Autor |
Wiadomość |
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-09-17, 08:33 [D2 ALL
] Zawieszenie gwintowane D2 H&R
|
|
|
Amortyzatory wymontowane z mojego auta A8 02 po sprowadzeniu z Niemiec, nie jeżdżone po polskich drogach. Wg dokumentacji niemieckiej używane niecałe 2 lata.
Informacje przepisane z Briefu:
Os przednia
Amortyzator 1308452-1/1
H&R V29974HA obniżenie
Oś tylna
Amortyzator 1358500-1/1
H&R V29974-2VA obniżenie
Obniżenie -30mm
I teraz pytanie ile to może być warte bo nie wiem czy jest sens to sprzedawac czy po prostu zostawic sobie jakby mi się coś odwidziało.
Do tego są jeszcze sprężyny których fotek nie zrobiłem. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-09-17, 12:00
|
|
|
Podziwiam tych którzy śmigają na codzień na gwincie - jeździłem kilkoma D2-kami z takim zawiasem i moje zglebowane i utwardzone D3 na którego twardość zdarza mi się czasem narzekać w porównaniu do tych gwintów jest wyjątkowo komfortowe ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-17, 12:36
|
|
|
Hej, kolega kupił RH za 400 lub 500zł nie pamiętam. Ja za KW dałem 1100zł tyle że moje jest z nierdzewki więc nie zardzewieje ;-) Lepiej sobie wyczyść ładnie wrzuć na półkę, a może kiedyś cię naleci na gwint to sobie założysz. |
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-09-17, 19:27
|
|
|
z jednej strony mam chęć sobie zostawić jak sobie przypomne jak fajnie siedziała buda na tym i fajnie trzymała drogi, z drugiej jednak jak sobie przypomne jakie to twarde było to mi zaraz ta ochota przechodzi. |
_________________
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2013-09-17, 20:15
|
|
|
Ara$ ja za same tylne sprężyny KW parę lat temu dostałem 500zł.Myślę że 1500-2000zł.można zaryzykować za zestaw. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-09-18, 06:42
|
|
|
sprzedaj bo po paru latach zapomnisz jak było i coś ci do głowy strzeli iii...... :-P
a jak nie będziesz miał to :-D |
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-09-20, 07:54
|
|
|
123mielony napisał/a: | Ara$ ja za same tylne sprężyny KW parę lat temu dostałem 500zł.Myślę że 1500-2000zł.można zaryzykować za zestaw. | no to widze że troche grosza można spróbować za to wziąć
[ Dodano: 2013-09-20, 08:59 ]
pepi napisał/a: | sprzedaj bo po paru latach zapomnisz jak było i coś ci do głowy strzeli iii...... :-P | tak też chyba zrobie, widzę że nie tylko ja cenie bardziej komfort |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-09-20, 20:09
|
|
|
mnie jedno zastanawia bo moja też była mega twarda
:mrgreen:
po co komu a 8 bardziej sztywne od s8 :evil: |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2013-09-20, 20:34
|
|
|
pepi napisał/a: | po co komu a 8 bardziej sztywne od s8 :evil: |
Różne zboczenia chodzą po ludziach :-D |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-09-20, 20:43
|
|
|
123mielony napisał/a: | Różne zboczenia chodzą po ludziach :-D |
Czy ty nas przypadkiem nie obrażasz?? :mrgreen: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2013-09-20, 20:51
|
|
|
FOSS napisał/a: | Czy ty nas przypadkiem nie obrażasz?? :mrgreen: |
Uderz w stół a nożyce się odezwą :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-09-20, 20:58
|
|
|
123mielony napisał/a: | FOSS napisał/a: | Czy ty nas przypadkiem nie obrażasz?? :mrgreen: |
Uderz w stół a nożyce się odezwą :mrgreen: |
Czekaj, czekaj, kiedyś się spotkamy :-P |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|