Autor |
Wiadomość |
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-10-14, 17:48
|
|
|
I ja mam problem z porannym odpalaniem, narazie zalałem do pełna i jest OK, się troszkę boję tego rozbierania, pompa wygląda jakby nigdy nie była rozbierana wszystko oznaczone białą farbą. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
klesk1986
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 38 Skąd: Kluczbork / Olesno
|
Wysłany: 2011-10-14, 18:26
|
|
|
U siebie też mam problem z pompą - mianowicie wytarł się całkiem komutator na wirniku. Zgodnie z instrukcją oprócz pompy będę wymieniał również komplet uszczelek (w serwisie 360 zł + dodatkowo brałem komplet od strony czujnika 60 zł), czego widzę, że inni nie robią. Jak już zapewne wiecie bak w A8 jest dość zaawansowaną "machiną" i myślę, że to właśnie nieszczelności są powodem niedomagania kolejnych pomp paliwa.
Jutro przystąpię do akcji i w niedługim czasie dam znać czy tak jak większość będę musiał jeździć z połową baku - czy też normalnie. Pompa będzie zakładana nowa firmy VDO (490 zł). |
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-10-19, 14:59
|
|
|
Mam prośbę.
Może ktoś z was kojarzy czy na tej długiej śrubie,którą skręcamy cały kosz z pompą jest jakaś uszczelka w tym miejscu
Już tą cholerną pompę rozkręcałem tyle razy,że nie jestem pewien może gdzieś ją zgubiłem.
Na tym zdjęciu widać,że zostaje tam jakieś 3mm luzu więc chyba coś tam powinno być :?:
|
|
|
|
|
|
|
|
klesk1986
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 38 Skąd: Kluczbork / Olesno
|
Wysłany: 2011-10-19, 15:16
|
|
|
Witam,
ja w ostatnią sobotę zmieniałem pompę wraz z kompletem uszczelek i na tej długiej śrubie nie było uszczelki. Co zresztą jej założenie bez wyciągniętego kosza byłoby trudne. Dodatkowo w komplecie uszczelek z serwisu nie przewidzieli tej uszczelki do wymiany, tak więc kolejny raz utwierdzam się w przekonaniu, że tam jej być nie powinno. |
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-10-19, 19:04
|
|
|
no widzisz klesk1986, chciałbym ci przytaknąć,ale może nie zwróciłeś na to uwagi,ja już kolejny raz to rozbierałem i dopiero teraz to zauważyłem.
Najlepiej gdyby potwierdził to ktoś,kto akurat ma na wierzchu tą śrubę.
W końcu kilku klubowiczów przerabia akurat temat z pompą :mrgreen:
Nie chciałbym tego rozbierać kolejny raz bo zapomniałem o jakiejś uszczelce czy mini dystansie :-/ |
|
|
|
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2011-10-19, 19:34
|
|
|
w odpowiedzi na wezwanie kolegi ;-)
ja troche tych baków juz rozebrałem i w żadnym w tym miejscu nie było uszczelki
tej szpary 3mm o której piszesz nie bedzie po zamontowaniu kosza do baku,gdyż sruba o której mowa ma za zadanie scisnac kosz z ta dolna czescia która zostaje na dnie baku |
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-10-19, 19:42
|
|
|
no i ok,dzięki Tomek,oczywiście tobie klesk1986, również.
Można w końcu na spokojnie skladać ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
oma142
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 38 Dołączył: 11 Sty 2010 Posty: 45 Skąd: strzelin
|
Wysłany: 2011-10-21, 20:34
|
|
|
nie ma napewno... |
_________________ audi bogiem... a8 nałogiem... |
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-10-22, 03:37
|
|
|
oma142 napisał/a: | nie ma napewno... |
ok,dzięki ;-) jeszcze nie złożyłem więc informacja jak najbardziej przydatna.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
klesk1986
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 38 Skąd: Kluczbork / Olesno
|
Wysłany: 2011-11-04, 22:52
|
|
|
Zgodnie z zapowiedzią piszę o efektach wymiany pompy paliwa w swojej ślicznotce. Póki co zjeździłem 3 baki paliwa prawie do końca i ani razu nie miałem problemu z odpaleniem
Tak więc jak już pisałem - wg mnie podstawą PRAWIDŁOWEJ wymiany pompy paliwa w A8 (oprócz założenia oryginału pompy:)) jest po prostu montaż nowych uszczelek. Koszt niemały (wspomniane 400 zł), ale spokój później bezcenny. |
|
|
|
|
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2011-11-04, 23:07
|
|
|
klesk1986 napisał/a: | Zgodnie z zapowiedzią piszę o efektach wymiany pompy paliwa w swojej ślicznotce. Póki co zjeździłem 3 baki paliwa prawie do końca i ani razu nie miałem problemu z odpaleniem
Tak więc jak już pisałem - wg mnie podstawą PRAWIDŁOWEJ wymiany pompy paliwa w A8 (oprócz założenia oryginału pompy:)) jest po prostu montaż nowych uszczelek. Koszt niemały (wspomniane 400 zł), ale spokój później bezcenny. |
ale to jest oczywiste.kto wymienia pompe paliwa bez nowych uszczelek :-D |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
klesk1986
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 38 Skąd: Kluczbork / Olesno
|
Wysłany: 2011-11-06, 09:20
|
|
|
PEPOL D2 napisał/a: |
ale to jest oczywiste.kto wymienia pompe paliwa bez nowych uszczelek :-D |
Patrząc na problemy ludzi po wymianie pompy paliwa to naprawdę wielu próbuje zaoszczędzić. |
|
|
|
|
oma142
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 38 Dołączył: 11 Sty 2010 Posty: 45 Skąd: strzelin
|
Wysłany: 2011-11-06, 12:53
|
|
|
ja osobiscie nic nie zmieniałem uszczelek bo były w dobrym stanie poprostu trzeba kupic dobra pompe z dzyndzelkiem i dobrze złozyc i musi działac....pozdro |
_________________ audi bogiem... a8 nałogiem... |
|
|
|
|
|
|
|
|