złx8=960
Magic 4szt -180złx2=360


A napisz jeszcze ile przelata na tych Magicach a ile na Hanie.Jestem pewien, że mniej niż połowe tego co na Hanie

Pozatym lepiej wstawić pojedyncze czyli 8* 50zł=400

Do tego temperatura przełaczenia dla Magica 35st C a dla Hany 10-15. Ile zaoszczedzi na benzynie!!! Każde odpalenie w zime to 1-2 lit. Pb zanim sie przełaczy.
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-02-08, 21:49   

w zimie to tylko PB, robię krótkie trasy - max 20 km, latem mam wyjazd jakieś 3000 km więc szykuje się na to, od maja dodatkowa praca więc 8 będzie w ruchu.
Magiki dostaje jak napisałem za buteleczkę okowity więc nie ma dla mnie znaczenia ile na nich polatam- przynajmniej potestuję :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.