Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Brak grzania  
Autor Wiadomość
Mrozu76 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 179
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-02-02, 14:42   

obawiam sie, ze mozesz miec racje. jesli jeden z tych wezy o ktorych mowisz idzie truche nad pompka (wzdluz auta rownolegle do obudowy wentylatora) to jest zimny.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-02-02, 15:23   

Jeśli jest prawidłowy obieg płynu to obydwa powinny być ciepłe, wiadomo że zasilanie będzie bardziej ciepłe a powrót trochę chlodniejszy
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Mrozu76 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 179
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-02-04, 08:24   

teraz juz i tak nie wiele poradze z tym, ale na wiosne wroce do tematu. ale tak przy okazji, znalazlem na innym forum podmianke na takie z D3. czy to ma racje bytu? ponizej screen

zawory i pompa nagrzewnicy z D3.PNG
Plik ściągnięto 23 raz(y) 416,21 KB

 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-02-04, 13:14   

Uważam że całkiem ok
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2019-02-04, 15:17   

Ja na twoim miejscu zmieniłbym szczotki w pompce i ewentualnie sprawdził dokładnie zawory. Możliwe że jakis syf ci wpadł w wirnik pompki bo tam są akurat małe przeloty i zablokowało obieg

Cały ten blok jest bardzo prosty w budowie a i tak musisz wyciągnąć wszystko więc robota ta sama a pompka z D3 też nie wiadomo ile wytrzyma jeszcze

Nowe szczotki kosztują 4zl sztuka gdzieś bo kupowałem w tamtym roku .
 
 
Mrozu76 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 179
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-02-04, 20:22   

predzej bym obstawil zawory, bo pompka czuc, ze wibruje czyli kreci. nareszcie udalo mi sie moje wielkie lapy wlozyc do tych wezy i ten nizej po lewo jest goracy, ten na gorze zimny. weze po prawo oba zimne.

[ Dodano: 2019-08-15, 15:52 ]
Wymienione i niestety to nie to 😔 teraz nagrzewnice.. ale powiedzcie mi czy mozliwe, ze winny panel od klimatyzacji?🤔 bo moj po zgaszeniu wraca zawsze do ‘HI’, czyli cos sie z nim dzieje i juz zaczynam go podejrzewac, ze moze nie daje sygnalu, by pompka/zawory dzialaly jak trzeba🤔
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.