|
Autor |
Wiadomość |
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2010-01-28, 22:59
|
|
|
SERGIO napisał/a: | U mnie jest to samo tzn jak rano odpalam na benzynie - wszystko ok, w chwili, gdy chce się przełaczyć na gaz zaczyna nim telepać i wtedy jak go przytrzymam na obrotach to po chwili jest ok, a jak tego nie zrobie zapala się CAT i ESP,a nawet potrafi zgasnąć ( z tego co pamiętam temperatura parownika ustawiona był na 35 stopni), po sprawdzeniu na vagu - wypadanie zapłonów dlatego ta nierówna praca.
Jednak ten problem jest tylko rano, bo jak juz chodzi na gazie to jak go zgaszę i wrócę po kilku godzinach jak silnik jest zimny to wtedy płynnie przechodzi na gaz.
Rozmawiałem z gazownikiem i powiedział że mam przyjechać do niego i do instaluje mi coś do kompa gazu (jakaś poprawka wprawadzona przez producenta) i jeśli go dobrze zrozumiałem, która będzie otwierała szybciej zawór zanim poda gas na wtryski. CHYBA JAKOŚ TAK :roll: Ma to spowodować iż lepiej będzie pracował. Ale ogólnie i tak stwierdził że wina leży poprostu po stronie mrozów i trzeba się przemeczyć. Ja też narazie przełączam go manualnie po osiągnięciu 90 stopni. |
Zostaw ten temat bo twoja audi chodzi dobrze.Po prostu mamy zimno.A jeśli bogaty jesteś i go nie zrozumiałeś to on ci furke włozy do garażu i 200 zł skasuje. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
giwera44
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 63 Skąd: Olszyna
|
Wysłany: 2010-01-29, 11:03
|
|
|
potwierdzam problemy gazowe przy wysokich mrozach, ja mam to samo, jak troche cieplej wszystko ok!!!!!! :mrgreen: |
_________________ giwera44 |
|
|
|
|
|
|
|
SERGIO
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 297 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2010-01-29, 16:20
|
|
|
Nic mnie nie skasuje bo to znajomy, a napewno ja mu nic nie zapłacę. Chcę tylko żeby sprawdził czy jest wszystko ok - (przegląd gwarancyjny), a jeśli producent w późniejszym czasie wypuszczał tą samą instalację tylko ulepszył coś w oprogramowaniu to czemu tego nie dołożyć jeśli sam instalator powiedział że mi to dogra bez problemu za free..!!. A na gazie chodzi dobrze i nie narzekam. |
|
|
|
|
jarogmur
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 6HP
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: D3
Dołączył: 16 Lut 2015 Posty: 72 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-13, 20:22
|
|
|
Ogrzeje kotleta
Z moim doświadczeniem LPG z innychinnt, miałem BMW V8 i aż takiego telepania przy niskich temperaturach nie było. Teraz temperatura oscyluje w okolicach 0 stopni i w mojej A8 zaczął się opisywany wcześniej efekt. Wtryski mam zainstalowane nad kolektorem więc mają "ciepło". Przedstawię temperaturę przełączenia na ok 60 stopni i zobaczę jako to wpłynie na zachowanie bryczki. |
_________________ Pozdrawiam Jaro |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-11-13, 22:37
|
|
|
jarogmur napisał/a: | Przedstawię temperaturę przełączenia na ok 60 stopni i zobaczę jako to wpłynie na zachowanie bryczki. | A jak masz obecnie? Przy 40 nie powinno być żadnej telepawki, jak jest to coś nie teges. Ja mam temp. przełączania ustawioną na 20 stopni i zima i latem. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
jarogmur
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 6HP
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: D3
Dołączył: 16 Lut 2015 Posty: 72 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-14, 09:12
|
|
|
danishow napisał/a: | jarogmur napisał/a: | Przedstawię temperaturę przełączenia na ok 60 stopni i zobaczę jako to wpłynie na zachowanie bryczki. | A jak masz obecnie? Przy 40 nie powinno być żadnej telepawki, jak jest to coś nie teges. Ja mam temp. przełączania ustawioną na 20 stopni i zima i latem. |
z tego co pamiętam u mnie jest 35 stopni.
Dzisiaj wyjeżdżałem z garażu więc nie było żadnego problemu po przełączeniu na LPG. Zobaczę jak po pracy bo auto stoi pod chmurką i będzie ok 4 stopni ciepła. |
_________________ Pozdrawiam Jaro |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |