Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 3.7PB/LPG ] Silnik się gotuje... termostat??  
Autor Wiadomość
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-03-14, 18:49   

Byschyek napisał/a:
nie mogę się dostać do bagażnika

próbowałeś jakoś podłączyć się drugim akumulatorem żeby doprowadzić prą do instalacji ??
Pisałem tobie jak to zrobić , kolega tomek87g, też pisał jak możesz się podłączyć do samochodu żeby podać prą i otworzyć auto , to jest 5 minut zabawy i jest otwarty , wyciągasz baterie i do ładowania ;-)
Ponieważ wkładka się tobie zastała (zardzewiała) i nie możesz z klucza otworzyć , ale z pilota wcześniej otwierałeś auto to się bagażnik otwierał ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
jdz1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 164
Skąd: Białystok
Wysłany: 2012-03-16, 12:30   

Wracając do tematu płynu chłodzącego to sprawdziłbym jeszcze wisko. Miałem identyczną sytuację w BMW 528. Ciecz chłodząca łapała tempertaturę, silnik się grzał nawet na postoju, wywalało ciecz ze zbiorniczka wyrównawczego. Okazało się że wisko padło. Wymieniłem wisko i po sprawie.
 
 
stomi 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8, A4
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 26
Skąd: BP
Wysłany: 2012-03-23, 12:30   

U mnie właśnie wiskoza była lipna i się silnik grzał, po wymianie jak ręką odjął. Jeszcze pompę wody brałbym pod uwagę.
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-03-24, 09:03   

Ale kolega pisze że bardzo szybko mu sie auto grzeje więc visko odpada, jak by sie tylko w upalne dni w korkach gotowało to można obserwować visco.
A tak to jak wyżej piszą niech zacznie od termostatu, tanie i nie trzeba fachowców którzy liczą krocie jak usłyszą że A8 do roboty.

[ Dodano: 2012-03-24, 09:05 ]
A co do prądu, to tak samo jak wyżej, albo wtyczka do zapalniczki samochodowej taka jak np przy radiu CB albo w skrzynke z bezpiecznikami sie wpiąć.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
Byschyek 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-28, 18:07   

Problem z prądem rozwiązany. Nie wiem czemu ale aku był totalnie padnięty ale jest już ok. Wymieniłem termostat ale nic to nie dało. Po odpaleniu silnika złapał temp. 90 stopni i tak ją utrzymywał już myślałem że sprawa załatwiona ale jak dodałem kilka razy gazu to przekroczył 90 i na wolnych obrotach temperatura rosła więc go wyłączyłem. Co może być tego przyczyną? Zapowietrzony układ chłodzenia? Pompa? Uszczelka pod głowicą?
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-03-28, 18:53   

hmm , weź go rozgrzej i zobaczy czy wentylator na wiskozie (nie elektryczny) jeśli temperatura przekroczy 95 stopni i się nie włączy to zgaś samochód , przytrzymaj wentylator lekko i druga osoba niech odpali auto, jeśli wyszarpnie tobie przy tej temperaturze wentylator z ręki ( palców) to znaczy że wiskoza oki , jeśli będzie luźno się obracać to obstawiam na wiskozę ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-03-28, 19:26   

Chłodnica nie jest przytkana ? Może trzeba przepłukać . Mi dzisiaj wentylator elektryczny wysiadł , w korku temperatura szła pomału do góry ale na szczęście byłem prawie pod domem i nie zdążył się silnik za mocno nagrzać . Pół godziny roboty i sto kilkadziesiąt złotych - wentylator nowy i jest spokój .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-03-28, 21:11   

sprawdz ten korek od zbiornika wyrównawczego a najlepiej kup nowy
_________________

 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-03-28, 21:55   

jak plyn wylewa sie przez korek zbiorniczka to raczej bedzie uszczelka pod głowica...
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
jdz1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 164
Skąd: Białystok
Wysłany: 2012-03-29, 07:02   

Sprawdź wisko.
 
 
Byschyek 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-29, 21:15   

sprawdziłem poziom oleju i... No właśnie wykracza poza skalę a był niemal idealnie w połowie skali... Chyba czeka mnie spory wydatek :-/
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2012-03-29, 21:44   

jeśli już będzie pewne ze to uszczelka pod głowicą
to proponuje zrobić od razu obie
żeby taniej nie wyszło na koniec drożej ;-)
 
 
scooby 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 26
Skąd: Łapy
Wysłany: 2012-05-10, 17:01   

witam wszystkich w temacie , umnie jest taki problem, w czasie jazdy temperatura 90 a jak tylko chwile postoje to rośnie, najgorsze są korki bo wtedy to już mi sie gotuje , raz nawet wskoczyła temperatura na 120 stopni, dzis wymieniłem termostat i dalej to samo, niewiem dlaczego ten mniejszy wentylator nawet nie ruszy, , mysle ze powienien sie właśnie włączać jak ten większy nie wyrabia , jak zwiekszam obroty i przytrzymam na gazie to widze jak temperatura spada, chłodnica na przeciw tego większego co sie kręci jest zimna, a na przeciw tego wentylatora który stoi w miejscu gorąca , co robic dalej ???? POMOCY !!!!!
_________________
scooby
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-05-10, 20:02   

Podłącz oddzielnie prąd do wentylatora i zobacz czy działa . Stawiam na wentylator elektryczny że jest do wymiany .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-05-10, 20:05   

Włącz klimatyzacje i zobacz czy się załączy wentylator elektryczny , jak nie , to albo bezpiecznik , albo wentylator ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.