Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 3.7PB/LPG ] Ciężko pali gdy jest zimno  
Autor Wiadomość
Hermann 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptonic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tom
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 5
Skąd: dolnyśląsk
Wysłany: 2012-11-04, 08:38   

Ja już parę razy się przekonałem że podjechanie do serwisu VW/Audi,podłączenie i porządne zdiagnozowanie usterki wychodzi taniej niż jeżdżenie po warsztatach lub "gdybanie" i nie przespane noce.

PS.Są oczywiście profesjonaliści którzy nie koniecznie muszą pracować w VW/AUDI
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-11-04, 10:52   

Hermann napisał/a:
Ja już parę razy się przekonałem że podjechanie do serwisu VW/Audi,podłączenie i porządne zdiagnozowanie usterki wychodzi taniej niż jeżdżenie po warsztatach lub "gdybanie" i nie przespane noce.

A ja powiem tak , po co wydawać na serwis , skoro można kupić samemu Vaga i samemu w każdej chwili zdiagnozować auto ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Hermann 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptonic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tom
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 5
Skąd: dolnyśląsk
Wysłany: 2012-11-04, 13:20   

mdamian napisał/a:
.... można kupić samemu Vaga i samemu w każdej chwili zdiagnozować auto ;-)
Ależ oczywiście że można tyle że trzeba mieć jeszcze o tym pojęcie. :peace:

PS.Samemu można wszystko.Tyle że najlepsze jest jak szukamy auta i pytamy czy było serwisowane to odpowiedź brzmi zazwyczaj TAK TAK OCZYWIŚCIE JA SAM.Ale to tylko tak dla żartu ;-)
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-11-04, 17:50   

Hermann, chodzi mi o to że Vagiem możesz zawsze samemu sprawdzić , po co płacić w serwisie 100 czy 150 zł za wykasowanie błędów i stwierdzenie co boli twoje autko . Naprawić zawsze można u kogoś w zakładzie (jak ktoś nie ma warunków) , albo samemu .
Powiedz mi ile samochodów 10letnich czy nawet 5 letnich u nas w kraju jest serwisowanych w serwisach ASO ??
5% ze wszystkich aut z danego rocznika ??
Masz swoje autko też serwisowane tylko w ASO ?? Jakie koszta tak z ciekawości ??
Wiem że temat był już poruszany , ale ciekawi mnie ile coś takiego kosztuje u złodziei w serwisie .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Hermann 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptonic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tom
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 5
Skąd: dolnyśląsk
Wysłany: 2012-11-04, 22:10   

mdamian napisał/a:
Masz swoje autko też serwisowane tylko w ASO ?? Jakie koszta tak z ciekawości ??
Wiem że temat był już poruszany , ale ciekawi mnie ile coś takiego kosztuje u złodziei w serwisie .
np.ostatnio wymieniałem włącznik tempomatu bo coś świrował 230€ z wymianą na nowy.Tarcze przednie plus klocki 560€ z wymianą.Jakie auto takie ceny i tyle.Nie wiem czy złodzieje ale ludzie i ludziska są wszędzie.Ale za to rysa na tylnym zderzaku nie z mojej winy to już grubo, bo wycenili na 1150€ i ubezpieczalnia musiała wypłacić.


ps.ostatni raz robię OT proszę wyciąć i przenieść tam gdzie trzeba.
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-03-25, 07:54   

Sprawdź regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej , ja tak miałem . Wszystko zależne było od temp. jak auto było zimne to odpaliło i zaraz zgasło i trzeba było kręcić z 4 sek. a jak ciepły to palił od razu . Im bardziej uszkodzony tym intensywniejsze mogą być problemy .
 
 
dariuszmuzyka 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 119
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2015-01-01, 11:51   

Problem rozwiązany, powodem złego odpalania było jednal złe zestrojenie instalacji lpg, po wykasowaniu map bęzyny które sie rozstrajały podszas pracy na lpg wszystko wraca do normy :)
 
 
PATRYKC 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 12 Paź 2018
Posty: 4
Skąd: Pępowo
Wysłany: 2018-10-12, 10:18   

