Autor |
Wiadomość |
kociol878
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lip 2014 Posty: 73 Skąd: Leśna
|
Wysłany: 2016-07-23, 15:51 [D2 97 4.2PB
] Demontaż panelu sterowania fotelem
|
|
|
Witam. Muszę wymienić przyciski sterowania fotela pasażera i mam problem. Jedna śrubka jest na wierzchu ale druga jest schowana i chyba trzeba zdjąć cały boczny panel fotele z przyciskami. Problem w tym, że zauważyłem tylko jedną śrubę na ma samym przodzie na rogu. Ktoś to demontował i może mi pomóc? |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2016-11-15, 11:50
|
|
|
Niestety jeszcze nie rozbierałem tego ale podchodzę do tematu już dłuższego czasu, tylko nie mogę znależ przełączników ,a ty gdzie dokupiłeś ? nowe czy używki? |
|
|
|
|
|
|
|
Joe112
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: automatyczna
Zasilanie: ON
Imię: Józef
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 23 Lip 2018 Posty: 5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2019-06-03, 16:32
|
|
|
Witam
podepnę się pod temat w siedzeniu pasażera nie działa mi regulacja góra dół wszystkie pozostałe są ok.
Wie ktoś może jak wyjąć fotel żeby dobrać się do wtyczek i je sprawdzić. ktoś pisał że są 4 śruby próbowałem je dziś namierzyć ale nic konkretnego nie znalazłem a nie chciałabym niczego pourywać.
Pomoże ktoś?? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-06-03, 16:47
|
|
|
By wyjąc fotel wyciągasz 4 osłony plastykowe szyn i odkręcasz 4 śruby, które mocują szyny fotela do podłogi i wypinasz wtyczki (wtyczki na końcu co byś se mógł przesuwać fotelem tył/przód by dostać się do śrub. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Joe112
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: automatyczna
Zasilanie: ON
Imię: Józef
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 23 Lip 2018 Posty: 5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2019-06-03, 17:36
|
|
|
oki dzięki sprawdze to jutro może się uda dzięki za pomoc |
|
|
|
|
Dżordż
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jerzy
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 56 Dołączył: 21 Cze 2018 Posty: 117 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2019-06-03, 22:14
|
|
|
Miałem to samo w D3, tylko fotel kierowcy. Jest przy tym trochę pracy ale do ogarnięcia, odkręcenie fotela to najłatwiejsze, schody zaczynają się potem :
1. trzeba zapamiętać jakie części i śrubki gdzie przychodzą, potem łatwiej składać
2. mój silniczek działał ale fotel nie unosił się, jak się okazało wyłamane były zęby w takim plastikowym białym kółeczku/mechanizm ślimakowy. Poprzedni właściciel najpewniej unosił fotel wraz ze sobą i mechanizm nie wytrzymał.
3. kupiłem na allegro sam mechanizm- czyli przeniesienie ruchu obrotowego silniczka na ruch fotela góra dół
4. mechanizmy podnoszące lewy i prawy fotel to lustrzane odbicia- czyli prawy nie pasuje na lewo i odwrotnie- uwaga przy kupnie
5. w ASO mogłem kupić tylko cały stelaż ze wszystkimi mechanizmami- chyba z 5 tys.
6. łatwiej znaleźć na allegro nawet cały fotel z tym mechanizmem- wychodzi oczywiście taniej
7. najciekawsze, że wszystko zrobiłem na ...tylnym siedzeniu auta
[ Dodano: 2019-06-03, 23:32 ]
Chcąc to rozkminić, który silniczek i mechanizm odpowiedzialny jest za jaki ruch fotela trzeba go odkręcić od podłogi tak abyś mógł go unieść i zaglądnąć od spodu ale przy wetkniętych wtyczkach. Wtedy wiesz co wymieniać. |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2019-06-04, 22:18
|
|
|
Nie chcę wprowadzać w błąd, ale z wydaje mi się, że żeby w D2 wymienić silnik regulacji góra-dół trzeba rozpołowić dolne szyny, bo ośka z wieloklinem przechodzi przez mechanizm silnika. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Joe112
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: automatyczna
Zasilanie: ON
Imię: Józef
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 23 Lip 2018 Posty: 5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2019-06-05, 11:17
|
|
|
oki dzięki za pomoc
rozebrałem sprawdziłem przeczyściłem styki w kostkach ale dalej nic silniczki są ok działają
podejrzewam że styki w panelu sterowania musiały zaśniedzieć ztąd moje pytanko czy ten panel jest wogóle rozbieralny czy jestem skazany na to żeby kupić nowy czy jakiś używany ?? |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2019-06-06, 21:11
|
|
|
Przełącznik jest rozbieralny (ciężko, ale jest). |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2019-06-07, 07:18
|
|
|
Na początek spróbuj przełączniki popsikać elektrosolem lub innym sprajem do kontaktów.
W Lagunie I taki zabieg pomógł . |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|