Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-07-21, 23:34
|
|
|
daro72 napisał/a: | pioter napisał/a: | Nie zgodzę się , mam LPG i temperatura jest non stop na 90 stopni |
Tak zgodzę się z tobą tylko nie każdy gazownik wpina się tak samo. Może jest tak wpięte, że tworzy jakiś krótki obieg lub zaburzenia w obiegu i tu może być problem. |
Przyłączę się do kolegi pioter...
w moich obu (S8 i exA8) jest LPG a temperatura zawsze 90 st.C
Tak jak napisałeś daro - wszystko zależy jaki gazownik to zakładał...
ale profesjonalny warsztat i odpowiednio dobrane LPG do silnika to przecież fundamentalne zasady jeżdżenia na gazie ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Miras
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: 6hp19 Quattro
Zasilanie: PB
Imię: Miras
Jeżdzę: D3
Wiek: 52 Dołączył: 26 Lip 2010 Posty: 44 Skąd: Oberschlesien
|
Wysłany: 2010-08-05, 21:07
|
|
|
Witam
Powiedzcie mi prosze ile biegów i czy wogóle ma biegi wentylator elektryczny.??? |
|
|
|
|
|
|
|
Pi-JAY
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 13 Lis 2009 Posty: 49 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-08-05, 23:56
|
|
|
Miras napisał/a: | Witam
Powiedzcie mi prosze ile biegów i czy wogóle ma biegi wentylator elektryczny.??? |
... elektryczny ma 2 biegi :peace: |
_________________ Audi A8 4.2Q
Audi 80 1.8 CC moja EX !
Audi A6 V6 2.5 TDi
Audi 100 2.5 TDI - moja EX !
http://eurowroc.com/akp/logo/logo2.jpg |
|
|
|
|
michi
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 ABZ
Wiek: 56 Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 31 Skąd: Katowice/Śląsk
|
Wysłany: 2010-08-08, 10:56
|
|
|
jeżdżę S8 4.2 D2 z LPG BRC i w największe upały miałem równo 90 stopni jeżdżąc z klima naturalnie, a mycie chłodnicy to nielekka sprawa:
1. powinno sie myć pod kątem 90 stopni do płaszczyzny chłodnicy, żeby nie pokrzywić aluminiowych lameli (wtedy nie będzie przepływu powietrza)
2. najlepiej od tyłu do przodu, bo brud dostał się od przdu i powinno się go wypchać spowrotem (nie zrobimy tego na aucie)
3. lejąc wodą na chłodnice klimy nie wymyjemy chłodncy wody, jeśli sa naprawdę brudne-zalecam demontaż, mycie na aucie wodą lub dmuchanie powietrzem to półśrodki, jasne, że pomogą o ileś %, ale problem wróci. |
_________________ jak to było? "Vorsprung durch Technik" ? |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2010-09-19, 19:02
|
|
|
Też miałem ten problem, w upał w korku jak stałem temperatura przekroczyła 100 stopni ale wymiana termostatu na nowy pomogła. |
|
|
|
|
Remonov
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Remigiusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 33 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-06-26, 12:11
|
|
|
I niestety mnie dopadlo to samo, temperatura na zew 35 i odrazu 110 na czujniku... Nie chce ryzykowac jazdy autem, laweta i do mechanka, zobaczymy co ja ukasilo |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-06-26, 13:54
|
|
|
Remonov, to jest temat o D2 |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-06-26, 14:33
|
|
|
u mnie w upale, korkach i na klimie temp. dochodzila nawet do 120°C tez myslalem, ze termostat, wisko slabe itp....ale po wymianie chlodnicy na nowa nawet przy obecnych temperaturach pow. 30°C ciaglej jezdzie po miescie w korkach oczywiscie z klima, maxymalnie strzalka sie wychylila do ok. 95°C...tak to trzyma rowno 90°C.
a tu foto z wczoraj dodam ze czujnik temperatury mam sprawny
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Remonov
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Remigiusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 33 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-06-26, 14:45
|
|
|
Racja panowie... D2 byla poprzednio moze maly sentyment |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-26, 15:24
|
|
|
Może u nie których chłodnica wygląda jak ta.
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-06-26, 15:41
|
|
|
moja była przytkana syfem, ziemią, przegnita itp...maskara, teraz po problemie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Remonov
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Remigiusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 33 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-06-26, 16:36
|
|
|
Przyjechal assistance i zabrali auto, jutro mam nadzieje bedzie cos wiadomo, i tak mialem robic rozrzad, sytuacja tylko przyspeiszyla naprawe. NajgorEj, ze temperatura tak szybko skoczyla na 110 jadac tak naprawde 60-80 w kolo komina, a dzien wczesniej klima przestala chlodzic... |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-26, 19:03
|
|
|
Koledzy większosc problemów z temperatura powoduje własnie chłodnica ktora w środku ma pełno syfu powstałego z stosowania badziewnych płynów bądź ich mieszania. Ja kiedys tam zrobiłem płukanke i odtad tylko płyny G i pomimo niesprawnego visco temperatura jak przykazał. Jedynie przez owe visco klima w korkach nie daje rady przy upale. |
|
|
|
|
Tomi313
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 05 Paź 2014 Posty: 26 Skąd: Pionki
|
Wysłany: 2016-06-29, 20:01
|
|
|
U mnie też na FIS-ie temperatura zewnętrzna 36 stopni a temperatura silnika 90. Tyle, że chłodnica nowa. Szczerze mówiąc to nawet wiska nie słyszałem, żeby chodziło spięte ma maxa |
_________________ Quattro - przewaga dzięki technice |
|
|
|
|
|
|
|
Remonov
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Remigiusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 33 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-07-14, 08:42
|
|
|
Potwierdzam, nowa chlodnica i temat zalatwiony |
|
|
|
|
|