Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB ] kontrolka CAT i ESP  
Autor Wiadomość
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-01-28, 22:59   

SERGIO napisał/a:
U mnie jest to samo tzn jak rano odpalam na benzynie - wszystko ok, w chwili, gdy chce się przełaczyć na gaz zaczyna nim telepać i wtedy jak go przytrzymam na obrotach to po chwili jest ok, a jak tego nie zrobie zapala się CAT i ESP,a nawet potrafi zgasnąć ( z tego co pamiętam temperatura parownika ustawiona był na 35 stopni), po sprawdzeniu na vagu - wypadanie zapłonów dlatego ta nierówna praca.
Jednak ten problem jest tylko rano, bo jak juz chodzi na gazie to jak go zgaszę i wrócę po kilku godzinach jak silnik jest zimny to wtedy płynnie przechodzi na gaz.
Rozmawiałem z gazownikiem i powiedział że mam przyjechać do niego i do instaluje mi coś do kompa gazu (jakaś poprawka wprawadzona przez producenta) i jeśli go dobrze zrozumiałem, która będzie otwierała szybciej zawór zanim poda gas na wtryski. CHYBA JAKOŚ TAK :roll: Ma to spowodować iż lepiej będzie pracował. Ale ogólnie i tak stwierdził że wina leży poprostu po stronie mrozów i trzeba się przemeczyć. Ja też narazie przełączam go manualnie po osiągnięciu 90 stopni.


Zostaw ten temat bo twoja audi chodzi dobrze.Po prostu mamy zimno.A jeśli bogaty jesteś i go nie zrozumiałeś to on ci furke włozy do garażu i 200 zł skasuje. :D
_________________

 
 
giwera44 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 63
Skąd: Olszyna
Wysłany: 2010-01-29, 11:03   

potwierdzam problemy gazowe przy wysokich mrozach, ja mam to samo, jak troche cieplej wszystko ok!!!!!! :mrgreen:
_________________
giwera44
 
 
SERGIO 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 297
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2010-01-29, 16:20   

Nic mnie nie skasuje bo to znajomy, a napewno ja mu nic nie zapłacę. Chcę tylko żeby sprawdził czy jest wszystko ok - (przegląd gwarancyjny), a jeśli producent w późniejszym czasie wypuszczał tą samą instalację tylko ulepszył coś w oprogramowaniu to czemu tego nie dołożyć jeśli sam instalator powiedział że mi to dogra bez problemu za free..!!. A na gazie chodzi dobrze i nie narzekam.
 
 
jarogmur 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 6HP
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: D3
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 72
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-13, 20:22   

Ogrzeje kotleta
Z moim doświadczeniem LPG z innychinnt, miałem BMW V8 i aż takiego telepania przy niskich temperaturach nie było. Teraz temperatura oscyluje w okolicach 0 stopni i w mojej A8 zaczął się opisywany wcześniej efekt. Wtryski mam zainstalowane nad kolektorem więc mają "ciepło". Przedstawię temperaturę przełączenia na ok 60 stopni i zobaczę jako to wpłynie na zachowanie bryczki.
_________________
Pozdrawiam Jaro
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-11-13, 22:37   

jarogmur napisał/a:
Przedstawię temperaturę przełączenia na ok 60 stopni i zobaczę jako to wpłynie na zachowanie bryczki.
A jak masz obecnie? Przy 40 nie powinno być żadnej telepawki, jak jest to coś nie teges. Ja mam temp. przełączania ustawioną na 20 stopni i zima i latem.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
jarogmur 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 6HP
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: D3
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 72
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-14, 09:12   

danishow napisał/a:
jarogmur napisał/a:
Przedstawię temperaturę przełączenia na ok 60 stopni i zobaczę jako to wpłynie na zachowanie bryczki.
A jak masz obecnie? Przy 40 nie powinno być żadnej telepawki, jak jest to coś nie teges. Ja mam temp. przełączania ustawioną na 20 stopni i zima i latem.


z tego co pamiętam u mnie jest 35 stopni.

Dzisiaj wyjeżdżałem z garażu więc nie było żadnego problemu po przełączeniu na LPG. Zobaczę jak po pracy bo auto stoi pod chmurką i będzie ok 4 stopni ciepła.
_________________
Pozdrawiam Jaro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.