Autor |
Wiadomość |
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2011-10-28, 16:53
|
|
|
Nie pokrzywiło się coś ? Może zrób fotki obecnego stanu jak to wygląda, może łatwiej będzie pomóc. |
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-10-28, 17:30
|
|
|
tak to wygląda:
nad kulą od wahacza została osłona, w środku suchy jak pieprz
[ Dodano: 2011-11-06, 18:20 ]
wahacz na miejscu z pomocą 2 lewarków i sąsiada - "naprawa' trwała 6 min :-D , w czwartek jazda na warsztat |
|
|
|
|
|
|
|
Zbych
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Zbyszek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 55 Dołączył: 19 Cze 2012 Posty: 7 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-01-22, 20:00
|
|
|
Odgrzeję trochę temat mnie się też to przytrafiło niedawno tyle że podczas jazdy <jezu> ok 50/h.
Uwalił się ten wahacz tuż za gałką tzn.gałka tak wytarła gniazdo i osłabiła materiał że na dziurach uleciało
Żeby było ciekawiej, auto było około dwa tygodnie po przeglądzie Spoko, Pan od przeglądu dostał już zjebkę
Koło wpadło w nadkole, na szczęście uszkodzenie niewielkie <okioki>
Uwaga Przed urwaniem zgrzypiało podczas kręcenia kierownicą
Oczywiście bez lawety się nie obyło
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-01-22, 20:06
|
|
|
Jakiej marki ten wahacz prosty był? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Zbych
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Zbyszek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 55 Dołączył: 19 Cze 2012 Posty: 7 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-01-22, 20:09
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Jakiej marki ten wahacz prosty był? |
Chyba Febi <lipa> ale głowy nie dam <niewiem> teraz mechanior zamontował TRW |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2014-01-22, 20:41
|
|
|
Na szarpakach przy wielowahaczu praktycznie nigdy nic nie wyjdzie. u mnie gory "nie bylo" a wyszlo to dopiero przy okazji zmiany lozyska. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Zbych
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Zbyszek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 55 Dołączył: 19 Cze 2012 Posty: 7 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-01-22, 20:53
|
|
|
dice111 napisał/a: | Na szarpakach przy wielowahaczu praktycznie nigdy nic nie wyjdzie. |
Dlatego pojechałem później na stację diagnostyczną i delikatnie znajomych chłopaków ochrzaniłem mówiąc że tam łyżką trza podważyć żeby coś sprawdzić <okioki>
Tak nawiasem nie życzę nikomu takiej awarii przy większej prędkości <jezu> auto jedzie gdzie chce <jezu> |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-01-23, 06:22
|
|
|
Miałem taką samą sytuację i tylko w A4. Niestety te wahacze dostają najbardziej po czterech literach bo napiera na nie amor i sprężyna. Skrzypienie to jest oznaka że chodzi na sucho i nie ma smaru w przegubie kulowym. Ważne by częściej niż trzeba kontrolować stan zawieszenia bo życie jest jedno. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2014-01-23, 12:51
|
|
|
Na SKP to nie wyjdzie, tym bardziej przy corocznych przegladach bo nie spotkalem jeszcze stacji na ktorej samochod by podnosili, zrzucali koła itp, a tylko tak sa w stanie sprawdzic faktyczny stan.
Dobrze, ze przy malej predkosci, bo nie zycze komus by cos sie urwalo przy 200 km/h lub wiecej |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-01-24, 01:47
|
|
|
Ooo przepraszam państwa ale w moich rodzinnych Żarach przy okazji zwyczajnego przeglądu zawsze wynaleźli mi najmniejsze luzy w zawieszeniu. Pan Henio,Gienio itp z łyżka i szarpakami robili swoje. A ja im patrzałem dokładnie na ręce i notowałem kolejne wydatki |
|
|
|
|
|
|
|
Bartul
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 69 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-01-24, 06:29
|
|
|
Zbych napisał/a: | Odgrzeję trochę temat mnie się też to przytrafiło niedawno tyle że podczas jazdy <jezu> ok 50/h.
Uwalił się ten wahacz tuż za gałką tzn.gałka tak wytarła gniazdo i osłabiła materiał że na dziurach uleciało
Żeby było ciekawiej, auto było około dwa tygodnie po przeglądzie Spoko, Pan od przeglądu dostał już zjebkę
Koło wpadło w nadkole, na szczęście uszkodzenie niewielkie <okioki>
Uwaga Obrazek Przed urwaniem zgrzypiało podczas kręcenia kierownicą Obrazek
Oczywiście bez lawety się nie obyło
|
Jakiej firmy był wahacz? |
|
|
|
|
Zbych
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Zbyszek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 55 Dołączył: 19 Cze 2012 Posty: 7 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-01-24, 22:05
|
|
|
Bartul napisał/a: | Jakiej firmy był wahacz? |
Odpowiedź 6 postów wyżej |
|
|
|
|
|
|
|
Bartul
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 69 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-01-25, 09:55
|
|
|
Zbych napisał/a: | Bartul napisał/a: | Jakiej firmy był wahacz? |
Odpowiedź 6 postów wyżej |
Ślepota |
|
|
|
|
|