Autor |
Wiadomość |
mlody91
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 202 Skąd: LBN
|
Wysłany: 2011-10-04, 19:56
|
|
|
a mogłby mi ktos napisac jak dokladnie to zrobic?? bo szczerze mówiąc to nie za wiele mi powiedziałeś;] ale dzieki za zainteresowanie;] |
_________________ Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił... |
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-10-04, 20:23
|
|
|
mlody91 napisał/a: | a mogłby mi ktos napisac jak dokladnie to zrobic?? bo szczerze mówiąc to nie za wiele mi powiedziałeś;] ale dzieki za zainteresowanie;] |
Na WYŁĄCZONYM zapłonie naciśnij i trzymaj guzik przełączający z PB na LPG i przekręć kluczyk,powinna się zaświecić kontrolka,że już jest na LPG,puść guzik i odpalaj.
W/w procedura działa u mnie,może masz tak samo,spróbuj. |
|
|
|
|
|
|
|
mlody91
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 202 Skąd: LBN
|
Wysłany: 2011-10-04, 20:32
|
|
|
u mnie niestety nie działa taki sposob... |
_________________ Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił... |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-10-04, 20:33
|
|
|
nie kazdą lpg adpalisz w trybie awaryjnym. To ze masz butle walca jest sporym problemem w tych autach. Jesli paliwo nie dochodzi do wtryskow i jestes tego pewien to padla pompa. Sprawdz w ogole czy jest iskra na swiecy przy tym wszystkim, jesli nie ma to czujnik walu padl a jesli jest to jedz do gazownikow na wyjecie butli, wrzuc inna pompe i po temacie. |
|
|
|
|
|
|
|
oma142
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 38 Dołączył: 11 Sty 2010 Posty: 45 Skąd: strzelin
|
Wysłany: 2011-10-09, 19:28
|
|
|
kurde widze temat naszych pomp paliwa sie nie konczy ciagle jest cos nie tak jak nalezy
:-( |
_________________ audi bogiem... a8 nałogiem... |
|
|
|
|
mlody91
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 202 Skąd: LBN
|
Wysłany: 2011-10-09, 21:58
|
|
|
Witam ponownie:-) drodzy posiadacze a8, a wiec tak, zdiagnozowalem ze to pompa paliwa, lecz po jej wyciagnieciu okzazalo sie ze nie ma na niej zadnego oznaczenia poniewaz byla juz wyciagana I obudowa jej jest dosc porysowana. tylko jednen maly napis vdo na plastiku , pytalem sie w sklepie I gosc powiedzial mi ze musze mu dac numer, skad ja mam wiedziec jaki on jest, za razem skad mam widziec jaka idzie pompa do. mojej a8?? 2.8 30v 193km, rok 1997. moglby ktos kto juz wymienial badz zna sie na tej przypadlosci podpowiedziec jaka pompa bedzie dobra? myslalem o jakims zamienniku do 250zl. :-) dzieki z gory :-) |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-10-09, 22:06
|
|
|
mlody91 napisał/a: | ...musze mu dac numer, skad ja mam wiedziec jaki on jest, za razem skad mam widziec jaka idzie pompa do. mojej a8?? 2.8 30v 193km, rok 1997. ... |
4D0 906 091
4D0 906 091C |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
mlody91
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 202 Skąd: LBN
|
Wysłany: 2011-10-12, 10:29
|
|
|
a wiec tak kupilem pompe, zamiennik, jest taka sama(z wyglądu)tylko nie ma tego dzyndzelka na dole.. Wszystko wymienione, niestety auto odpala pochodzi 15 sekund i gasnie, tak jakby do tego kosza w ktorym jest pompka nie dochodzilo paliwo... i drugie, jak mozna zamontowac tą pompke tak jak byla skoro nic nie widac, wszystko na oślep trzeba robić?! |
|
|
|
|
|
|
|
dzidzia
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 160 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2011-10-12, 10:59
|
|
|
zorganizuj sobie zgrabne lusterko lub taki wziernik kamere jak w tyłek sie wkłada :mrgreen:
odkrec klapke z lewej strony bagaznika tam gdzie pływak wyjmij pływak wsadz lusterko i bedziesz widział czy trafiasz w ten przelewowy dynks koszem
ewentualnie jak nie masz lusterka ani kamery to wsać pompe na czuja odpal auto i patrz przez otwór pływaka czy paliwo jest przepompowywane miedzy lewym a prawym zbiornikiem bedzie to widać
druga sprawa dobrze by było zebyś zalał kosz benzyną po zamontowaniu go, auto ci gaśnie po 15 sek poniewaz nie ma beny w koszu! a pompa nie jest w stanie ogarnąc napełnienia kosza bo po odpaleniu silnik na ssaniu za duzo złopie i pompa nie wyrabia nadoić do kosza i do silnika to tak w skrócie |
_________________ quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!
http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571 |
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-10-12, 13:05
|
|
|
mlody91 napisał/a: | ...tylko nie ma tego dzyndzelka na dole... |
Zaraz,zaraz dobrze rozumiem,kupiłeś pompę bez tego : |
|
|
|
|
|
|
|
mlody91
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 202 Skąd: LBN
|
Wysłany: 2011-10-12, 13:12
|
|
|
Tak, dokladnie. |
_________________ Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił... |
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-10-12, 13:21
|
|
|
mlody91 napisał/a: | Tak, dokladnie. |
No comments,w innym wątku wyczytałem,że na dodatek kupiłeś pompę firmy HART
Bez urazy,ale musiałeś nieźle zaleźć za skórę tym,którzy ci to wcisnęli |
|
|
|
|
|
|
|
mlody91
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 202 Skąd: LBN
|
Wysłany: 2011-10-12, 13:36
|
|
|
kupilem ja u znajomego w sklepie.
a to forum ma chyba za zadanie poniekad pomoc a nie sluzyc do nabiajania sie z innych, wiec jak masz tak pisac to nie trac mojego czasu..
moglby ktos wypowiedziec sie na temat do czego sluzy ten "dzyndzelek" ?? |
|
|
|
|
|