|
Autor |
Wiadomość |
Mrozu76
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015 Posty: 179 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2019-02-02, 14:42
|
|
|
obawiam sie, ze mozesz miec racje. jesli jeden z tych wezy o ktorych mowisz idzie truche nad pompka (wzdluz auta rownolegle do obudowy wentylatora) to jest zimny. |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-02-02, 15:23
|
|
|
Jeśli jest prawidłowy obieg płynu to obydwa powinny być ciepłe, wiadomo że zasilanie będzie bardziej ciepłe a powrót trochę chlodniejszy |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Mrozu76
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015 Posty: 179 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2019-02-04, 08:24
|
|
|
teraz juz i tak nie wiele poradze z tym, ale na wiosne wroce do tematu. ale tak przy okazji, znalazlem na innym forum podmianke na takie z D3. czy to ma racje bytu? ponizej screen
zawory i pompa nagrzewnicy z D3.PNG
|
|
Plik ściągnięto 23 raz(y) 416,21 KB |
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-02-04, 13:14
|
|
|
Uważam że całkiem ok |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2019-02-04, 15:17
|
|
|
Ja na twoim miejscu zmieniłbym szczotki w pompce i ewentualnie sprawdził dokładnie zawory. Możliwe że jakis syf ci wpadł w wirnik pompki bo tam są akurat małe przeloty i zablokowało obieg
Cały ten blok jest bardzo prosty w budowie a i tak musisz wyciągnąć wszystko więc robota ta sama a pompka z D3 też nie wiadomo ile wytrzyma jeszcze
Nowe szczotki kosztują 4zl sztuka gdzieś bo kupowałem w tamtym roku . |
|
|
|
|
Mrozu76
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015 Posty: 179 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2019-02-04, 20:22
|
|
|
predzej bym obstawil zawory, bo pompka czuc, ze wibruje czyli kreci. nareszcie udalo mi sie moje wielkie lapy wlozyc do tych wezy i ten nizej po lewo jest goracy, ten na gorze zimny. weze po prawo oba zimne.
[ Dodano: 2019-08-15, 15:52 ]
Wymienione i niestety to nie to 😔 teraz nagrzewnice.. ale powiedzcie mi czy mozliwe, ze winny panel od klimatyzacji?🤔 bo moj po zgaszeniu wraca zawsze do ‘HI’, czyli cos sie z nim dzieje i juz zaczynam go podejrzewac, ze moze nie daje sygnalu, by pompka/zawory dzialaly jak trzeba🤔 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Prywatność. |