Autor |
Wiadomość |
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-11-24, 19:22
|
|
|
znajdz moje wczesniejsze posty bo wiele razy pisalem o tym ze jak a8 czasem nie chce odpalic to wystarczy wyjac bezpieczniki i wsadzic je ponownie. Wielu chlopakow dzwonilo do mnie z tym problemem i u wielu sie to sprawdzilo |
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-11-25, 00:14
|
|
|
temat uważam za zamknięty :-D :-D :-D 2-3 sek i nie chce dłużej po 2 dniach :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
psg
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011 Posty: 234 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2011-12-13, 11:04
|
|
|
kiedys mialem problem z rozruchem zimnego silnka (cieply pali w 1sek), psikajac plynem do wykrywania gazu znalazlem nieszczelnosc (przy objemce) na rurach wylotowych gazu z reduktora do wtryskow, czyli gaz wychodzil sobie cala noc z reduktora na zewnatrz, po wymianie węży gazowych i obejm bylo OK,
teraz mam ponownie problem z rozruchem bo załapuje mi silnik za 2-3 razem ale tym razem nie znalazlem nieszczelnosci.
wymienilem swiece, filtr pow i filtr paliwa. vag sondy OK.
Sprawadzilem, po zakreceniu butli i wypaleniu gazu rano auto odpala w 1sek "na dotyk"
koledzy o ile wtryski moge jakos sprawdzic czy puszczaja gaz w kolektor, ale jak przetestowac wieczorem reduktor, jak prawidlowo sprawdzic czy puszcza gaz wezykiem w kolektor po wylaczeniu silnika.
czy jak zdejme wężyk podcisnienia z reduktora i psiknę plynem to nie ma prawa tłoczyć gazu przecież jak coś zdejmę to zawsze zejdzie ciśnienie tak ? |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
psg
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011 Posty: 234 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2011-12-13, 11:53
|
|
|
w moim A8 97r filtr paliwa znajduje sie z prawej strony auta i wymienia sie go z kanału.
może masz inne A8...
jak prawidlowo przetestowac reduktor na okolicznosc puszczania gazu w kolektor? |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-12-13, 12:30
|
|
|
mdamian napisał/a: | psg napisał/a: | wymienilem filtr paliwa | :?: :?:
Ten akurat znajduje się w zbiorniku z pompą paliwową , chyba że są 2 filtry paliwowe . |
co ty opowiadasz..... jest pod spodem na przewodach |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
psg
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011 Posty: 234 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2011-12-13, 12:43
|
|
|
tak filtr jak na zdjeciu jest pod spodem na przewodach |
_________________
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
psg
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011 Posty: 234 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2011-12-13, 13:54
|
|
|
to teraz poprosze o wskazowki jak prawidlowo wyeliminować tłoczenie gazu przez reduktor w kolektor poprzez wężyk.
pytanie może głupie ale prosze o kroki co i jak, bo samo odlaczenie wężyka po zgaszeniu silnika zawsze da jakies ciśnienie ale jak ma być ma prawidlowo reduktor wydychać czy zassać po zgaszeniu silnika ? |
_________________
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2011-12-13, 14:23
|
|
|
Bardzo czesto reduktory od Lpg popuszczają gaz podciśnieniem. Szczególnie KMe silver i Gold.
Nalezy wymienic membrany w reduktorze i po problemie. Najpierw sprawdz czy śruby cztery szt. którymi jest skręcony redutor do kupy się nie poluzowały bo to taka wada konstrukcyjna golda i silvera. |
|
|
|
|
|
|
|
psg
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011 Posty: 234 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2011-12-13, 15:19
|
|
|
dzieki Hipcio
ja mam dokladnie reduktor KME Gold.
W zeszlym roku zaczął cieknąć i jakimś cudem chyba wlał sie płyn chłodzący w otwór gdzie jest bolec otwierający gaz (swoją drogą ciekawe jak to sie stało, plyn przeszedl przez membrany..?)
ten płyn pod wpływem temp zamienił się w czarny twardy smar i aż skleił mi ten bolec ktorym cewka otwiera gaz dlatego załapałem że w reduktorze jest coś nie tak dopiero po wyjeciu tego bolca bo wycieki szły od spodu i były to w zasadzie tylko kropki, nie lało się.
Zamowilem i wymieniłem org nowe membrany i było ok, chyba faktycznie wtryski sobie odpuszcze a sprawdze te śruby, bo chyba membrany po niecałym roku nie powinny się przerwać.
a tak poza tematem jaki reduktor polecasz do A8 4.2 w ktorym ustawie sobie 1bar? Brać znowu KME Gold? |
_________________
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2011-12-13, 16:39
|
|
|
zalezy jakie masz wtryskiwacze i komputer Lpg? |
|
|
|
|
|
|
|
psg
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011 Posty: 234 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2011-12-13, 16:43
|
|
|
wtryski mam jeszcze starego typu ZAVOLI PAN ale zastanawiam sie nad zmiana na magic jet lub HAMA zielone bo dzialaja na 2 OHm w trybie Kysin a to moj sterownik LPG KME Diego G2 v1.3E obsluguje
pod HAMA oczywiscie przejsciowki bo inna wtyczka ale sprzedaja w kompletach |
_________________
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2011-12-13, 17:14
|
|
|
jeśli masz 300KM to Gold wystarczy ciśnieniowo jednak temperaturowo jest na styk a nawet zasłaby. Wszystko zalezy jak masz wpiętą wode i jak często prostujesz prawą noge na pedale gazu.
Ja bym dał dwa AC R01 tylko te na wyjscie gazu 12mm a nie 16.
Zavoli sie nie nada ze względu na mała regulacjie ciśnienia. Można dać 2x Silver ale są awaryjne jak pisałem wyżej.
Podsumowując;
1xGold jeśli nie masz worka z kasą i jezdzisz bez szaleństw.
2xAC R01 jak masz kase i pałujesz auto szczególnie zimą.
2XSilver jak wyżej z postawieniem na "mam mały worek kasy" ale mogą byc problemy z odpalaniem, przeciekaniem. Można tanio kupić używki i zestaw naprawczy.
2xZavoli Zeta S(są niezawodne) ale nie do Hana bo za duże ciśnienie będziesz miał.Zavoli Zeta N za słabe są. |
|
|
|
|
|
|
|
psg
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011 Posty: 234 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2011-12-13, 17:38
|
|
|
dzieki za info, zostane przy GOLD dzialał cały czas. wyjmę go przeszlifuje jak będą zadry dam nowe membrany i bedzie ok
a wtryski jakie polecasz HANA sa nowe ale 110zl szt sporo troche chociaz sie nimi zachwycają, a te Mgic JET jak myslisz? |
_________________
|
|
|
|
|
|