Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB ] Wysoka temperatura na silniku w upałach !?  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-07-21, 23:34   

daro72 napisał/a:
pioter napisał/a:
Nie zgodzę się , mam LPG i temperatura jest non stop na 90 stopni

Tak zgodzę się z tobą tylko nie każdy gazownik wpina się tak samo. Może jest tak wpięte, że tworzy jakiś krótki obieg lub zaburzenia w obiegu i tu może być problem.

Przyłączę się do kolegi pioter...
w moich obu (S8 i exA8) jest LPG a temperatura zawsze 90 st.C

Tak jak napisałeś daro - wszystko zależy jaki gazownik to zakładał...
ale profesjonalny warsztat i odpowiednio dobrane LPG do silnika to przecież fundamentalne zasady jeżdżenia na gazie ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Miras 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: 6hp19 Quattro
Zasilanie: PB
Imię: Miras
Jeżdzę: D3
Wiek: 52
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 44
Skąd: Oberschlesien
Wysłany: 2010-08-05, 21:07   

Witam
Powiedzcie mi prosze ile biegów i czy wogóle ma biegi wentylator elektryczny.???
 
 
Pi-JAY 
Użytkownik



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 49
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-08-05, 23:56   

Miras napisał/a:
Witam
Powiedzcie mi prosze ile biegów i czy wogóle ma biegi wentylator elektryczny.???


... elektryczny ma 2 biegi :peace:
_________________
Audi A8 4.2Q
Audi 80 1.8 CC moja EX !
Audi A6 V6 2.5 TDi
Audi 100 2.5 TDI - moja EX !
http://eurowroc.com/akp/logo/logo2.jpg
 
 
michi 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 ABZ
Wiek: 56
Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 31
Skąd: Katowice/Śląsk
Wysłany: 2010-08-08, 10:56   

jeżdżę S8 4.2 D2 z LPG BRC i w największe upały miałem równo 90 stopni jeżdżąc z klima naturalnie, a mycie chłodnicy to nielekka sprawa:

1. powinno sie myć pod kątem 90 stopni do płaszczyzny chłodnicy, żeby nie pokrzywić aluminiowych lameli (wtedy nie będzie przepływu powietrza)

2. najlepiej od tyłu do przodu, bo brud dostał się od przdu i powinno się go wypchać spowrotem (nie zrobimy tego na aucie)

3. lejąc wodą na chłodnice klimy nie wymyjemy chłodncy wody, jeśli sa naprawdę brudne-zalecam demontaż, mycie na aucie wodą lub dmuchanie powietrzem to półśrodki, jasne, że pomogą o ileś %, ale problem wróci.
_________________
jak to było? "Vorsprung durch Technik" ?
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2010-09-19, 19:02   

Też miałem ten problem, w upał w korku jak stałem temperatura przekroczyła 100 stopni ale wymiana termostatu na nowy pomogła.
 
 
Remonov 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Remigiusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 33
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-06-26, 12:11   

I niestety mnie dopadlo to samo, temperatura na zew 35 i odrazu 110 na czujniku... Nie chce ryzykowac jazdy autem, laweta i do mechanka, zobaczymy co ja ukasilo
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-06-26, 13:54   

Remonov, to jest temat o D2
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-06-26, 14:33   

u mnie w upale, korkach i na klimie temp. dochodzila nawet do 120°C <boisie> tez myslalem, ze termostat, wisko slabe itp....ale po wymianie chlodnicy na nowa nawet przy obecnych temperaturach pow. 30°C ciaglej jezdzie po miescie w korkach oczywiscie z klima, maxymalnie strzalka sie wychylila do ok. 95°C...tak to trzyma rowno 90°C.

a tu foto z wczoraj :) dodam ze czujnik temperatury mam sprawny :D

_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Remonov 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Remigiusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 33
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-06-26, 14:45   

Racja panowie... D2 byla poprzednio :) moze maly sentyment <bezradny>
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-26, 15:24   

Może u nie których chłodnica wygląda jak ta.




 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-06-26, 15:41   

moja była przytkana syfem, ziemią, przegnita itp...maskara, teraz po problemie
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Remonov 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Remigiusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 33
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-06-26, 16:36   

Przyjechal assistance i zabrali auto, jutro mam nadzieje bedzie cos wiadomo, i tak mialem robic rozrzad, sytuacja tylko przyspeiszyla naprawe. NajgorEj, ze temperatura tak szybko skoczyla na 110 jadac tak naprawde 60-80 w kolo komina, a dzien wczesniej klima przestala chlodzic...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-26, 19:03   

Koledzy większosc problemów z temperatura powoduje własnie chłodnica ktora w środku ma pełno syfu powstałego z stosowania badziewnych płynów bądź ich mieszania. Ja kiedys tam zrobiłem płukanke i odtad tylko płyny G i pomimo niesprawnego visco temperatura jak przykazał. Jedynie przez owe visco klima w korkach nie daje rady przy upale.
 
 
Tomi313 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 26
Skąd: Pionki
Wysłany: 2016-06-29, 20:01   

U mnie też na FIS-ie temperatura zewnętrzna 36 stopni a temperatura silnika 90. Tyle, że chłodnica nowa. Szczerze mówiąc to nawet wiska nie słyszałem, żeby chodziło spięte ma maxa :)
_________________
Quattro - przewaga dzięki technice
 
 
Remonov 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Remigiusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 33
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-07-14, 08:42   

Potwierdzam, nowa chlodnica i temat zalatwiony :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.