Witam,
mam trochę inny problem bo u siebie w D2 z 1999 r silnik 3,7 PB/LPG nie mogę dziada odpalić za pierwszym razem. Problem pojawia się zazwyczaj rano, po nocnym postoju. Odpala za 3-5 tym razem. Jak kręcę to rusza jakby na kilka cylindrów, kuleje i zdycha. Jeżeli do tego dotknę pedał gazu to jakby się zalewał. Po kolejnych razach bez dotykania gazu jakby lepiej aż zaskoczy. Sprawdzone błędy - brak. Ciśnienie na pompie przy listwie ok...nie wiem co może to być. Macie pomysł?
<bezradny>
_________________
PatrykC
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2018-10-12, 10:40   

Uszkodzony reduktor od LPG - wymień lub napraw i problemu nie bedzie
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
PATRYKC 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 12 Paź 2018
Posty: 4
Skąd: Pępowo
Wysłany: 2018-10-14, 09:25   

michalwruszak napisał/a:
Uszkodzony reduktor od LPG - wymień lub napraw i problemu nie bedzie


Próbowałem już jechać z zakręconym gazem i odlaczonym LPG i nic się nie zmieniło...gazownictwo oczywiście twierdzi że od strony LPG jest wszystko ok...
Tak czy inaczej pojadę do gościa i niech robi bo LPG jeszcze na gwarancji. Dzięki za info
_________________
PatrykC
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2018-10-14, 10:10   

Ja ostatnio też borykałem się z tym problemem, po wykluczeniu lpg stwierdziłem, że zajrzę do pompy paliwa




Pompa w moim przypadku była nowa założona. Wszystko chodziło do czasu.
Po pewnym czasie zaczęły się problemy z porannym odpalaniem.
Wykluczyłem lpg, zalewanie paliwem, rozjechane mapy, brak błędów, lewizne na dolocie, przepływomierz, regulator ciśnienia paliwa,przekaźnik pompy itp.

Najprawdopodobniej zapowietrzał się układ paliwowy i z tego powodu były u mnie problemy z porannym odpalaniem. Paliwo schodziło z kosza.
Po rozebraniu wszystkiego czepiłem się tej uszczelki



Ona uszczelnia oba kosze. W tym właśnie miejscu paliwo przelewa się z zawieszonego kosza do tego w którym jest pompa paliwa.
Uwaga podczas montażu pompy by dobrze osadzić ją w wkładzie oraz by dobrze osadzić wkład w koszu.
Jeśli pompa nie będzie dobrze osadzona, nastąpi brak przelewu między komorami co będzie skutkowało zatarciem pompy.

Natomiast jeśli wkład nie trafi w swoje miejsce pompa będzie 2cm wyżej w koszu i może to powodować problem z odpalaniem jeśli w/w uszczelka jest nieszczelna.

Uszczelkę można oczywiście wymienić, ale, że jesteśmy Januszami w swojej klasie, wyjąłem tulejkę metalową która dystansuje skręcenie koszy i ją troszkę przeszlifowałem.
Poskładałem wszystko, skręciłem jak należy, założyłem wszędzie takie opaski

I auto pali, chodzi i jeździ.



_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-10-14, 17:20   

to widze że w twoim przypadku ta uszczelka broiła, też musze sie wziąść za wymiane pompy, pompa leży , komplet uszczelek też tylko odwagi brak <boisie>
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2018-10-14, 17:26   

pb41ns napisał/a:
tylko odwagi brak <boisie>


Nie jest to nic trudnego, największy problem, może nie problem ale strach jest przy wkładaniu ją w miejsce. Grunt to opanowanie i spokój. Ja u siebie ją wyciągałem jednego dnia 5x :D bo pośpiech robił swoje.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
PATRYKC 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 12 Paź 2018
Posty: 4
Skąd: Pępowo
Wysłany: 2018-10-15, 14:28   

Ja oddaję w tym tygodniu auto do gazownika. Później będę wiedział czy doszli do ładu. Ze względu na to, że ciśnienie paliwa jest u mnie ok to...
Tym czasem mam na sprzedaż kpl regeneracyjny do pompy paliwa jakby ktoś chciał. Koszt 600 zł
numer 4D0298133C
_________________
PatrykC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.