Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] TEST - dlaczego nie odpala zimny  
Autor Wiadomość
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-11-24, 19:22   

znajdz moje wczesniejsze posty bo wiele razy pisalem o tym ze jak a8 czasem nie chce odpalic to wystarczy wyjac bezpieczniki i wsadzic je ponownie. Wielu chlopakow dzwonilo do mnie z tym problemem i u wielu sie to sprawdzilo
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-11-25, 00:14   

temat uważam za zamknięty :-D :-D :-D 2-3 sek i nie chce dłużej po 2 dniach :mrgreen:
 
 
psg 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 234
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2011-12-13, 11:04   

kiedys mialem problem z rozruchem zimnego silnka (cieply pali w 1sek), psikajac plynem do wykrywania gazu znalazlem nieszczelnosc (przy objemce) na rurach wylotowych gazu z reduktora do wtryskow, czyli gaz wychodzil sobie cala noc z reduktora na zewnatrz, po wymianie węży gazowych i obejm bylo OK,
teraz mam ponownie problem z rozruchem bo załapuje mi silnik za 2-3 razem ale tym razem nie znalazlem nieszczelnosci.

wymienilem swiece, filtr pow i filtr paliwa. vag sondy OK.

Sprawadzilem, po zakreceniu butli i wypaleniu gazu rano auto odpala w 1sek "na dotyk"
koledzy o ile wtryski moge jakos sprawdzic czy puszczaja gaz w kolektor, ale jak przetestowac wieczorem reduktor, jak prawidlowo sprawdzic czy puszcza gaz wezykiem w kolektor po wylaczeniu silnika.
czy jak zdejme wężyk podcisnienia z reduktora i psiknę plynem to nie ma prawa tłoczyć gazu przecież jak coś zdejmę to zawsze zejdzie ciśnienie tak ?
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-12-13, 11:16   

psg napisał/a:
wymienilem filtr paliwa
:?: :?:
Ten akurat znajduje się w zbiorniku z pompą paliwową , chyba że są 2 filtry paliwowe .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
psg 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 234
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2011-12-13, 11:53   

w moim A8 97r filtr paliwa znajduje sie z prawej strony auta i wymienia sie go z kanału.



może masz inne A8...
jak prawidlowo przetestowac reduktor na okolicznosc puszczania gazu w kolektor?
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-13, 12:30   

mdamian napisał/a:
psg napisał/a:
wymienilem filtr paliwa
:?: :?:
Ten akurat znajduje się w zbiorniku z pompą paliwową , chyba że są 2 filtry paliwowe .


co ty opowiadasz..... jest pod spodem na przewodach
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
psg 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 234
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2011-12-13, 12:43   

tak filtr jak na zdjeciu jest pod spodem na przewodach
_________________

 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-12-13, 13:27   

no oki :mrgreen: Ale wszyscy się zbulwersowali , no to już wiem co to za puszka przy tylnym prawym kole :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
psg 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 234
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2011-12-13, 13:54   

to teraz poprosze o wskazowki jak prawidlowo wyeliminować tłoczenie gazu przez reduktor w kolektor poprzez wężyk.
pytanie może głupie ale prosze o kroki co i jak, bo samo odlaczenie wężyka po zgaszeniu silnika zawsze da jakies ciśnienie ale jak ma być ma prawidlowo reduktor wydychać czy zassać po zgaszeniu silnika ?
_________________

 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-12-13, 14:23   

Bardzo czesto reduktory od Lpg popuszczają gaz podciśnieniem. Szczególnie KMe silver i Gold.
Nalezy wymienic membrany w reduktorze i po problemie. Najpierw sprawdz czy śruby cztery szt. którymi jest skręcony redutor do kupy się nie poluzowały bo to taka wada konstrukcyjna golda i silvera.
 
 
psg 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 234
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2011-12-13, 15:19   

dzieki Hipcio
ja mam dokladnie reduktor KME Gold.
W zeszlym roku zaczął cieknąć i jakimś cudem chyba wlał sie płyn chłodzący w otwór gdzie jest bolec otwierający gaz (swoją drogą ciekawe jak to sie stało, plyn przeszedl przez membrany..?)

ten płyn pod wpływem temp zamienił się w czarny twardy smar i aż skleił mi ten bolec ktorym cewka otwiera gaz dlatego załapałem że w reduktorze jest coś nie tak dopiero po wyjeciu tego bolca bo wycieki szły od spodu i były to w zasadzie tylko kropki, nie lało się.
Zamowilem i wymieniłem org nowe membrany i było ok, chyba faktycznie wtryski sobie odpuszcze a sprawdze te śruby, bo chyba membrany po niecałym roku nie powinny się przerwać.

a tak poza tematem jaki reduktor polecasz do A8 4.2 w ktorym ustawie sobie 1bar? Brać znowu KME Gold?
_________________

 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-12-13, 16:39   

zalezy jakie masz wtryskiwacze i komputer Lpg?
 
 
psg 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 234
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2011-12-13, 16:43   

wtryski mam jeszcze starego typu ZAVOLI PAN ale zastanawiam sie nad zmiana na magic jet lub HAMA zielone bo dzialaja na 2 OHm w trybie Kysin a to moj sterownik LPG KME Diego G2 v1.3E obsluguje
pod HAMA oczywiscie przejsciowki bo inna wtyczka ale sprzedaja w kompletach
_________________

 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-12-13, 17:14   

jeśli masz 300KM to Gold wystarczy ciśnieniowo jednak temperaturowo jest na styk a nawet zasłaby. Wszystko zalezy jak masz wpiętą wode i jak często prostujesz prawą noge na pedale gazu.
Ja bym dał dwa AC R01 tylko te na wyjscie gazu 12mm a nie 16.

Zavoli sie nie nada ze względu na mała regulacjie ciśnienia. Można dać 2x Silver ale są awaryjne jak pisałem wyżej.
Podsumowując;

1xGold jeśli nie masz worka z kasą i jezdzisz bez szaleństw.
2xAC R01 jak masz kase i pałujesz auto szczególnie zimą.
2XSilver jak wyżej z postawieniem na "mam mały worek kasy" ale mogą byc problemy z odpalaniem, przeciekaniem. Można tanio kupić używki i zestaw naprawczy.
2xZavoli Zeta S(są niezawodne) ale nie do Hana bo za duże ciśnienie będziesz miał.Zavoli Zeta N za słabe są.
 
 
psg 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 234
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2011-12-13, 17:38   

dzieki za info, zostane przy GOLD dzialał cały czas. wyjmę go przeszlifuje jak będą zadry dam nowe membrany i bedzie ok
a wtryski jakie polecasz HANA sa nowe ale 110zl szt sporo troche chociaz sie nimi zachwycają, a te Mgic JET jak myslisz?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.