Autor |
Wiadomość |
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-03-14, 18:49
|
|
|
Byschyek napisał/a: | nie mogę się dostać do bagażnika |
próbowałeś jakoś podłączyć się drugim akumulatorem żeby doprowadzić prą do instalacji ??
Pisałem tobie jak to zrobić , kolega tomek87g, też pisał jak możesz się podłączyć do samochodu żeby podać prą i otworzyć auto , to jest 5 minut zabawy i jest otwarty , wyciągasz baterie i do ładowania ;-)
Ponieważ wkładka się tobie zastała (zardzewiała) i nie możesz z klucza otworzyć , ale z pilota wcześniej otwierałeś auto to się bagażnik otwierał ;-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
jdz1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 164 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2012-03-16, 12:30
|
|
|
Wracając do tematu płynu chłodzącego to sprawdziłbym jeszcze wisko. Miałem identyczną sytuację w BMW 528. Ciecz chłodząca łapała tempertaturę, silnik się grzał nawet na postoju, wywalało ciecz ze zbiorniczka wyrównawczego. Okazało się że wisko padło. Wymieniłem wisko i po sprawie. |
|
|
|
|
|
|
|
stomi
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8, A4
Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 26 Skąd: BP
|
Wysłany: 2012-03-23, 12:30
|
|
|
U mnie właśnie wiskoza była lipna i się silnik grzał, po wymianie jak ręką odjął. Jeszcze pompę wody brałbym pod uwagę. |
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-03-24, 09:03
|
|
|
Ale kolega pisze że bardzo szybko mu sie auto grzeje więc visko odpada, jak by sie tylko w upalne dni w korkach gotowało to można obserwować visco.
A tak to jak wyżej piszą niech zacznie od termostatu, tanie i nie trzeba fachowców którzy liczą krocie jak usłyszą że A8 do roboty.
[ Dodano: 2012-03-24, 09:05 ]
A co do prądu, to tak samo jak wyżej, albo wtyczka do zapalniczki samochodowej taka jak np przy radiu CB albo w skrzynke z bezpiecznikami sie wpiąć. |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
Byschyek
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 9 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-03-28, 17:07
|
|
|
Problem z prądem rozwiązany. Nie wiem czemu ale aku był totalnie padnięty ale jest już ok. Wymieniłem termostat ale nic to nie dało. Po odpaleniu silnika złapał temp. 90 stopni i tak ją utrzymywał już myślałem że sprawa załatwiona ale jak dodałem kilka razy gazu to przekroczył 90 i na wolnych obrotach temperatura rosła więc go wyłączyłem. Co może być tego przyczyną? Zapowietrzony układ chłodzenia? Pompa? Uszczelka pod głowicą? |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-03-28, 17:53
|
|
|
hmm , weź go rozgrzej i zobaczy czy wentylator na wiskozie (nie elektryczny) jeśli temperatura przekroczy 95 stopni i się nie włączy to zgaś samochód , przytrzymaj wentylator lekko i druga osoba niech odpali auto, jeśli wyszarpnie tobie przy tej temperaturze wentylator z ręki ( palców) to znaczy że wiskoza oki , jeśli będzie luźno się obracać to obstawiam na wiskozę ;-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2012-03-28, 18:26
|
|
|
Chłodnica nie jest przytkana ? Może trzeba przepłukać . Mi dzisiaj wentylator elektryczny wysiadł , w korku temperatura szła pomału do góry ale na szczęście byłem prawie pod domem i nie zdążył się silnik za mocno nagrzać . Pół godziny roboty i sto kilkadziesiąt złotych - wentylator nowy i jest spokój . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-03-28, 20:11
|
|
|
sprawdz ten korek od zbiornika wyrównawczego a najlepiej kup nowy |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-03-28, 20:55
|
|
|
jak plyn wylewa sie przez korek zbiorniczka to raczej bedzie uszczelka pod głowica... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
jdz1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 164 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2012-03-29, 06:02
|
|
|
Sprawdź wisko. |
|
|
|
|
|
|
|
Byschyek
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 9 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-03-29, 20:15
|
|
|
sprawdziłem poziom oleju i... No właśnie wykracza poza skalę a był niemal idealnie w połowie skali... Chyba czeka mnie spory wydatek :-/ |
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2012-03-29, 20:44
|
|
|
jeśli już będzie pewne ze to uszczelka pod głowicą
to proponuje zrobić od razu obie
żeby taniej nie wyszło na koniec drożej ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
scooby
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 20 Paź 2011 Posty: 26 Skąd: Łapy
|
Wysłany: 2012-05-10, 16:01
|
|
|
witam wszystkich w temacie , umnie jest taki problem, w czasie jazdy temperatura 90 a jak tylko chwile postoje to rośnie, najgorsze są korki bo wtedy to już mi sie gotuje , raz nawet wskoczyła temperatura na 120 stopni, dzis wymieniłem termostat i dalej to samo, niewiem dlaczego ten mniejszy wentylator nawet nie ruszy, , mysle ze powienien sie właśnie włączać jak ten większy nie wyrabia , jak zwiekszam obroty i przytrzymam na gazie to widze jak temperatura spada, chłodnica na przeciw tego większego co sie kręci jest zimna, a na przeciw tego wentylatora który stoi w miejscu gorąca , co robic dalej ???? POMOCY !!!!! |
_________________ scooby |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2012-05-10, 19:02
|
|
|
Podłącz oddzielnie prąd do wentylatora i zobacz czy działa . Stawiam na wentylator elektryczny że jest do wymiany . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|