Autor |
Wiadomość |
klon_84 [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-04-19, 08:13 [D2 94 4.2PB
] Za małe obroty
|
|
|
witam koledzy mam problem z a8 4.2quattro mam za male obroty na p ale chodzi rowno jak wrzuce na r obroty jeszcze bardziej spadaja ze czasem nawet zgasnie i tak przez sekunde dwie potem sie podnosza ale i tak sa za male jeszcze mniejsze niz na p, zas na d czyli drive to tez wg mnie za slabe czasem nawet ok 600obr co moze byc przyczyna moze skrzynia??? w czasie jazdy nie szarpie a moze co innego naprawde nie wiem |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-04-19, 09:49
|
|
|
klon_84 napisał/a: | na d czyli drive to tez wg mnie za slabe czasem nawet ok 600obr |
U mnie jest podobnie , tylko autko nie gaśnie , jak autko zejdzie ze ssania to obroty mam w granicach 600 na "D" , a jak wrzucę na "P" lub na "N" są w granicach 650obr/min (z tego co wag pokazuje) tak że chyba to normalne obroty no chyba że u mnie jest też coś nie tak ;-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-04-19, 14:45
|
|
|
ja na D mam gdzies w granicy 450-500 i bladego pojecia niemam o co chodzi :?: wkurza mnie to troche bo ciężej kierownica chodzi |
_________________
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-04-19, 15:11
|
|
|
a nie ciągnie wtedy mocno do przodu? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
endrius233
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 64 Skąd: Zabierzów
|
Wysłany: 2012-04-19, 16:46
|
|
|
Witam, spróbuj na początek wyczyścić przepustnice. |
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2012-04-19, 17:48
|
|
|
W ostateczności mozna podnieść obroty biegu jałowego w granicach jakie przewiduje producent, w A8 4.2 można dość dobrze dobrac odpowiednie obroty. |
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-04-19, 18:59
|
|
|
nie ciągnie do przodu
jak wyczyścić przepustnice?
jak podnieść obroty? |
_________________
|
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2012-04-19, 19:46
|
|
|
Masa napisał/a: | nie ciągnie do przodu
jak wyczyścić przepustnice?
jak podnieść obroty? |
Demontujesz przepustnice i czyścić ją mechanicznie, mozesz użyć beznyny ekstrakcyjnej.
Obroty można podnieść kompem. |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-04-19, 20:56
|
|
|
Po wyczyszczeniu warto jeszcze zrobić adaptację. W żony Mercedesie miałem podobne problemy. Po wyczyszczeniu przepustnicy trzyma równo obroty i już nigdy nie zdażyła się sytuacja, że przy dojeżdżaniu do skrzyżowania auto gasło (a przed wyczyszczeniem dosyć często) |
|
|
|
|
klon_84 [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-04-20, 07:48
|
|
|
shaqal napisał/a: | Masa napisał/a: | nie ciągnie do przodu
jak wyczyścić przepustnice?
jak podnieść obroty? |
Demontujesz przepustnice i czyścić ją mechanicznie, mozesz użyć beznyny ekstrakcyjnej.
Obroty można podnieść kompem. |
to ten cala obudowe filtra powietrza moze wyczyscic i odrazu przepustnice? |
|
|
|
|
|
|
|
jaano
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 84 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2012-04-20, 14:36
|
|
|
ja bym przegladnal wszystko na dolocie od filtra (moze zapchany) + ew. jakies lewe powietrze (szczelnosc układu dolotowego i rurek podciśnienia - miałem u mnie pęknięta rurkę "Y" od podciśnienia kolo przepustnicy po prawej i były jakieś problemy nierówną pracą akurat - fachowiec od razu usłyszał syczenie lewego powietrza, ja nie zwróciłem uwagi.. do tego przepustnice też warto przeczyścić ale mogą być też problemy - bo teraz nieszczelności np od wytarcia części metalowych mogą być "uszczelnione" syfem a po przeczyszczeniu może okazać się ze są i zaś lewe powietrze się dostaje i może być koniecznośc wymiany przepustnicy - jest ryzyko (wg mojego mechanika)..
pzdr
acha można spróbować zrobić adaptację przepustnicy, może był aku odłączony dłużej? |
_________________
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-04-20, 18:59
|
|
|
Zbyt male obroty moga byc powodem ubogiej mieszanki ale najpierw mozna sprawdzic czy obr pokrywaja sie z obr na vagu oby wykluczyc przeklamanie obrotomierza. Zuzyte uszczelniacze zaworowe tez daja objawy niskich obrotow |
_________________ moje EX- e65 4.4, jest kolejne e65 w kolorze srebra
|
|
|
|
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2012-04-20, 20:30
|
|
|
Widze że jesteś z Gdańska, jak chcesz to mozesz do mnie podjechac na kompa, może uda sie cos wymyśleć. |
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-04-23, 17:31
|
|
|
paulo79 napisał/a: | Zbyt male obroty moga byc powodem ubogiej mieszanki ale najpierw mozna sprawdzic czy obr pokrywaja sie z obr na vagu oby wykluczyc przeklamanie obrotomierza. Zuzyte uszczelniacze zaworowe tez daja objawy niskich obrotow |
i to bedzie chyba przyczyna u mnie bo troszke tego oleju bierze i jak zapalam zimny to dymek tez popuści ale na jesien to zrobie wymienie wszystkie |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2014-08-24, 16:50
|
|
|
Nie mogę znaleźć jak podnieść obroty przy pomocy VAG. Pomoże ktoś jak to zrobić? |
|
|
|
|
|